Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäidit, miten paljon ostatte vaatteita itsellenne?

Vierailija
02.01.2010 |

olen kotiäiti ja huomaan että en raaski edes alennusmyynneistä ostaa vaatteita itselleni. Saatan sovittaa jotain edullista ja hienoa vaatetta ja sitten miettiä kahden vaiheilla että ostanko sen. Yleensä päädyn siihen lopputulokseen, että pärjään kyllä niillä vaatteilla joita minulla on. Kotiäitinä kun ei tarvitse juurikaan "edustaa" missään. Kotona ei haittaa vaikka neule olisi vähän nyppyisempi tai vaikka viidentoista vuoden takaista mallia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole muuhun varaa hoitovapaalla.

Vierailija
2/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun ei ole varaa. Talvitakkikin on kirpparilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, jos pitää johonkin mennä, kun ei oo kunnon vaatteita.

Rahaa on liian vähän, ja en saa ketään lastenvahdiksi, jotta pääsisin vaateostoksille. Muksujen kanssa ei voi vaatteita sovittaa.

Vierailija
4/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla, kauhee missä lumpuissa meen. Uuden takin ja kengät sentään ostin aleilta, eli ulkona näytän hyvältä ;)

Vierailija
5/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan vaatteet ja tarvikkeet neljälle lapselle, en todellakaan jaksa/viitsi enää alkaa itselle sovittelemaan...

Vierailija
6/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ainoa joka kulkee lumpuissa :)

Vierailija
7/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkivaatetta alesta, käytän lapsella ja myyn kalliimmalla kuin mitä itse olen alessa maksanut. näin vaatteet ei maksa mitään ja jää vähän plussan puolellekin. ja on aina upeat merkkivaatteet lapsilla!

Vierailija
8/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, jos pitää johonkin mennä, kun ei oo kunnon vaatteita.

Rahaa on liian vähän, ja en saa ketään lastenvahdiksi, jotta pääsisin vaateostoksille. Muksujen kanssa ei voi vaatteita sovittaa.

ostan hullun tavalla vaatetta niin en koskaan osta kaupasta, aina netistä tilaan. jos ei olekaan sopiva niin myyn hyvällä hinnalla.

Vierailija
9/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun olen taas entisissä mitoissani kolmannen lapsen jäljiltä, ostelen mielelläni kaikkea kivaa.

Käymme aika paljon ulkonakin miehen kanssa, joten edustavampaakin vaatetta löytyy vaikka millä mitalla.

Minä rakastan pukeutumista ja shoppailua, siitä tulee hyvä mieli, kun löytää jotain nättiä päällepantavaa. : )

Vierailija
10/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistiä sisävaatekokonaisuutta, muut voivat olla niitä lumppuja. Mielestäni hoitovapaalla ollessa oli ihanan vapauttavaa, kun saattoi käyttää vaatteet loppuun ja elää sillä lailla ekologista elämää.

Vierailija
11/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa niskaansa jos kuvailee itseään kotiäidiksi vaikka ei olekaan kotona yli kolmevuotiaiden kanssa...

Joka tapauksessa, en kotona ollessani viitsinyt ostaa juurikaan vaatteita. Ei ollut kyse edes siitä että "raaskiiko", mutta alkoi harmittaa kun tajusi ettei niitä taaskaan tulisi käytettyä kun ei olisi mitään minne mennä.

Vierailija
12/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun joka päivä kotonakin ihan siisteihin silitettyihin vaatteisiin, koska koti on mun työpaikka. Meikkaankin (puuteri, ripsari, kulmat) ainakin vähän joka päivä.

Ostan säännöllisesti itselleni uusia vaatteita. Ihan normaalihinnalla ja tietenkin jos aleaikana ehdin kauppoihin, niin myös silloin. Ostan sekä kallista merkkivaatetta ja ihan HM:lta. Esim. HM:n LOGG-trikoopaidat ovat suosikkejani. Neuleissa satsaan laatuu, koska ne yleensä kestää paremmin. En koskaan osta mitään missä akryylia, koska se nyppääntyy eikä lämmitä. Tottakai mullakin on parempia vaatteita ja sitten niitä mitä pidän lähinna kotona esim. vanhat mukavat kuluneet farkut, nyppynen villatakki jne. Olen lähes 40-v.

Vierailija
13/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynnit on mun lempiaikaa, kun oikeasti raaskin ostaa edes vähän. Yleensä se on yhdet farkut (alle 15€) ja muutama paita (alle 10€/kpl). Sukkia ja alusvaatteita ostan tarpeen mukaan, ja nekin yleensä aleista.

Ostan sellaisia vaatteita, jotka mielyttävät silmääni ja tuntuvat mukavalta päältä. Näin ollen tulee ostettua vain sellaisia vaatteita, joita todella tulee käytettyä :)

Vierailija
14/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa niskaansa jos kuvailee itseään kotiäidiksi vaikka ei olekaan kotona yli kolmevuotiaiden kanssa... Joka tapauksessa, en kotona ollessani viitsinyt ostaa juurikaan vaatteita. Ei ollut kyse edes siitä että "raaskiiko", mutta alkoi harmittaa kun tajusi ettei niitä taaskaan tulisi käytettyä kun ei olisi mitään minne mennä.

on hyvä että vaatteet tulee käytettyä loppuun asti

Vierailija
15/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan rentoa kotiäidille. Jakkuun ehtii taas pukeutua sitten töissä :) Rilsiltä ostettuun, tietysti :)

Vierailija
16/16 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokunen vaatekerta vierailuja varten tuli hankittua. Kotona nautin olostani kulahtaneissa olovaatteissa kun kerrankin ei tarvinnut panostaa pukeutumiseen kuten työelämässä.

Sitten töihin palattua olikin ihanaa laittaa koko vaatevarasto uusiksi.