sormetus -mitä sillä tarkoitetaan?
Kun musta tuntuu että sillä kukin tarkoittaa vähän eri asiaa. Mulla tulee siitä epämiellyttävä mielikuva. Joko että tökitään sormella sisään tai että hinkutetaan yhdellä sormella suoraan klitorista tuskallisesti.
Kommentit (15)
sormetus (eng. Fingering) tarkoittaa sitä, kun mies ottaa peniksestään kahden sormen pinsettiotteen ja vetelee esinahkaa edestakaisin terskan yli, kunnes saa siemensyöksyn.
Mutta kun yleensä kuulee naista sormetettavan, ja mietin että mitäköhän ihmiset sillä yleensä tarkoittaa. Kun mä en tosiaan koe mitenkään positiivisena sitä, koska mulla tulee vain epämukavat mielikuvat tuosta käsitteestä.
ja ejakuloin, kun mies laittaa sormen tai max kaksi sisääni ja ropsuttelee pillun yläosaa.
Minun mielestäni sormetus on sitä, kun naisen vaginaan laitetaan yhdestä kahteen, tai ehkä jopa kolmeenkin sormea ja niillä tuotetaan naiselle seksuaalista nautintoa. Minusta siinä ei ole mitään epämiellyttävän oloista. Se on yksi seksin harrastamisen tapa.
aluksi tarvitset 4 tyhjää kahden litran muovipulloa.
tunget ne perseesi ja kun et tunne mitään muuta kuin pieni munaisen miehen ota jotain muuta sinne mahtuu viälä luolaan pyydä että veljesi parkkeeraa moczkovitinza sinne mikäli sikä käli jättionkaloon mahtuu anymore pieniä objecteja...
Hierotaan glittaa ja laitetaan pupu surisemaan anukseen
Minusta se tarkoittaa kaikkea sitä kivaa, jota mies käsillään tekee minulle. Voi käyttää erilaisia tekniikoita ja useampiakin sormia. Voi koskettaa eri kohdista alapäätä. Voi olla osa esileikkiä tai sitten pientä kivaa ihan yksistään sellaisessa tapauksessa, jossa ei haluta edetä yhdyntään asti. Esim. kesken työpäivän tms.
Ja tietysti yksi yleinen tapa on sooloseksi oman käden kanssa.
Sormettaminen on kuin viulun soittoa. Pillua soitetaan herkästi sormilla säveltä vaihtaen, välillä käydään korkeilla kielillä klitassa ja ympäristössä, välillä soitetaan matalia kieliä pillun sisällä etureunassa ja välillä matalimmilla kielillä pillun takareunalla anusta vasten soittaessa. Jos soittaja tuntee asiansa, alkaa pillusta soida oikeita säveliä ja saa parhaimillaan vaikeasti tavoitettavan perhosen pyydettyä. Toki tämä vaatii yleensä myös korkeiden kielien soittamista omalle kielellä.
Sävelkulku voi olla kiihkoista ja nopeaa tai viivyttelevää ja perhosta kiusoittelevaa. Mitä nyt kulloinkin on aistittavissa. Jos on taitoa niin voi soittaa pitkän aarian, jossa nousut ja laskut toistuvat ja joka nousee lopulta kokonaan uusiin fääriin. Silloin lopussa pasuunat pauhaa ja selkä nousee korkealle kaarelle.
Sormetus on omaa kivaa ensisijaisesti, klittaa kosketellen ja sormia sisään hellästi työnnellen, mielellään niin että on jo laukeamaisillaan mutta lopettaa. Silloin orgasmi on uskomattoman voimakas, kun viimein antaa periksi kiusaukselle. En siis käytä leluja ja siksi kun panetus päällä, ei montaa kertaa tarvi klittaa kiusata (esim. työpaikan vessassaa, jos oikein kullin puutteessa).
Miehet ei yleensä ole sormetuksessa kovin hyviä, ja niitä täytyy siihen opettaa. Mieluummin suuseksiä tai vielä mieluummin isoa, kovaa ja kestävää kullia.
Juu, krapulapanetus ja paha...
setäxy kirjoitti:
Sormettaminen on kuin viulun soittoa. Pillua soitetaan herkästi sormilla säveltä vaihtaen, välillä käydään korkeilla kielillä klitassa ja ympäristössä, välillä soitetaan matalia kieliä pillun sisällä etureunassa ja välillä matalimmilla kielillä pillun takareunalla anusta vasten soittaessa. Jos soittaja tuntee asiansa, alkaa pillusta soida oikeita säveliä ja saa parhaimillaan vaikeasti tavoitettavan perhosen pyydettyä. Toki tämä vaatii yleensä myös korkeiden kielien soittamista omalle kielellä.
Sävelkulku voi olla kiihkoista ja nopeaa tai viivyttelevää ja perhosta kiusoittelevaa. Mitä nyt kulloinkin on aistittavissa. Jos on taitoa niin voi soittaa pitkän aarian, jossa nousut ja laskut toistuvat ja joka nousee lopulta kokonaan uusiin fääriin. Silloin lopussa pasuunat pauhaa ja selkä nousee korkealle kaarelle.
Oih, mua sais niin soitella...
Tuli mieleen tuota kirjoittaessa, etten osaa soittaa mitään muuta soitinta. Tuota tullut harjoiteltua 70-luvulta lähtien. Siihen ei kyllästy, kun aina joutunut opettelemaan uusia ja uusia sävelkulkuja. Perhoset ovat vaikeita ja haastavia pyydettäviä, mutta ah niin nautinnollisia. Vaikka olenkin hyvin varustettu, niin tuota viulunsoittoa rakastan yli kaiken. Palaute siitä on välitön ja tunteisiin käyvä. Kun sitten alkaa naimaan on testosteronipiikki huimaa ja korvissa kohisee .
Vierailija kirjoitti:
Kun musta tuntuu että sillä kukin tarkoittaa vähän eri asiaa. Mulla tulee siitä epämiellyttävä mielikuva. Joko että tökitään sormella sisään tai että hinkutetaan yhdellä sormella suoraan klitorista tuskallisesti.
Minulle heti noita molempia ap:n mainitsemia toimintoja kiitos!
kun laitat peukalon naisen peppuun ja toisen käden peukalon omaan suuhun. ja sitten vaihdat peukaloiden paikkoja ja aina vaihdon yhteydessä huudat kovaan ääneen että "ihanaa"!!
Tosi kivaa touhua...