Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesen Jättivalkosipulihampurilainen? Onko kukaan ehtinyt jo maistaa? Oliko hyvä

Vierailija
04.01.2010 |

vai pettymys?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosipulimurskaa siinä ja herkullisin hampurilainen, jonka olen tähän ikään (45v) maistanut. suosittelen!

Vierailija
2/13 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten melko kuiva lärpäke. Ei jäänyt mitenkään mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisen jopa kaksi kertaa (hyi minua miten olenkaan voinut tehdä niin). Ekalla kertaa oli tosi hyvä ja siksipä tuon toisenkin kerran halusin ostaa, mutta se olikin aivan hirveä. Valkosipuli oli todella voimakasta, vesi vaan valui silmistä jne. Kämppä haisi kaks päivää sen jälkeen kauheelle valkosipulille. Eli taitaapa olla tuurista kiinni onko hyvä vai ei.

Vierailija
4/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin, että kuinkahan monta kaloria tuossakin setissä oikein on? Ei taida maistua monellekaan näin tammikuun alussa kun on ehkä lupauksia tullut tehdyksi.

Vierailija
5/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valkosipulia nähnytkään, ei kannata ostaa.

Vierailija
6/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesti noin tiukkaa vai miksi teet galluppia jostain hiton hampurilaista? Mene ja maista, jos on paskaa älä osta uudelleen.

Vierailija
7/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli ainakin hänen hampurilaisessaan reilusti valkosipulia. Sekä maistui (kuulemma) että haisi. Tosin valkosipulin tuoreuden suhteen oli ilmeisesti vähän toivomisen varaa, oli vähän elähtänyttä maultaan. Mutta mun mies onkin fanaattinen valkosipulin ystävä ja tarkka siitä, minkälaista suuhunsa laittaa.

Vierailija
8/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesti noin tiukkaa vai miksi teet galluppia jostain hiton hampurilaista? Mene ja maista, jos on paskaa älä osta uudelleen.

Vierailija
9/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt hampurilaisilla varmaan kymmenen vuotta sitten ja ei kiinnosta mennä tollaista moskaa syömään. Mieluummin satsaan parempaan ravintolaan, jossa annos tuodaan eteen. Sen ymmärrän, että lapset tykkää, mutta aikuisetkin viittii syödä tuollaista, yäk..

Vierailija
10/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus harvemmin muulloinkin, en nyt todellakaan viikoittain tai edes kuukausittain.

Vierailija
11/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: sä et siis syö lihaa etkä leipää? Kai tiedät, että ne ravintolan annoksetkin on tehty suurimmaksi osaksi pakasteista/jalosteista, ne pihvit siellä on kärtsätty ihan samanlaisessa paistorasvassa eikä muissakaan aineksissa taida olla eroa.

Mä en käsitä, miten pihvi sämpylän välissä voi aiheuttaa jossakussa tommosen tunnereaktion. :)

Vierailija
12/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun nykyään ei voi mistään ruokaan liittyvästäkään puhua ilman näitä "hyihyi minä sellasia syö, sacre bleu"-ääliöitä. Joo ihankuin yksi hampurilainen(!) tekisi ruokavaliosta yksinomaan surkean..!

Vierailija
13/13 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman liikaakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme