Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKKU2 TAMMIKUU

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Nuppu päivitetty esittelyihin ja Kristinamom voisi myös laittaa itsestään tietoja alla oleva "kaavan" mukaisesti niin voin päivittää esittelyihin. Tervetuloa molemmille kuumeilemaan :) !

Nimimerkki:

Iät: minä , mies

Esikoinen:

Yritys aloitettu:

Olen säännöllisesti lukenut vielä teidänkin kuulumisia vaikka toinen jalka odotuspuolella jo onkin :) Harmittavasti täti vieraillu monessa kodissa :(

Tsemppiä ja onnea matkaan kaikille!

KesäEemeli, joka tämän viikon päätteeksi aikoo (toivttavasti) pysyvästi siirtyä odotuspuolelle

Vierailija
62/69 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo kasan tekstiä, joka hävisi bittiavaruuteen.

Missä Pandora on? Tuliko se täti vai oisko jo unohtanu teidän osoitteen? Vai olenko kenties jättänyt jonkun viestin lukematta, ei olis ihme sekään tällä puupäällä...

Kiitos KesäEemeli päivityksestä! Kukas alkaa päivittää meidän pinoa ensi kuussa? Oisko halukkaita?

Täällä pistää nyt alavatsaa vasemmalta puolelta, voiskohan tää olla ovis? Oli tai ei, niin hyödyksi se kuitenkin käytetään, ei muu auta.. Jospa sitä sitten pääsis ihan oikeesti piinailemaan joskus parin viikon päästä. Sithän olis muuten kiertokin jo normalisoitunut siihen mitä se oli ennen esikkoa eli 32 päivään. Jee.

Mites muut? Mitä teille kuuluu? Miten te saatte ajatukset pois kuumeilusta?

Talvilomasta haaveillen Viiru 16/33-36 yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nupulle tervetuloa! :)

Täällä tuli eilen jo kaksi viivaa ovistestiin, testiviiva tosin vielä aika haalea. Tänään oli jo vahvistunut että ehkä lähipäivinä se ovis tulisi. Olen mittaillut noita aamulämpöjäkin nyt mutta niistä en kyllä mitään selvää saa, sen verran pomppivat päivittäin. Ja greippimehukuuri jatkuu! =)

Olen jäänyt ihan koukkuun sellaiseen sivustoon kuin www.medhelp.org. Siellä voi tehdä sellaisen ovulaatiokalenterin itselleen, johon merkitään oireet, lämmöt, ovistestien tulokset ja kierrot. Sitten saa grafiikkaa siitä miten esim. lämmöt kehittyy. Kaikenlaista sitä tässä tuleekaan kuumeillessa touhuttua! :D

Kyllä tätä kuumeilua ja vauva-asioita tulee ihan luvattoman paljon mietittyä, ei niistä paljon ajatuksia irti saa. Olen esikoisen kanssa vielä kotona eli ei ole työtäkään joka ehkä ajatuksia hieman muualle veisi. Nyt kun odottelen ovista, ei nämä asiat niin paljon päässä pyöri mutta annas olla kun ovis on ohi, silloin kuumeilu on mielessä kyllä koko ajan. :)

kp 9/27, yk2

Vierailija
64/69 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä tarviiko piinailla tässä kuussa lainkaan :(. Peitonheiluttelu yritykset jäivät vähän yrityksen asteelle viikonloppuna... Ilmeisesti tulee liikaa stressiä yrittämisestä, kun muuten on ollut viime aikoina aika laimea seksielämä :(. No se hyvä puoli tässä on ollut, että tuli puhuttua paljon aiheesta miehen kanssa ja nyt on jotenkin paljon vapautuneempi olo ja tunnelma :). Yritetään jatkaa tästä eteenpäin vähän rennommissa tunnelmissa.

Greippimehua olen kuitenkin juonut ja aion jatkaa edelleen (ei siitä voi haittaakan olla ;)). Meillä oli siis oikeastaan vain yksi kunnon yritys tämän ovulaation tienoilla ja pahaa pelkään, että se oli liian aikaisin...

Toivottavasti muilla lykästää paremmin tässä kierrossa :)

Juuliska 17/27-29 yk5

Vierailija
65/69 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu, rinnat taas olleet kipeät jo pari vuorokautta, mistähän lie johtunut. Tuskin ainakaan plussaa testi tulee näyttämään, kun tais se ovis mennä ohi, ennenkuin peitot heilui.

Mä olen juonut välillä greippimehua, mutta ostanut kaupan kylmähyllystä suoraan sellasta valmismehua, ettei oo tarvinnut puristella. Se tosin säilyy avattuna vaan joku 3 vuorokautta, joten aika haipakkaa saa litran menemään. Nyt tosin en muista koska oisin viimeks juonut, mutta kaapissa on kyl avaamaton tölkki.

Eipä tänne sen kummempia, plussaonnea kaikille.

jonttu kp 18/25-27 ja yk6

Vierailija
66/69 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä annan itselleni luvan siirtyä kokonaisuudessaan odotuspuolelle kun eilen kävin varhaisultrassa kurkkimassaa pientä papua jonka sydän sykki. Päivitys vastuu siirtyy sitten jollekin toiselle, Helmikuun pinon pystyttäjälle.

Tulkaa pian perässä ja onnea kaikille tasapuolisesti yritykseen!!! Se plussa on aivan mahdollista vielä monen kuukauden yrityksenkin jälkeen = minä yksi esimerkki siitä ;)

KesäEemeli rv 7+2

Vierailija
67/69 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä sydämen sykkeestä :-) Ja oikein hyvää odotusta!

Kyllähän se niin on että joka kierrosta toivo vähän hiipuu. Meilläkin menossa vasta kolmas kierto, mutta jotenkin tuntuu tosi kaukaselta koko raskautuminen. Ajattelin viikonloppuna alottaa oviksen tikuttelun... En vaan osaa ottaa rennosti ;-) Ja tosiasia on että jos otettais rennosti ja annettais vaan vauvan tulla jos tulee niin sitä ei tulisi. On nimittäin järjestäen nää ovikset aina viikolla, jolloin ei normaalisti seksiä tule harrastettua. Tehdään molemmat vielä vuorotöitä ja hoidetaan paljon tyttöä vuorotellen kotona, joten eipä paljoa nähdä aina viikolla. Ens viikkokin on vähän sellanen, että parempi jos ovis olis vasta loppuviikosta kun molemmat on aamuvuorossa :-( Ja tuo kyllä paineita meilläkin miehelle tää yrittäminen. En edes mitään puhele oviksista sun muista, mutta kyllähän sen arvaa kun ehdottelen aina keskellä viikkoa kun molemmat on aivan väsyneitä.

Kaikille oviksia ja jaksamista!

Vierailija
68/69 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KesäEemelille paljon onnea ja mukavaa odotusaikaa! Kyllä me muutkin perässä tullaan, mielummin ennemmin kuin myöhemmin. =)

Täällä nyt kp 13/27. Ei ovulaatiosta merkkiäkään. Eilen nippailuja ja limoja (vähän) mutta ovistesti negaa ja lämmöt tasaiset. Olin jotenkin toiveikas että tässä kierrossa ovis tajuaisi tulla aikaisemmin kuin viime kierron kp 17 mutta toiveeksi taitaa jäädä. Ja taas se luteaalivaie jää sitten liian lyhyeksi. Ottaa suoraan sanottuna pannuun ja raskaasti... :(

Inkku, meillä ei puhuta mistään oviksista tms. mitään myöskään. Kyllähän tuo mies on aika hyvin perillä mun kierrosta mutta nämä yksityiskohdat jätän vain omaan tietooni. Ollaan nyt päästy sellaiseen tasaiseen n. 3 krt/viikko peitonheilutusrytmiin, en tiedä pitäisikö sitten oviksen aikaan (jos nyt sellaista ihmettä edes ikinä mulle ilmaantuu!)vähän tahtia kiristää. Harkitaan, harkitaan..

Mä voin ottaa tuon listan päivittämisen hommakseni, jos se teille muille vain sopii eikä kukaan muu sitä kovasti itse halua tehdä. Kertokaahan onko ok! :)

Vierailija
69/69 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: sopii hyvin, jos otat listan päivittääksesi. Eli olkoon tämä viimeinen kirjoitus tähän pinoon ja uudet kuulumiset sitten Helmikuun pinoon :).

Nyt alkaisi piinailuviikko, mutta ei taida olla mitään piinailtavaa tässä kuussa. Ihme se olisi, jos olisikin tärpännyt... Toivottavasti muilla piinailijoilla on paremmin asiat!

Juuliska 22/27-29 yk5