Tappajaa aletaan ymmärtää, koska hänellä on
kasvot.
Uhreihin on vaikea samaistua tiedolla "v. 1967 syntynyt nainen".
Tästä kertoi hyvin tutkija päivän Hesarissa, ja sama näkyy tällä palstallakin.
Kommentit (32)
vielä -tuskin koskaan tietää mikä oli tekojen motiivi. MIstä kukaa voi tietää mitä uhrien ja ampujien välillä oikeasti oli. Suomalaisia pidetään aina viattomina ja ulkomaalaisiin taas suhtaudutaan rasistisesti.
En silti sano että teko oli oikeutettu. Ei tietenkään.
mutta tuskin ne ihan syyttömiäkään olivat kun noin pahasti pääsi käymään. Siis tarkkaan harkitut henkilöt.
Itse kavahdan tuonnäköisiä taustasta riippumatta.
Tavallisen näköinen se minusta oli.
päästi murhaajan asuntoonsa??? Eikö nykyään kaikissa ovissa ole ovisilmä. JOs olisi pelännyt tarpeeksi, miksi olisi uskaltanut päästää sisään, mikäli tiesi kuka siellä on??
Ehkä odotti kunnes nainen oli lähdössä töihin ja tunkeutui ovesta.
Miksi ex-vaimo sitten päästi murhaajan asuntoonsa??? Eikö nykyään kaikissa ovissa ole ovisilmä. JOs olisi pelännyt tarpeeksi, miksi olisi uskaltanut päästää sisään, mikäli tiesi kuka siellä on??
Uhrin vikahan se on, että tulee tapetuksi. Oma syy, kun päästi asuntoon. Haloo!
että viattomia tapetaan julmasti ja säälimättä.
Yritetään vakuutella, että minulle tai läheisilleni ei voisi käydä noin.
eikä viesti ollut edes vihamielinen, pelkäsi siis tosissaan.
Murhaaja murhasi naisen erittäin välivaltaisesti veitsellä, eikä edes lyöden vaan viilloilla (eli ilmeisesti irrotellut pikkuhiljaa ruumiinosia..?) Joten ei mikään ystävällinen vierailu mukavalta tavalliselta mieheltä.
Olen osittain tullut samoihin aatoksiin. Nyt saa lukea lehdistä että surmattu avokki ja tämä mies olivat kahvitelleet sellossa harva se päivä. Edellisenä päivänä olivat käyneet YHDESSÄ ruokaostoksilla. Pari päivää aiemmin olivat YHDESSÄ kantaneet tyhjiä laatikoita naisen asuntoon. Tämä kun oli aikeissa muuttaa sieltä pois.
Itse olen miettinyt että onko mies antanut ymmärtää että antaa naisen elää omaa elämää tästäeteenpäin. Ovat "ystävystyneet" uudestaan ja nainen on päästänyt miehen elämäänsä ystävänä tai esim seksisuhteeseen. Mies onkin kokoajan pirullisesti hautonut kostoa mielessään. Voi olla että ovat sopineetkin että mies tulee piipahtamaan ennen naisen töihinmenoa 31.12 hänen luonaan ja nainen on sitten ihan normaalisti avannut oven. Miehellä onkin ollut puukko ja toiset ajatukset.
Naapurit oli kuuleet kamppailun ääniä tai kolinaa tms.
Antaa ymmärtää, että hän kykenee pelkkään ystävyyssuhteeseen ja antaa naisen jatkaa elämässä eteenpäin. Samalla hautookin mielessään kammottavaa joukkomurhaa.
Olen osittain tullut samoihin aatoksiin. Nyt saa lukea lehdistä että surmattu avokki ja tämä mies olivat kahvitelleet sellossa harva se päivä. Edellisenä päivänä olivat käyneet YHDESSÄ ruokaostoksilla. Pari päivää aiemmin olivat YHDESSÄ kantaneet tyhjiä laatikoita naisen asuntoon. Tämä kun oli aikeissa muuttaa sieltä pois. Itse olen miettinyt että onko mies antanut ymmärtää että antaa naisen elää omaa elämää tästäeteenpäin. Ovat "ystävystyneet" uudestaan ja nainen on päästänyt miehen elämäänsä ystävänä tai esim seksisuhteeseen. Mies onkin kokoajan pirullisesti hautonut kostoa mielessään. Voi olla että ovat sopineetkin että mies tulee piipahtamaan ennen naisen töihinmenoa 31.12 hänen luonaan ja nainen on sitten ihan normaalisti avannut oven. Miehellä onkin ollut puukko ja toiset ajatukset. Naapurit oli kuuleet kamppailun ääniä tai kolinaa tms.
tunto on kaikonnut, jos kylmäveristä raakaa ja julmaa tappajaa joku sanoo "ymmärtävänsä". Miten niin järjetöntä ja pelkästään silkkaa pahaa tekoa voi kukaan ikinä ymmärtää?
pistävät silmät ja levoton ruumiinkieli.
Piinasi järjestelmällisesti toista ihmistä vuosikausia. Toinen ei uskaltanut kotona pitää edes valoja päällä.
Näin pahassa piinassa ja pelossa ei ole elänneet tappaja eikä hänen perheensä edes sodan keskella!