Paljonko maksat vuokraa kaksiostasi, ja kaksion koko?
Kommentit (158)
50m2, vuokra 420e. Kanta-Hämeessä keskisuuren kaupungin keskusta, rempattu kaksio. Asujina minä, mies ja puolivuotias lapsi.
Turun keskusta, 56 neliötä, 795e +vesi , 2 aik. 6kk vauva
50, 5 neliötä ja vuokra +vesi+ sähkö on 606e. Minä olen opiskelija ja avomieheni töissä.
52,5m2, vuokra+vesi yht. 646e, kaksi aikuista. Lahti, keskustan tuntuma.
80m2 keskusta kämppä ja vuokra 580€. Maksan tuosta puolet ja poikaystävä puolet.
Pitäis vissiin mainita, että ihan pikkukaupungin keskustasta kyse. Ei onnistuis tuolla hinnalla missään Helsingissä. :D
-109
58 neliöö ja rivitalo missä oma piha ja sauna, 600e
56 neliötä ja vuokra 575e/kk. Kaksi aikuista,
56 neliötä ja vuokra 575e/kk. Kaksi aikuista,
645e/kk, 2h+k+sauna, sis. vesi ja autopaikka, sähkö erikseen, 37 neliötä.
Maksan yksin mutta oon eka asukas tässä uudessa kerrostalossa : )
-115
Ohhoh. Onpa osalla halpoja vuokra-asuntoja.. itsellä noin 800m hml keskustasta 57m2 /600ekk plus vesi sähkö kulutuksen mukaan. Ja se on aika halpa hinta juuri remontoidulle täydelliselle kaksiolle. :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2010 klo 20:50"]
Moni kaksiossa asuva lapsiperhe on esimerkiksi opiskelijaperhe.
Naapurissani on vuosia asunut poikamies, joka on jonkun sortin pomona kaupungilla. Asunto on kerran myyty ja sitä on tarjottu hänelle, mutta hinnan kuultuaan on todennut, että ei osta. Hänellä on ihan tavallinen autokin. Ei oikein näytä mihinkään kuluttavankaan, sillä elää kuin kuka tahansa duunari, lukuunottamatta sitä, että välillä lähtee puku päällä töihin, mutta aika harvoin. Valinta on hänen, kaipa hän on niitä ihmisiä, jotka säätävät eläkepäiviään tai jotain varten. Yksi tuttu opettaja on asunut talossa, mutta muuten ajanut vanhalla autolla, vaatteita näyttää uusivan tosi harvon yms. Mutta nyt kun jäi eläkkeelle, reissaa pitkin maailmaa monta kertaa vuodessa.
asuu kaksiossa = wt.
46/500 ja joo asutaan minä mieheni kolme lasta ja vanha äitini sekä kaksi koiraa.
Tosiaan, kahestaan vielä asustellaan.
64 neliötä, 1100€.