Mitä ajattelet miehestä joka ostaa seksiä?
Esimerkiksi Thaimaasta.
Jokainen toimikoot, miten haluaa, mutta seksin osto on aina arveluttavaa. Eri asia, jos joku haluaa maksaa jollekin palveluksen seksinä. Mutta muuten seksinostossa on aina taustalla kurjuutta, rikollisuutta, alistusta ym
Kommentit (46)
jos Suomessa joku suomalainen myy itseään se on ok.
Mutta en kovin helposti kykene enää kunnioittamaan mieheni kaveria, joka Tallinnan viikonloppureissuksi osti (vai pitäisikö sanoa "vuokrasi") toisen miehen kanssa naisen käyttöönsä koko tuoksi ajaksi ja perhe odotteli Pohjois-Suomessa isää kotiin. Juu ei olla enää tekemisissä...
Jollet koko totuutta niin edes että kävisi testeissä?
enkä tiedä, miten olisin kertonut. Nyt asia on jo jonkun vuosi - puolitoista vanha...
enkä tiedä, miten olisin kertonut. Nyt asia on jo jonkun vuosi - puolitoista vanha...
Ansaitsee hän silti tietää että miehensä = seksikumppaninsa(?) on nainut virolaista huoraa. Eli naisella itselläänkin on tautiriski. Kertoisit niin saisi mahdolliset taudit selville ja hoidettaviksi.
pariskunnan jotka käy yhdessä maksullisissa.Mitä lienee puuhaavat,hih.Eipä tietty kuulu mulle.
Ansaitsee hän silti tietää että miehensä = seksikumppaninsa(?) on nainut virolaista huoraa. Eli naisella itselläänkin on tautiriski. Kertoisit niin saisi mahdolliset taudit selville ja hoidettaviksi.
en tiedä millä keinoin olisin voinut saattaa asian hänen tietoonsa. Hän asui toisella puolella Suomea ja tiesin ainoastaan hänen etunimensä.
Minä olen mies, ja olen lomaillut Thaimaassa useamman kuukauden, enkä ole koskaan ostanut seksiä keneltäkään.
ällöttää se, miten seuraavaksi tartuttaa taudit vaimoonsa. Jos on haluaa naida muita, etsisi edes naisen jolla on normaalitodennäköisyydet seksitauteihin.
prostituoidulla on vähemmän todennäköisesti seksitauti kuin satunnaisella baaripokalla.
ei sellainen mies ainakaan mikään romanttinen unelmien prinssi mulle ole.
Tiedän kyllä että se on aika yleistä, enkä menis takuuseen ettei omakin mieheni tekisi niin tilaisuuden tullen.
Jonkun huoraksi pakotetun nuoren naisen käyttäminen on tuomittavaa ja iljettävää, omasta tahdostaan huoraavien käyttäminen on moraalisesti ok minusta.
Mutta huorissa käyvä mies, ei sellainen tunteeton kyrvällä sohija oikeen sytytä...
missähän niitä romanttisia ritareita kasvaa, vai kasvaako missään? voisin ottaa sellaisen eloani sulostuttamaan.
miehellä ei kyllä olisi petiin viereeni mitään asiaa jonkun thaimaan reissun jälkeen, ja ihan sama vaikka kuinka vakuuttelisi... En ikinä uskoisi ettei olisi kokeillut jos omin päin sinne lähtis.
miehellä ei kyllä olisi petiin viereeni mitään asiaa jonkun thaimaan reissun jälkeen, ja ihan sama vaikka kuinka vakuuttelisi... En ikinä uskoisi ettei olisi kokeillut jos omin päin sinne lähtis.
on ensimmäinen ajatukseni näistä "miehistä".
Kundi on perusveltto, läski, ruma, kouluttamaton jne. Eli hänelle ei "irtoa" baareissa kovin helpolla. Huora antaa, kun latoo tarpeeksi euroja tiskiin.
Pitääkö tämän jälkeen kertoa, mitä ajattelen seksiä ostavasta miehestä...?
muutkin kuin sellaiset miehet, jotka ei muuten saa. Oma ryhmänsä on nuoret tyypit, jotka voivat olla ihan hyvännäköisiä ja meneviä, mutta ryhmähurmos saa vaikka just Thaimaan lomalla kokeilemaan. Vanhemmista (yli 30 v.) miehistä varmaan altteimpia on sovinistit ja sitten nämä, joille ei muuten lohkea.
Itse olen lomaillut kolme talvea (useamman kuukauden kerralla) Thaimaassa ja kyllä niitä palveluita ostaa kaikenlaiset tyypit. Joukossa on sellaisiakin paljon, joille luulisi ilmaiseksikin lohkeavan.
Jos Thaimaassa ym. köyhässä maassa ostaa seksiä, pidän miestä läpimätänä yksilönä.
Jos ostaa Suomessa seksiä tai vuokraa naisen Virossa, pidän miestä vain tavallisena kusipäänä. En haluasisi olla tekemisissä tällaisen ihmisen kanssa. En ystävänä, en edes tuttavana.
Jos ei löydy inhimmillistä, romanttista miestä, olen mieluusti ilman.
Raamatun mukaan on kiellettyä.
Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi." Joh. 2:16
Keitäs ne muuten on ne miljonäärinaiset, jotka leveilee rahoillaan ja kertovat syyn, jonka takia tekevät tätä työtä, eli rahan, tarkemmin sanottuna ison ja nopean rahan vuoksi? Ei ne suuret tulot vaan ne aivan helvetin suuret tulot!
Asiakkaat ovat pääosin varakkaita miehiä, jotka saavat naisilta muutenkin.
ällöttää se, miten seuraavaksi tartuttaa taudit vaimoonsa. Jos on haluaa naida muita, etsisi edes naisen jolla on normaalitodennäköisyydet seksitauteihin.
Parisuhteessa elävälle hirveän vastuutonta naida huoraa, osoittaa vähän mitä se oma nainen merkitsee.. Vielä jos virolainen tai muusta suuren riskin maasta. Sinkuille nyt on oma asiansa mitä nai, luulisin että ainakin Suomessa suurin osa myy itseään vapaaehtoisesti(?).