Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulkomaalaisten kumppanit

Vierailija
04.01.2010 |

tiedän, että osalla teistä on samankaltainen parisuhdehelvetti päällä, kuin Shkupolin kumppanilla. Pelkäättekö, että kurkku katkeaa jossain vaiheessa? Ilmoittakaa poliisille NYT, niin ehkä heidät karkotetaan!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liitto ihan ok.

Mutta mun täyssuomalainen veljeni on tuollainen kuspää kuin Shkupolli... minne me se lähetetään?

Vierailija
2/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielstä kansalaisuudella ole väkivallan kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hei, suomalaisten kumppanit, tiedän kans että osalla on perhehelvetti meneillään kanssa!

Vierailija
4/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi tapaus jossa kaveri ampui sekä exän että itsensä. Ja ihan Suomessa syntyneitä suomalaisia kaikki.

Vierailija
5/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten toimia itse -muutimme toiseen maahan, karkasin takaisin Suomeen ja ex jumittaa siellä, eikä pääse tänne takas (paitsi laittomasti tietty)!

Vierailija
6/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen siis se ulkolaisen kumppani ja normaalia sekä tasavertaista perhe-elämää vietämme, asumme "länsimaassa". Tuohon voisi oikein hyvin myös kirjoittaa, että kenellä tahansa voi suomessa olla samanlainen perhehelvetti tai missä vaan. Eiköhän suomalaiset miehet ole myös surmaanneet suomalaisia vaimoja/exiä mustasukkaisuuspuuskissaan?

Vierailija
7/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko mistä tahansa kotoisin olevaa ulkomaalaista, vai pitääkö sen olla Kosovosta tai Aasiasta ja entä jos onkin ruotsalainen? Ja pitääkö sen olla syntynyt ulkomailla ja tullut Suomeen x-ajan sisällä ja entä jos onkin toisen polven ulkomaalainen ja syntynyt täällä? Onko silti todennäköisesti rikollinen? Ja entä jos onkin ihan supisuomalainen ja silti on parisuhdehelvetti päällä - mihis ne karkotetaan ja mitä tehään kun ei niistä pääsekään eroon karkottamalla? Ymmärrän huolesi parisuhdehelveteistä ja ymmärrän huolesi mahdollisten (ulkomaalaisten) rikollisten Suomeen jäännistä, mutta noiden kahden asian yhdistäminen ihan oletusarvoisesti on aika mustavalkoista ajattelua.

Vierailija
8/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en esittänytkään kysymystä noille perheidyllien emännille, vaan niille joilla on oikeasti kauheaa. Tunnen yhden, joka pääsi ajoissa irti paskiaisesta. Nyt sillä on uusi.

Vierailija
9/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille perhehelvetissä oleville

Vierailija
10/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olisi lähtenyt. Mies oli hullu arabi ja muslimi.

Vierailija
11/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetin kysymyksen 'osalle' teistä.

En halunnut suomalaisista helveteistä kysyä vaan just ulkomaalaisita, kun siellä näköjään kurkkuja katkotaan. Se ei ole tyypillistä suomalaisille, vai onko? Ihan yhtä kauheaa tapahtu kuolema miten vain, mutta itse en nyt satu tuntemaan kuin yhden väkivaltaisen miehen kanssa vuosia olleen ja sain pelätä kauan kaverini puolesta, siksi rajaus nyt ulkomaalaisiin.

Vierailija
12/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhden tapauksen, jossa suomalainen mies on hakannut ulkomaalaista vaimoaan. Vaimo on eurooppalainen ja harras katolinen, ei voi erota. Asuvat toki nykyään erossa.

Vierailija
13/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies samanikäinen kuin se tappaja, eikä ole saanut kansalaisuutta lukuisten pahoinpitely ym. syytteiden takia. käyttäytyy myös suuttuessaan tosi väkivaltaisesti ja on äkkipikainen sekä arvaamaton..meillä 3 pientä lasta.

Vierailija
14/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että osalla teistä on samankaltainen parisuhdehelvetti päällä, kuin Shkupolin kumppanilla. Pelkäättekö, että kurkku katkeaa jossain vaiheessa? Ilmoittakaa poliisille NYT, niin ehkä heidät karkotetaan!

Vierailija
15/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko varmaan tekis shkupollit JOS lähtisin. Mutta kun en lähde niin ei tee. Vaikea olisi Suomesta karkoittaa kun on Suomen kansalainen ja "puhtoinen". Henkeäni on uhannut tyyliin "jos petät niin tapan sut ja sen miehen" ja "jos lähdet kävelemään maksat sen kalliisti".

Tilanne täysin rauhallinen kun en petä/hae eroa. Normi elämää, jos noin voi sanoa. En halua olla tässä liitossa, mutta ei ole muita mahdollisuuksia.

Meillä on lapsia.

Sinunko luokse minä tulen pakoon? Suomeen kyllä pääsee takaisin väärennetyillä papereilla jos tahtoo =/

Vierailija
16/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eurooppalaisen siis ulkomaalaisen kanssa ja mies kyllä tuntuu enemmän olevan penkin alla, joten jos meidän perheessä jollain olis pelättävää niin ei ainakaan minulla. Vaikka ei kyllä miehellänikään ole mitään pelättävää.

On niitä mätiä omenia joka kansallisuuksissa myös meissä suomalaisissa.

Vierailija
17/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mies kyllä ortodoksi eikä harrasta väkivaltaa kotona eikä muuallakaan. Ei ole mustasukkainen eikä ole uhkaillut. Yhteistä eloa takana nyt kohta kymmenisen vuotta.

Vierailija
18/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies. Ortodoksi, lapsia kaksi ja elämä ihan normaalia perhe-elämää...

Vierailija
19/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengannut tän shkupolin kanssa vielä vähän aikaa ennen murhia.......???? jos hakee lähestymiskieltoa ja sit menee koko ajan takaisin miehen luo, niin millaisen kuvan siinä antaa. en nyt puolustele todellakaan näitä tekoja, mutta jos mies uhkailee väkivallalla ja tappamisella, niin luulis siinä jotain itsesuojeluavaistoa jo olevan eikä mitään intoa on - off -suhteeseen enää kun toinen on esitellyt veistä ja asetta :((((((

Vierailija
20/20 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko aina saanut uuden osoitteen selville. Itse kuulin, että uhri on ollut aiemmin sellainen iloinen ja rempseä nainen, mutta viime aikoina ollut selvästi vaisumman oloinen. Kyllä kai siinä vähemmästäkin alistuu ja masentuu. Ehkä uhri miettinyt, että jos pysyy väleissä miehen kanssa niin mies ei tee mitään pahaa (ainakaan tapa).

hengannut tän shkupolin kanssa vielä vähän aikaa ennen murhia.......???? jos hakee lähestymiskieltoa ja sit menee koko ajan takaisin miehen luo, niin millaisen kuvan siinä antaa. en nyt puolustele todellakaan näitä tekoja, mutta jos mies uhkailee väkivallalla ja tappamisella, niin luulis siinä jotain itsesuojeluavaistoa jo olevan eikä mitään intoa on - off -suhteeseen enää kun toinen on esitellyt veistä ja asetta :((((((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi