Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot menee velttoon mieheen!

Vierailija
03.01.2010 |

Makaa vaan sohvalla ja valittaa, kun ei saa koskaan nukkua. Mitään ei halua minun ja taaperon kanssa tehdä, ehdottaa vain että menisimme ulos ja hän saisi nukkua. Muutenkin on tosi harvoin kotona, kun harrastaa monta viikonloppua kuussa ja muuten on aina töissä.

Eilenkin mies tuli sänkyyn puoli yhdeltä yöllä ja lapsi herätti puoli kymmeneltä. Mielestäni miehen moka, eikä lapsen, jolle nyt unettomuudestaan kiukuttelee.. Hermot menee ja tylsää viikonloppunakin yksin touhuta taaperon kanssa, vaikka isäkin olisi kotona...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta ja kyllä mies herää viikonloppuisin seitsemältä kun lapsetkin ja minä myös, molemmilla on viikonloppuna yksi harrastus ja koska vain kuopus nukkuu enää päiväunia, vuorottelemme niin että toinen puuhaa isompien kanssa jotain la ja toinen su ja toinen sitten pääsee ihanille päiväunille pienimmän kanssa. Ulkoillaan näin vkloppuisin yhdessä koska molemmat halutaan olla perheen kanssa. Arkisin toki vastuu lapsista jää enemmän minulle koska olen kotona. Kerro siis miehellesi oma näkökantasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla