Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tappajaa aletaan ymmärtää, koska hänellä on

Vierailija
03.01.2010 |

kasvot.

Uhreihin on vaikea samaistua tiedolla "v. 1967 syntynyt nainen".

Tästä kertoi hyvin tutkija päivän Hesarissa, ja sama näkyy tällä palstallakin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt: 7 laukausta ja 4 kuollutta Prismassa. Ei kuka tahansa osaa ampua niin hyvin.

Eli taatusti manipuloi ex-naistaan. Teeskenteli ystävää samalla kun hautoi kostoa.

Vierailija
2/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy nimenomaan eläytymään näihin viiteen uhriin ja heidän omaistenmsa suruun ilman kuviakin.

Järjetöntä ruveta tässä tilanteessa puolustelemaan kylmäveristä murhaajaa ja ymmärtämään hänen tekojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ampuja pyrki tilaan mihin ei ollut pääsyä oikeuden päätöksen mukaan ja toiset teki vain työnsä.

Se, että ampuja ja eksänsä tapasivat vaikka oli lähestymiskielto ei ole tavatonta. Tiedän tutun, jonka mies on saanut lähestymiskiellon, mutta taitavasti ja "mukavana" kieroilee takaisin naisen suosioon, kunnes taas laittaa tavarat koko talossa paskaksi, uhkailee tappamisella ja ajaa naisen lapsineen turvakotiin. Lähestymiskieltoa ei anneta perusteetta. Ja nämä psykopaatit ovat taitavia manipuloijia, muutenhan he eivät saisi naista kuin raiskaamalla, joka on taas oma psykopaattijoukkonsa.

Vierailija
4/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kuitenkaan mikään oikeuta toisen tappamiseen. Mutta jos 18 vuotta pitää yhteyttä ja seurustelee todella pahasti häiriintyneen miehen kanssa niin siinä on molempien välillä omituisen kieroutunut symbioosi. Olisiko tuota mitenkään voitu edes estää? Väkisellä erottaminen valtiovallan taholta ehkä.

Vierailija
5/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yrittänyt lähteä monta kertaa ja muuttanut paikkakuntaakin, mutta mies saanut aina uuden osoitteen selville. Mies alistanut ja pelotellut vuosikausia. Nainen ehkä alkanut ajatella, että helpompaa jos yritän vain pysyä väleissä miehen kanssa.

Ei ketään kuitenkaan mikään oikeuta toisen tappamiseen. Mutta jos 18 vuotta pitää yhteyttä ja seurustelee todella pahasti häiriintyneen miehen kanssa niin siinä on molempien välillä omituisen kieroutunut symbioosi. Olisiko tuota mitenkään voitu edes estää? Väkisellä erottaminen valtiovallan taholta ehkä.

Vierailija
6/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi tosissaan sanoa että se on sen naisen syy että tuli tapetuksi. Tai sitten että ne muut siellä prismassa sai ansionsa mukaan.

Entäpä ne muut ihmiset jotka oli siellä kaupassa, jotka on nähneet nämä tapahtumat. Onko siis niin, että heidänkin kuului nähdä ja kuulla nämä tapahtumat? Entä jos siellä on ollut pieniä lapsia?

Vierailija
7/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näkivät ampumiset.

Ja joidenkin mielestä myös he ovat syyllisiä??

(palstan mukaan näin on)

Vierailija
8/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakaista asia maton alle

ja syyllistää uhri.

Helppoa mutta sillä keinolla väkivalta vain lisääntyy ja viattomat kärsivät!

Vierailija
9/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa se sitten kanssaihmisten mielestä oikein tai väärin. Murhaajalla on ollut syynsä toimia kuten teki. Se taas ei tee teosta oikeutettua. Syy ei todennäköiseti selviä koskaan täydellisesti. Myös naisella on ollut syynsä toimia kuten on toiminut. Jostakin syystä hän on ollut tekemisissä ihmisen kanssa kenelle on hakkinut laajennetun lähestymiskiellon.

Vierailija
10/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen haki muuttolaatikoita, että muuttaisi kauemmaksi tyypistä, jota Psykopolla ei kestänyt ja päätti ampua. Sehän saattoi kaupasta asti seurata naista. Musta se menetyksen pelko oli syy, että se kilahti lopulta ja ampu naisen.

Vierailija
11/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies oli ihan täysjärkinen ja teki sen syystä. Luulen että oli aika painava syy tekoon, kerran noin oli harkittu. Voisi ihmiset itse miettiä, mikä on ollut vikana kun näin pääsi käymään. Ei kai kukaan syyttä kuole.

Taidat olla itse seuraava pyöveli, jonka mielestä jollakulla on syytä kuolla sinun kädestäsi, ninkö? Milloin kuolema sinusta on alkanut näyttää 'ihan oikeutetulta'? Hakeudu hoitoon! Kaltaistasi narsistia tuskin voidaan auttaa, mutta voithan yrittää.

Vierailija
12/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan heitä jopa ymmärtää, mutta uhrit unohtuvat.

Vierailija
13/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies oli ihan täysjärkinen ja teki sen syystä. Luulen että oli aika painava syy tekoon, kerran noin oli harkittu. Voisi ihmiset itse miettiä, mikä on ollut vikana kun näin pääsi käymään. Ei kai kukaan syyttä kuole.

Vierailija
14/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin kun katsoin sen haastattelun, puistatti. Ihannoi aseita. Ulkonäkökin sen verran pelottava, että ei minkäänlaista myötätuntoa herätä.

Vierailija
15/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teolle joku oikeutus mielestäsi?

Vierailija
17/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan syyttä kuole.

Vierailija
18/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalilta. Ihminen on vaan sellainen että kun näytetään kuva ja sanotaan että tämä on murhaaja, niin automaattisesti nähdään ko. henkilö epämielyttävän näköisenä. Tavallisen näköinen se minusta oli.

Vierailija
19/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin ne ihan syyttömiäkään olivat kun noin pahasti pääsi käymään. Siis tarkkaan harkitut henkilöt.

Vierailija
20/32 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä haluan tuon naapurin miehen omakseni ja hän, hänen vaimonsa ja lapsensa ovat eri mieltä niin omapahan on syytänsä kun tulivat sanomaan vastaan ja saivat kuulan päähäsä...