Kun mikään ei auta..
Olin vihjaillut miehelleni koko illan, että kun lapset menevät nukkumaan käyn sheivaamassa (posliiniksi) ja sitten.. ;)
No, mies nukutti lapsia, minä sheivasin, sitten kävin suihkussa ja pukeuduin uuteen korsettiini minkä tässä vasta itselleni jouluksi tilasin (ja jonka mies nähnyt vaan kerran mutta ei "käytetty"), laitoin verkkosukatkin.
Mies istui vaan tietokoneella kun kävin pyörähtämässä, tökkäsi vähän pakaraa ja totesi JAHA.
Lähdin sitten makuuhuoneeseen ja riisuin korsetin pois. Oli aika häväisty olo.
Puin kylpytakin päälle (alla vaan stringit) ja menin tv:tä katsomaan, mieskin tuli sitten siihen ja katsottiin eräs elokuva minkä mies oli aikonutkin katsoa.
Elokuvan aikana yritin vielä silkkisen kylpytakin välistä vilautella mutta mies ei syttynyt..!
Mitähän kokeilisin seuraavaksi.
Puutteessa N32
Kommentit (9)
Olette varmaan aika kauan olleet kimpassa. Itse en ainakaan tuollaisesta innostu. Korsetin alla on kuitenkin sama vanha akka. Uutuudenviehätys on jotain muuta kuin "seksikkäät" alusvaatteet.
Ymmärrän, että loukkaannuit yritettyäsi turhaan yllättää hänet korsetilla. Osuinpa minäkin kerran korsettiliike Belle Modesten kauniille sivuille. Sellaisen vaatteen mieluusti pulisolleni sponsaisin.
Varsinkin jos ukkosi välinpitämättömyys jatkuu pitäisi kissa pystyä nostamaan pöydälle, ja pyrkiä puhuman kuntoon. Mut muuten oon sitä mieltä, että miehenkin on saatava sanoa "ei tänään". Keskimäärin me miekkoset kuitenkin joudumme kuulemaan teiltä naikkosilta selityksiä seksittömyyten, tai sitten silkkaa tarpeittemme vähättelyä. Räikeimillään täällä on syytelty miestä siitäkin, että nainen on "ajautunut" pettämään suhteessaan.
Mut siis jos mun puolisoni olisi etukäteen kertonut sheivaavansa, olisin tietty halunnut auttaa häntä siinä...;)
M 40+
Muu ei näköjään auta. Täys juntti on miehes tai sitten sulle syvästi loukkaantunut.
Tai voi sanoa suoraan et on impotentti.
M34
nuo korsetit sun muut rätit innosta sitten yhtään mitään. Kylpytakki yksinään on ihan jees. Meillä usein katsotaan iltatelkkaa siten, että nainen istuu sylissä. Ja aika usein se kullin paholainen löytää tiensä pimppaan ja on siellä koko leffan ajan.
On vaan jotenkin hassua että mies monesti valittaa kuinka "vähän" seksiä on ja sitten kuitenkin, kun itse olen aktiivinen ja osoitan todellakin haluavani, ei kiinnosta.
Sen sijaan jos olen väsynyt vuorotöistä, univelkainen, lapset valvoo myöhään jne. jne. silloin miestä kiinnostaa. Ja harvoinpa olen jättänyt (jos toinen on selkeästi PUUTTEESSA) ilmankaan. Ja aina kyllä nauttinut, eipä sillä.
Mutta sen olen pistänyt merkille että silloin kun itsellä hormonit todella hyrrää niin silloin saan olla ilman. Ja monta iltaa peräkkäin, prkl.
Niin ja tottahan se on että ei nainen uusien alusvaatteiden alla ole eri, ei tietenkään. Halusimpa vain itseni takia hankkia itselleni korsetin, aivan ensimmäisen kunnollisen. Ihan oman nautintoni takia.. ;) Itse haluaisin hyvin paljon maustetta seksielämään mutta mies on enemmän perinteisellä tyylillä -taaplaaja.. :/
ap. puutteessa N32
Meidän mies on sellainen, että on kokoajan kimpussa, paitsi silloin harvoin jos minä satun innostumaan.
Hän valittaa lisäksi jatkuvasti haluttomuudestani, ja olen kotipsykoanalysoinut että jos osoitan kiinnostuksen merkkejä siitä nousee vastareaktio tyyliin:
"Vai nyt sulle kelpais, kas kun mua nyt ei huvitakaan/saat maistaa omaa lääkettäsi/jne"
Olen lopettanut kaikki vokottelulyritykset, eikä moista ärripurria kyllä huvitakaan houkutella.
Jos haluat lisää vipinää makuukammariin, ja miehesi on kuvatun lainen jääräpää, niin ainoa keino taitaa olla se että osallistut suurenmoisella innolla aina kun hänen ylhäisyytensä ilmaisee olevansa vailla...
Itse olen kyllästynyt koko ukkoon.
Kysymyshän on valtapelistä. Kun toista haluttaa, niin toista ei ja toisinpäin. Uskon kyllä, että miehelläs pokka pettää, kunhan tarpeeksi kauan sitä teet. Älä tee kuitenkaan liian läpinäkyvästi, vaan pistä korsetti aamulla päälle, kuten aina, ja ota illalla pois. Älä korosta liikaa, vaan siten kuin se kuuluisi rutiiniin. Luulen että viikon päästä alkaa kiinnostaa. Mulla kyllä kelpaisi korsetti vaimon päällä ja pienenpikin vihjaisu. Onnea yritykselle.
M45
siis uskomatonta!!! Tää on sitä tyypillistä miesten haluttomuutta...