Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka ostaa seksiä?

Vierailija
04.01.2010 |

Esimerkiksi Thaimaasta.

Jokainen toimikoot, miten haluaa, mutta seksin osto on aina arveluttavaa. Eri asia, jos joku haluaa maksaa jollekin palveluksen seksinä. Mutta muuten seksinostossa on aina taustalla kurjuutta, rikollisuutta, alistusta ym

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muutkin kuin sellaiset miehet, jotka ei muuten saa. Oma ryhmänsä on nuoret tyypit, jotka voivat olla ihan hyvännäköisiä ja meneviä, mutta ryhmähurmos saa vaikka just Thaimaan lomalla kokeilemaan. Vanhemmista (yli 30 v.) miehistä varmaan altteimpia on sovinistit ja sitten nämä, joille ei muuten lohkea.

Itse olen lomaillut kolme talvea (useamman kuukauden kerralla) Thaimaassa ja kyllä niitä palveluita ostaa kaikenlaiset tyypit. Joukossa on sellaisiakin paljon, joille luulisi ilmaiseksikin lohkeavan.

Suurin osa tuolla haluaa *kokeilla* mahdollisimman nuorta. Se siihen ajaa, eli pedaripiirteet. Hedelmättömyyden merkit kiihottaa.

Vierailija
42/46 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti säälittävä luuseri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet naisesta joka myy seksiä jota mies ostaa?

Vierailija
44/46 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään että on kuvottava ja säälittävä. Pahimmillaan rikollinen. Usein empatiakyvytön ja inhottava.

Vierailija
45/46 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet naisesta joka myy seksiä jota mies ostaa?

Joko säälin ja olen pahoillani puolestaan, tai pidän ällöttävänä. Riippuu onko kuinka pakotettu hommaan.

Vierailija
46/46 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas mies jonka ei tarvitse tyytyä suomitanttoihin. Kyllähän sitä mies kuin mies mieluummin panee nuoria tsekki-kaunottaria kuin jotain vanhaa muoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän