Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ikisinkku ihonalainen on nyt sitten vihdoin löytänyt elämänsä naisen

Vierailija
04.01.2010 |

Hemmetti. Minä, joka olen aivan onnellisessa liitossa, mietin täällä kuitenkin, miksen se voinut olla minä silloin joskus. Kylläpä mä olenkin pikkumainen ihminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä auttaa, se kun tajuat sen että sinä vaan olet väärä nainen ihonalaiselle, eikä hän koskaan ollut niin rakastunut sinuun kuin sinä häneen.

Tuo auttoi mulla.

Vierailija
2/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan auta ketään pääsemään yli näistä ihotaudeista. Täällä kun jauhetaan niistä joka toinen päivä ja heitetään lisää löylyä kiukaalla ja pökköä pesään. :D Romantiikan nälkäistä porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä näitä aloituksia, että "onnellisesti naimisissa mutta kaipaan eksää joka sekunti". Siis toivot, että eksäsi olisi mennyt sinun kanssasi naimisiin? Mutta sittenhän et olisi päätynyt nykyisesi kanssa yhteen, eikö sinun pitäisi ajatella, että onpa hyvä, kun se eksä hylkäsi niin löysit elämäsi miehen? Vai otitko seuraavaksi parhaan vaihtoehdon kun et ekaa saanut?

Vierailija
4/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä saa haluta olla se "kohtalokas nainen" jonka jälkeen ei sitten muita tulisi. Tyhmäähän se on mutta imartelee taatusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi