Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan vauvansaanti tms ohjelma

Vierailija
05.01.2010 |

Koskas mahtaa alkaa ja miltä kanavalta?

Miehen ajatus että aika tomppeleita kun rahastavat vauvallansa noin. Laittakoot vielä myyntiin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat olikin aika epämuodostuneet.

Vierailija
2/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni martina tuli pinnalle ilman meriittejä ja nyt pitää pysyä julkisuudessa keinolla millä hyvällä jotta rahantulo ei lopu. Mielestäni turhanpäiväinen julkku - ohjelmaa en aio katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva seurata heidän elämäänsä. Pääsee vähän niin kuin kärpäseksi kattoon, jonkun toisen elämään :)

Enkä ajattele, että rahastaisivat vauvallansa. Kyllähän noita vauvoja näkyy telkkarissa muutenkin.

Vierailija
4/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkiksia molemmat, painivat samassa sarjassa tuksun kanssa.

Muija yrittää matkia jotain Jordania epätoivon vimmassa..pakko kait sitä ohjelmaa on silti vilkaista, jos vaikka olisin väärässä mut en usko, että mun mielipide tästä pahemmin muuttuu.

Vierailija
5/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt muista kanavaa enkä aivan varmaa mut jostain luin tuon torstain..voin olla väärässä :/

Mä en ymmärrä kun aina niin kritisoidaan kaikkea tähän perheeseen liittyvää ja Martinaan liittyvää.

Mun mielestä on niin mielenkiintoinen ihminen, en voi arvostella missään nimessä kun en tunne häntä.

Se että antaa elämästään palasia muiden tirkisteltäväksi on niin iso asia, ettei siihen kovin monilla rahkeet riittäisi ja mitäpä sieltä monien ihmisten elämästä sitten löytyisikään..

Ohjelmaa aion ehdottomasti katsoa, katoisin sitä vaikka se olisi "Matin ja Maijan vauvakuumetta".

Vierailija
6/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Vierailija
7/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanava to klo 22

Vierailija
8/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi tuota perhettä/koko muijaa kritisoidaan?

Siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista ja olen tosi tyytyväinen, etten tunne koko tyyppiä henk. koht. Kamala tyrkky.

Vierailija
9/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että antaa elämästään palasia muiden tirkisteltäväksi on niin iso asia, ettei siihen kovin monilla rahkeet riittäisi ja mitäpä sieltä monien ihmisten elämästä sitten löytyisikään..

tosin itse mietin enemmänkin niin, että MIKSI joku antaa elämästään palasia muiden tirkisteltäväksi. Ei siinä ole minusta mitään hienoa eikä siihen tarvita juurikaan "rahkeita" siinä mielessä kuin kirjoitit. En usko että ovat aitoja itsejään kotonaan silloin kun kamera käy. Mielestäni ei mikään fiksu ratkaisu kaikenkaikkiaan. Raha kai se tässäkin vaan puhuu ja se aah - julkisuus.

Vierailija
10/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjätä julkisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä