JOHANNA TUKIAISEN HUIPPUSEKSIKÄS LAULUSHOW - PYLLYKIN NÄKYY!
Kommentit (25)
ote blogista:
"Eilen katsoimme tosi hyvän Gladiaattorit leffan, jossa viimeisimmäksi Ceasar taisteli itse Gladiaattorin kanssa. En muista historiasta että he olisivat taistelleet, gladiaattori tappoi Ceaserin ja kuoli sitten itsekin. Ihmiset ovat olleet kautta historian hirveän raakoja, ihme kansanhuveja! Kaikki siellä yleisön joukossa nauroivat kun kristittyjä syötettiin leijonille ja sama juttu, kun Gladiaattorit taistelivat hirveitä vastustajia vastaan, lisäksi lavalle laitettiin käärmeitä, tiikereitä yms. Hullua meininkiä, että ihmiset tosissaan nauttivat muiden kärsimyksestä. Monet diktaattorithan olivat ihan sairaita päästään, käsittääkseni he kaikki. Kuten Ceasar, Napoleon, Fidel Castro, Hitler yms. kaikki nauttivat ihmisten kiduttamisesta ja saivat siihen vielä tyhmimmät kansalaiset mukaan."
"Joku Martina Aitolehdon tanssija tuli aukomaan minulle päätään Seiskan VIP tiloissa, asiattomia kommentteja. Sen jälkeen Aitolehti itsekin tuli haukkumaan, mutta onneksi osasin pitää pään kylmänä, enkä provosoitunut mistään. On tässä sen verran jo nähty vastoinkäymisiä, ettei minua onneksi hetkauta puoleen eikä toiseen kenenkään toisen tanssiryhmän kritiikit. Erään laivalla olevan juristin mukaan on olemassa kuitenkin kirjoittamaton sääntö, että artistia ei saa koskaan kritisoida ennen tai jälkeen shown, tämä pätee yleisesti ottaenkin maailmalla. Showklubeissa tytöt eivät koskaan arvostele toistensa esiintymisiä myöskään. Asia taitaa olla vain tuntemattomampi Suomessa."
Olenko ainoa, jonka korvaan noi jutut kuulostaa vähän oudoilta?
hän oikeasti joskus ollut nätti ja seksikäs, mutta nyt??
ihan hyvältä näyttää.