Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit tekee tiukkaa!! Olen karkkilakossa ja koko ajan tekee mieli

Vierailija
05.01.2010 |

jotain makeata. Kaapissa olis vielä joulusuklaata ja pipareita, argh!

Pakko laihtua ja päästä taas kuntoon. Ylimääräistä on noin 10 kiloo (166 cm/73 kg) ja kesäksi päästävä tuonne 60 een kiloon.

Syön nyt kohta kaurapuuroa ja makeutusainetta tähän oloon....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en varsinaisesti laihduta vaan olen raskausdiabeetikko jolla todella tiukka ruokavalio päällä (vastaa ihan laihduttamista) joten olen myös pyrkinyt juomaan ainakin sen 2 litraa päivässä vettä ja kummasti täyttää vatsan ja vie nälän tunteen eikä tee mieli mitään herkkuja.

Vierailija
22/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ne karkit ja suklaat pois kaapista jos ei itsekuri säily. Itsellä on yleensä eri juttu; kaapissa pitää olla jotain herkkuja mutta päätän olla niitä syömättä, ne on vähän kuin motivaatioherkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kaikki herkut pois kaapeista ja uusiahan ei osteta! Osta vaikka hedelmää tilalle, esim vesimelonia.

Keskity johonkin tekemiseen. On tutkittu että kun tulee tällainen "himo", se menee ohi noin 20 minuutissa. Minullakin teki päivällä kamalasti mieli karkkia, on tuolla pöydällä suklaakonvehtirasia. Mutta, en ottanut palaakaan vaan pyörin netissä puolisen tuntia ja kappas, himo meni ohi! Kämppis saa syödä minun suklaani, en niitä itse halua. Oikeasti tulee hyvä mieli kun pystyy moisia himoja vastustamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi