Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit tekee tiukkaa!! Olen karkkilakossa ja koko ajan tekee mieli

Vierailija
05.01.2010 |

jotain makeata. Kaapissa olis vielä joulusuklaata ja pipareita, argh!

Pakko laihtua ja päästä taas kuntoon. Ylimääräistä on noin 10 kiloo (166 cm/73 kg) ja kesäksi päästävä tuonne 60 een kiloon.

Syön nyt kohta kaurapuuroa ja makeutusainetta tähän oloon....

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa herkuton tammikuu. Tammikuu ollaan täysin ilman herkkuja, helmikuusta eteenpäin sitten jatketaan niin, että kohtuuden rajoissa silloin tällöin jotain hyvää. Ollaan siis oltu tosi herkkuperseitä tähän asti miehen kanssa.

Hetki sitten alkoi tehdä mieli jääkylmää colaa, mutta... Otin porepanadolia hammassärkyyn. Kuplivaa sekin :D

Vierailija
2/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuun kohta hulluks!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jälleen kerran ollut vahvana eikä ole sortunut mussuttamaan makeata.

Tsemppiä!

Vierailija
4/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mä kokemuksesta tiedän, että parin viikon karkittomuuden jälkeen karkkia ei niin enää edes kaipaa, niin silti on jotenkin kauhean tuskaista. Oon tyhjentäny kohta pakastimen marjoista makeanhimossani...

Vierailija
5/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainakaan vielä tehnyt yhtään tiukkaa:)

Vierailija
6/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiukkaa tekee...

Vierailija
7/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mieli, niin ota pieni pala.

Jos kulutat enemmän kuin syöt, niin yksi pala suklaata ei tunnu missään.

Pikkasen mennään tuossa painonhallinnassa vikaa, jos pitää kärvistellä ja kieltää itseltään jotain.

Vierailija
8/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myös nopeasti sokeristuvat, jopa leipä. ALuksi saat vieroitusoireita, mutta kun ne ovat ohi, ei makeanhimo enää vaivaa. (Makea maistuu todennäköisesti kyllä mutta sitä ei ole lainkaan pakko saada, ei edes, vaikka suklaalaatikko kaapissa nököttääkin.)

Vierailija
9/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin pelataan ensimmäinen karppauskortti! Ei ole makeanhimoa, ei tule pieruja enää koskaan ja sellut sulaa kuin itsestään ilman liikuntaa. On se vaan ihmeellistä ;)

Vierailija
10/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vkon verran tekee tiukkaa, sit helpottaa! Parin vkon jälkeen ei enää tee mieli makeaa vaikka sais palkita itsensä (näin ainakin miulle kävi ennen joulua)!!!

Vierailija
11/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönteiseltä mainoslauseelta. Pitäisikö kokeilla? ; )

Vierailija
12/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä mainosta mitään, mitä en ole itse testannut, ja uskallan väittää, että samat vaikutukset saa aikaan myös normaalilla, täysipainoisella ravinnolla. Kukin tyylillään...

-11-

Vierailija
13/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä mainosta mitään, mitä en ole itse testannut, ja uskallan väittää, että samat vaikutukset saa aikaan myös normaalilla, täysipainoisella ravinnolla. Kukin tyylillään...

-11-

mutta silti olet varma että vhh on huono valinta :)

Tästä karppaajien vainoamisesta tulee mieleen kohta jo vaikka mitä...

Vierailija
14/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkinto tulee parissa viikossa kun ei tee enää yhtään mieli. Itsellä se "pienen palan syöminen" ei valitettavasti toimi vaan se ylläpitää vaan sitä hirveätä suklaan tarvetta. Eiköhän jokainen tiedä mitä itse kannattaa kokeilla.

Vierailija
15/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako ottaa pieni pala vai jättä ottamatta. Toisille pieni pala riittää ja toisilla se aloittaa hirmuisen karkkihimon. Sama tupakoinnin lopettamisessa: joku voi ensin vähentää ja sitten lopettaa, toisen pitää vetäistä kerrasta poikki.

Vierailija
16/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen joulukuista häämatkaa.

Ei tehnyt niin tiukkaa, kun oli joku tavoite. En tosin kyllä laihtunut, mutta elinpähän terveellisemmin.

Kun miehen isäkuukausi loppuu ja arki alkaa muutaman päivän kuluttua, täytyy taas ryhdistäytyä.

Minä olen karkkisyöppö. Syön normaalisti karkkia joka päivä. Pystyin ja olen useaan kertaan pystynyt pitämään 1 - 4 kk karkkilakkoja. Pystyt varmasti sinäkin!

ITselläni on liikaa kanssa (160/65 kg) ja kyllä tuosta pitäisi saada VÄHINTÄÄN viisi kiloa vex. Mutta se pitää hoitaa elämäntapamuutoksilla. En enää imetä, joten nyt ei auta enää imetyspuheet (en todellakaan urheile TODELLA painavien tissien hölskyessä - juu on kahdet liivit päällekäin - hyvät sellaiset).

Koeta kestää. Juo jotain kevytlimsaa. Saatko syödä suklaata. Mä sain hyvin vähän, mutta sekin 70 prossaisen tummaa...

Vierailija
17/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siinä mitään järkeä?

Vierailija
18/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun tekee mieli naposteltavaa, juo iso lasillinen kylmää vettä.

Kun maha on täynnä, se huijaa kroppaa. Pari kolme päivää menee että alkaa toimia, mutta sitten helpottaa oleellisesti.

t.

Viidettä päivää vettä latkiva laihduttaja.

Vierailija
19/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehokas makeannälän taltuttaja. Hae apteekista purkillinen ja nappaa aamuisin, helpottaa oloa :)

Vierailija
20/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmiä ja hyvä vinkki vähäsen hiilihydraatteja. Liikuntaa lisää hyötyliikuntaa ja illalla vatsoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi