ihanaa, lähes puolet joululahjoista ok ensi jouluksi
Mä vaihdan älyttömästi paketteja, hankin lähes 30 hengelle lahjoja ja joka vuosi tulee paljon sellaisia, joista ei itse niin hirveesti välitä.
Nyt sitten laitoin lahjoja pöydälle, mietin kenelle tämä sopii. Lisäksi muutimme kesällä ja varastoista löytyi varastoon ostettuja lahjoja, joita käytin viime jouluna hyväksi ja annan loput ensi jouluna.
Listassa on 28 nimeä ja jo 12 on kunnossa, eikä kunnolla ole tammikuu edes alkanut.
Mulla on ihan komero, jossa säilytän huuto.netissä myynnissä olevia tuotteita, pakkausmateriaalia ja nyt ylähyllyssä on banskulaatikko, jossa nämä kaikki 12 lahjaa on ja iso lappu, jossa lukee nimet ja mitä tulee kenellekin lahjaksi.
Enpähän mä aio olla ensi joulukuussa ruuhkassa ostamassa lahjoja vaan uskoisin että juhannukseen mennessä homma on hanskassa.
Kommentit (12)
no me ei aikuisten kesken vaihdeta lahjoja, mutta jos jollekin aikuiselle jotain vien, niin itse tehtyä..pipareita, mehua, hilloa, sinappia, karjalanpiirakoita jne. tai sitten neulon/kudon jotain.
oli pieni yllätys, sain 2 punaista mariskoolia lahjaksi ja toinen oli Marimekon paketissa. Ajattelin käyn sen vaihtamassa ja ylläri ylläri, Marimekolla on kiristetty, ilman kuittia ei enää vaihdeta. Ei auttanut Marimekon pussi eikä heidän oma paketointi tarroineen.
Joten annan sen anopilleni ensi jouluna lahjaksi.
Jos siis kelpaavat vielä eteenpäin vuoden/vuosien kaapissa olon jälkeenkin? Eikä ilmeisesti lahjan saajilla yhtä tarkka maku kuin näillä lahjojen kierrättäjillä?
oli pieni yllätys, sain 2 punaista mariskoolia lahjaksi ja toinen oli Marimekon paketissa. Ajattelin käyn sen vaihtamassa ja ylläri ylläri, Marimekolla on kiristetty, ilman kuittia ei enää vaihdeta. Ei auttanut Marimekon pussi eikä heidän oma paketointi tarroineen. Joten annan sen anopilleni ensi jouluna lahjaksi.
toiseen hieno sokeri ja toiseen palasokeri. Näin meillä ainakin.
Minäkin katsoin tänään Stokkalla kaikenlaista joulujuttuja, jotka olivat 50 prosentin alessa. Mietin, että NYT pitäisi ostaa!
Hintavat koristekynttilät (joita useampi tuttavapiirissä harrastaa) saa hyvillä alennuksilla eivätkä mene miksikään vaikka viettävät vuoden komeron perimmässä nurkassa.
Lisäksi teen villasukkia aika monta paria kesän aikana hiekkalaatikon laidalla istuessani.
olin monta tuntia kaupungilla ja kun löytyi jotain kivaa, ajattelin kenelle sopis ja ei kun pakettiin vaan. Kiltisti kaupoissa paketoidaan, vaikka on alennusajatkin. Joulupaperit oli jo toimitettu pois.
Laitoin pienet laput teipillä kiinni lahjoihin ja yläkaappiin.
Varmaan täälläkin on homma hanskassa ennen juhannusta. Näin kotiäitinä tämä on ainoa vaihtoehto.
Just tuollaisten kierrättäjien takia meidän tuttavapiirissä lopetettiin lahjojen antaminen aikuisille! =P
Ei tarvi stressata mitä laittaisi lahjaksi, eokä sitä, mitä niillä kaikilla lahjoilla tekisi joulun jälkeen...
musta joku mariskooli voi muutaman vuoden kaapissa ollakin. Ja varsinkin punaista ei raaski itse ostaakaan.
Mulla on kans lahjavarasto. Ostan aina kun näen jotain jollekin sopivaa ja kivaa. Muistan varmaan kans varmaan 30 ihmistä jouluna ainakin paketein, en tiedä riittääkökään. Tänä jouluna ei shoppailu ennen joulua sikainfluenssan takia napannutkaan, mutta onneksi oli varastossa paljon kivoja lahjoja, joten pääsin lahjavarastoa tyhjentämään. Nyt olen taas ostellut vaikka mitä kivaa pukinkonttiin jo.
on kans suunnitteilla hommata loota mihin voin jemmata alelöytöjä ja voin sitten ammentaa sieltä lahjoja tarpeen tullen. Omalle pojalle ostin juuri 5 matchbox autoa 60 senttiä/kpl, pitäisi varmaan nyt hommata se loota etten kadota niitä jäljettömiin...
Just tuollaisten kierrättäjien takia meidän tuttavapiirissä lopetettiin lahjojen antaminen aikuisille! =P
Ei tarvi stressata mitä laittaisi lahjaksi, eokä sitä, mitä niillä kaikilla lahjoilla tekisi joulun jälkeen...
Mietin kanssa,jos hankkisin kaikki joululahjat alesta nyt just joulun jälkeen..Ei tosiaan tartte stessata ens joulua yhtään sitten jos lahjat jo valmiina :)) Muutama lahja jo valmiina :) Tuo on oikeasti niin huippuidea varsinkin niille,jotka ei joulun aikaan ehdi tai halua kulkea ruuhkassa.