Lue keskustelun säännöt.
Toinen synnytys takana, alapää OIKEASTI löysä - auttaako kuulat tai muu treenaus?
04.01.2010 |
No niin kanssamammat, onko kokemuksia geishakuulista tai muista apuvälineistä löystyneen alapään treenaamiseen? Synnytin toisen lapsemme äskettäin ja vaikka kaikki meni hyvin, tuntuu että alakerta sai enemmän vaurioita kuin ekasta.
Mies kohteliaasti yrittää väittää että ihan hyvä se on mutta kyllä minulla tuntoaisti on itsellänikin :( Löysä on kuin mikä, tosin synnytyksestä vasta pari kuukautta.
Auttaako kuulat ja/tai lantionpohjan jumppa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla