Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKKU2 TAMMIKUU

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans samaa mieltä. En ole kans syyskuisiin jaksanu enää kirjoitella,ku siel niin paljon porukkaa ja paljon mukavampi kirjoitella pienemmälle porukalle,johon jo vähän ehtiny tutustuu. Miten olis jotain Yhdessä kuumeilleet Pikku2 odottajat.? Äh tosi vaikee!

Kovasti tsemppiä kaikille kuumeilijoille myös minulta!

Salsa08

Vierailija
22/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vedät meidät muutkin mukanasi sinne odotuspuolelle, viimeistään sitten kun sinne siirryt! Toivottavasti sinun raskaudessa kaikki sujuisi hyvin, eipä siinä voi keskenmenon jälkeen kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta. :) Onko sulla nyt tässä alkavassa raskaudessa esimerkiksi jotain "eroa" siihen keskenmenoon päättyneeseen raskauteen, syötkö esimerkiksi jotain vitamiineja tms, mitä et silloin tehnyt? Mä uskon ja kuvittelen yhä, että se foolihappo oli mun pelastus viime raskaudessa, mut mene ja tiedä... :)

Soffun aiheeseen en osaa muuta sanoa, kuin että mäkin haluun jo odotuspuolelle! :) Sekä että ainakin yahoossa voi perustaa suljettuja ryhmiä, mutta täällä vauvan sivuilla se voi olla vähän vaikeeta.

Täällä jatkuu vielä piina.

jonttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty ihan kokonaan suljettukin pino vois olla vaihtis tai sitten vaan niin että laitetaan tonen odotus-puolelle pino jonka otsikko on:

Pikku2 Tammikuu (suljettu ryhmä)

Tästä luulis kaikkien ymmärtävän että ei haluta uusia odottajia miedän pinoon! =) Mutta miten vaan, ehdotuksia otetaan vastaan!

Soffu

Vierailija
24/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia uutisia! Tosi paljon onnea ja niitä tarrasukkia mukaan rutkasti :).

Olin pari päivää käymättä täällä ja sillä aikaa oli pino piristynyt aivan valtavasti :). Tervetuloa Viiru!

KesäEemeli: kyselit mitä mutkia meillä on ollut tämän kakkosen kanssa. Kävin kopsaamassa joulukuun pinosta mitä olin silloin kirjoitellut aiheesta: "Teille tulee elmukka ihanan pieni ikäero lapsille. Me ei jaksettu miehen kanssa edes miettiä toisen lapsen yrittämistä ensimmäiseen pariin vuoteen... ja sitten kun oltiin vihdoin yksimielisiä toisesta lapsesta niin minulta löytyi suuri myooma ja sen leikkaus ja siitä toipunen on kestänyt tähän syksyyn saakka eli puolitoista vuotta tuli lykkäystä. Nyt on sitten jo esikoinen viisi vuotias! Ei mene kaikki aina suunnitelmien mukaan."

Että tämmöinen meidän tausta on. Tuntuu niin tympeeltä, kun ensin tuli tuota lykkäystä yritykseen noin paljon ja nyt ei ole vielä tärpännyt. Epävarmuutta vielä tuo se, että kun tuota kohtuakin on vähän operoitu sen leikkauksen aikana, että vieläkö se on toimintakuntoinen :(. No menkat on kuitenkin melko säännölliset, että periaatteessa ei pitäisi olla mitään estettä raskautumiselle.

Flunssa on onneksi jo helpottamaan päin. Oireita olen myös jo kehitellyt ;), rinnat on arat (mukamas) ja pientä vihlontaa alavatsassa.. taisin viime kierrossa kirjoittaa aivan samat oireet :-).

Soffu: tuollainen pienenmpi pino olisi mukava, jos joskus sille puolelle pääsisi ;). Silloin kun odotin tätä meidän ainokaista niin kirjoittelin pari kertaa sellaiseen isoon pinoon, se ei tuntunut niin omalta, kun siellä oli niin erilaisia odottajia, että jäi se kirjoittelu vähemmälle.

Juuliska 22/27-29 yk4 (piinaviikko menossa)

Vierailija
25/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa ihan hyvältä toi otsikko:Pikku2 Tammikuu(suljettu ryhmä) Eiköhän siitä ymmärrä.

Salsa08

Vierailija
26/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista, sitä onnea matkaan tarvitaan! Vielä täällä asiaa sulatellessa ja vessakäyntejä edelleen peläten.. Olen silti kyllä mahdottoman onnellinen ja iloinen.

Soffu ja muut odtuspuolelta: Yhdyn mielipiteeseen. Pienenpi odotusryhmä on mielekkäämpi. Ehkä heille parille "vieraalle" voisi hienovaraisesti selittää et me muut on jo kuumeiltu yhdessä ja "tunnemme" toisemme tms. ja sitä kautta he voivat tuntea itsensä ulkopuoliseksi. Ja pelkkä pinon nimen muutos toki aika hyvin valaisee asiaa. Siinä alussa voisi olla joku pohjustus aiheeseen. Oikeesti suljettuja palstoja on kai myös mut en yhtään tiedä miten toimivat.

Onnenpotkuja piinaviikkoisille onnelliseen viikon päätökseen!! Onko joku jo testausasemissa :) ?

KesäEemeli joka poukkoilee nyt kuumeilu- ja odotuspuolilla :)

Vierailija
27/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa mustakin hyvältä toi pikkukakkosten suljettu ryhmä! ja just sillä pohjustuksella, että ollaan tunnettu jo pidempään! Loukkaantukoot kuka tahansa, mut "meille" mä sen ryhmän jotenkin niinkuin avasin ja "meitä" siellä on oikeestaan pyörinytkin!! ;)

Aloitetaanko heti?? ;)

Ja edelleen onnea kuumeilijoille! Nyt täältä lähti sellainen "köntsä" ihmisiä odottamaan, että kyllä se jo osoittaa, että tekin sinne vielä pääsette!!

Ja kiitti, että saatiin "lainata" tätä teidän pinoa!

Alfrida!

Vierailija
28/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä sen tein! Kirjoitin asian suoraan niinkuin se on sinne odotuspuolen pinoon, koska luin ensimmäistä viestiäni, jolloin pinon avasin ja totesin, että siinä se jo lukeekin!! Eli nyt se sitten niinkuin on meidän oma ryhmä! (toki muut lukevat sitä?!?!) ;)

Vierailija
29/69 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitas kyllä laittaa kuitenki uusi pino pystyyn jossa heti otsikossa lukee tuo suljettu ryhmä niin ei sitten tuu kohta joku taas kyselemään pääsekö mukaan! Eikös?! Mä voin vaikka laittaa sen kun kerkeen ja laittaa ne esittelyt samalla. Tai voi joku muukin sen tehdä jos kerkee ennen mua....

Kiitos pinon lainasta kuumeilijoille ja tulkaa pian odotus-puolelle! =)

Soffuliini

Vierailija
30/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olis muutama päivä piinaa jäljellä, alkaa taas jännittää ja oireitakin ehtii taas kehittelemään ;).

Jontulla taitaa olla nyt lähimpänä testauskuviot, oletko päässyt jo testaamaan? Mä en ole vielä kertaakaan päässyt tekemään r-testiä näiden yrityskierrosten aikana, on aina ehtineet tulla menkat ajoissa.

Laittakaa muutkin "uudet" kuulumisia, että missä vaiheessa olette :).

Juuliska 24/27-29 yk4 (viikonloppua odotellessa)

Vierailija
31/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp 20/27-28 ja yk1. Pitäisi jotenkin malttaa mielensä ainakin ensi viikon alkuun ennen kuin koskeekaan testeihin mutta saa nähdä miten käy.. Sen verran kuumottavat jo tuolla kaapissa. Olen luvannut itselleni että ensi sunnuntaina voi testata jos menkat eivät ole silloin vielä alkaneet. Minkäs tälle innostukselleen voi... :D

Vierailija
32/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla myös tänään kp20. Mä taas olen ajatellut testata vasta ensi viikon viikonloppuna, jos ei menkkoja näy sitä ennen. Mulla on tällä hetkellä vaan yks testi kaapissa, joten säästelen sitä vähän. Ihan levollisin mielin vielä ollaan, oireita ei ole minkäänlaisia, mutta ei se vielä mitään kerro ;-) Onneks on menoa ja meininkiä ja töitä näissä päivissä niin menee nopeesti.

Mulla alkoi hammasta särkeä ja pitäis varata joku päivystysaika hammaslääkäriin. Heti tuli sellanen mieleen että ne ei varmaan voi mitään röntgen kuvia ottaa JOS vaikka oonkin raskaana...vaikka ei testissä vielä näkyiskään? No kai ne tietää. Yleeensä ainakin tarkkaan kyselevät, että onko raskaus mahdollinen...

Plussia kehiin kaikilta seuraavilta testaajilta :-D

Vierailija
33/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän loppuu kohta kuumeilijat, kun kaikki on plussanneet oikein urakalla:-) Loistavaa, lisää vaan plussia.

Täällä kp 56 muuttui kp 1:ksi. Huh, vihdoinkin. Alkoi jo testejäkin mennä oikein urakalla, kun tuntui ettei mitään tapahdu kumpaankaan suuntaan.

Esittelyä:

Nimimerkki: viiru77

Iät: minä 32, mies 30

Esikoinen poika 06

Yritys aloitettu 08/09

Juuliskakos se ensin pääsee testaamaan? Inkku ja Roma tulee sitten perässä. Ja minä sitten vasta joskus.. Peukut pystyyn, että saadaan pikkukakkosia tilaukseen.

viiru77

kp 1/33-36 (viimeksi 55!?) yk5

Vierailija
34/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on alkanut tulla jotain kummaa vaaleanpunaista vessapaperiin! Eihän menkat pitäisi vielä alkaa, kun on vasta kp 24, eikä mulla ole koskaan ollut noin lyhyttä kiertoa. Joskus on tainnut olla 26. Alavatsaakin jomottaa toispuoleisesti. Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä? Että jos ne menkat ei sittenkään alkaisi...ja tää oliskin jotain muuta.

Juuliska 24/27-29 yk4 toivonsa melkein menettäneenä tälle kierrolle :(

Vierailija
35/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Olen tällainen palstan on-off käyttäjä ja nyt taas tuntuu että tarttee "jakaa tuntemuksia" =D Toivottavasti joukkoon mahtuu. Näyttää hyvältä porukalta, jos tällaisen "odottelun konkarin" huolitte taas mukaan.

Historiaa minusta: Olen 35v ja ukko 40v. Miehellä ed. liitosta 3 teiniä. Meillä yhdessä takana 1 keskenmeno 1/05, jonka jälkeen vihdoin erinnäisten epämiellyttävien aikojen jälkeen inseminaatiolla tytär 8/07. Nyt taas yritystä jostain 9/08 lähtien ja uudet inseminaatiot edessä keväällä.

Nyt menossa kp 28/29-31 ja perinteisesti taas pohdin kokoajan että onko tämä pahoinvointia , kivistääkö rintoja vai onko vain menkat taas alkamassa... Tälläkertaa vain toivon että kierto ei kovin paljon heitä koska ensiviikolla olisi jälleen aukiolo tutkimus ja hormiinilääkityksen aloituksen suunnttelu. =/

Sitä odotellessa...

Pandora

Vierailija
36/69 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, eli tänään tuli sit taaaaaas se kp1 kuvioihin mukaan. No, melkeimpä sen arvasi, ettei se oikein tekemällä onnistu. Jos nyt yrittäs taas alkaneen kierron ajaks jättää haaveet taka-alalle, niin jos sit onnistuis. En siis kerennyt mitään raskaustestejä tekemään. Aamul oli kyllä mielessä, kun oli se kp27 (ja yleensä kuukautiset on alkanut heti aamulla), että jos sittenkin pitäis käydä testi ostamassa, mutta iltapäivällä kun tuli jo vaaleanpunaista vuotoa niin tiesi että peli menetetty. :( En ole eläissäni silti tehnyt kuin yhden positiivisen raskaustestin, sillon kun ekan kerran olin raskaana. Mulla on noita raskauksia takana 4, joista kolme päättyi keskenmenoon. Jotenkin sen on aina vain tiennyt ilman testiä (yleensä rinnat tosi tosi kipeet) ja ennen kuukautisten alkamispäivää, että raskaus on alkanut. Mutta eipä auta kuin jatkaa yrittämistä.

Pandora:Voimia ja tsemppiä sinulle! Itse olen seurannut läheltä ystäväpariskunnan inssejä, ja todennut kuinka raskasta se on.

Juuliskalla, Romalla ja Inkulla alkaa piinapäivät, tsemiä ja plussaonnea! Selkiskö jo Juuliskan vuotelut? Itselläni alkaa nykyään aina kuukautiset sellasella vaaleanpunaisella vuodolla, mutta voihan se tulla muustakin syystä, esimerkiks jos limakalvot on muuten vain kuivat ja vuotelevat.

Mut eteenpäin.

jonttu kp1 ja yk6

Vierailija
37/69 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eilen tuli illalla sitä vaaleanpunaista ja nyt aamulla oli ihan selvät menkat. Mä oon jo aivan sekaisin näiden kiertojeni kanssa. Miten voi olla, että yhtäkkiä onkin kierto vain 24 päivää??? Ei ole tosiaan koskaan ollut. Ja sain siihen ovistestiinkin plussan kp 12. Ja kuvittelin, että ovis olis ollut kp 13. Olipa jotenkin epäreilua... :((((.

Jonttu: no voi harmi, tää on kyllä välillä niin p...:stä! Meillä on sitten sama kp meneillään.

Niin ja tervetuloa Pandora mukaan kuumeilemaan.

Juuliska 2/jotain mitä lie yk5

Vierailija
38/69 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin Viirun tiedot esittelyhin. Tervetuloa Pandoralle, laita sinä myös esittelyt itsestäsi jos haluat listoille! Kivinen tie on teilläkin ollut :(

Sympatiat Juuliskalla ja Jontulle!! Toi on niiin kurjaa joka ikinen kerta! Tekee mieli lopettaa koko touhu mut käsittömättömällä tavalla se mieli kuitenkin kerta toisensa jälkeen kohenee kun ovisaika lähenee.

Itse täällä pelkään jokaista nipistystä ja kolotusta edelleen. Ei oo heleppoo. Epäusko on todellakin suurempi kuin usko siihen että raskaana ollaan. Jotenkin oon ihan varma ettei tämä onnistu nytkään - pessimisti ei pety ;)

Tsemppiä naiset!

KesäEemeli, epäuskoisena edelleen

Vierailija
39/69 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivissä mennään sitten Juuliskan ja Jontun kanssa. Ja anteeksi Jonttu, kun sut oli unohtanut mainita. Sama pää kesät talvet.

Joku manasi lyhyttä kiertoa. Minä voisin manata pitkää kiertoa, just oli siis 55 päivää ja oli muuten tasan eka kerta mun kiertohistoriassa ja toivottavasti ainoakin! Aina tullut menkat päivälleen ja nyt olenkin ihmeissäni kun ei ole kierto jo kohdallaan. Ikä varmaan tekee tämänkin.. Aika jännä kun sen tädin tai raskauden sitten tunnistaa ilman testejäkin kun sen aika on. Ainakin minä.

Kyllä taas tänään on muistanut miksi aikoinaan pillerit aloitin. Ei meinaa särkylääkkeet auttaa ja siteet riittää. Hyvä, että aamulla pääsi taas kävelemään.

Ei auta kuin käydä taistoon tätiä vastaan!Oletteko te muut muuten käyttäneet ovistestejä? Mä olen vähän kahden vaiheilla, että hankkisko vai ei.

Tervetuloa Pandoralle! Sitä sortuu helposti valittaa ja rutisee kun ei tule heti raskaaksi, mutta sitten taas muistaa olla kiitollinen siitä esikoisestakin, kun lukee muiden tarinoita. Toivottavasti ei tarvitse turvautua mihinkään hoitoihin vaan onnistuisi luomuna. Ja mieluiten heti:)

Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille! Äkkiä se pari viikkoa menee (niinpä), kun ovista odotellaan..

viiru 2/?? yk5

Vierailija
40/69 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt tämä päivä. Siis että ne hemmetin menkat nyt kerrankin alkais silloin kuin pitäs!! Aukiolo tutk. tosiaan ensi viikolla ja siihen mennessä pitäs vuoto olla jo ohi. Aikojahan on aina niin ylitarjonnaksi asti tuolla erikoissairaanhoidossa, että jos kierto heittää liikaa niin tutkimus siirtyy ehkä vain 2-3 kk. HEMMETTI!!!! GRRR!

Kiitos muteen kaikille vastaanotosta ja Kesäeemeliä sen verran valaisen että esittelyyn mieluusti osallistun, mutta tämä tyttö tarttee hieman tarkemmat ohjeet kuinka toimia... =) Olen perin näppärä kirjoittamaan pinon jatkoksi, mutta sen jälkeen kaikki muut toiminnot ovat enemmän tai vähemmän hepreaa!!

Viiru, 55 pvän kierto!!! Auts! Meikän hermoilla ei selväjärkisenä moisesta selviäisi.... Niin ja pohdin tuossa sitä luomuraskautta. Meilläkään ei sille ole mitään estettä todettu, mutta jostain syystä se ei vain onnistu. Sehän olis aivan loistavaa, että se onnistus, vaikka vain kerran 3 vuoteen, kun vaan onnistuis… Laskin että meillä nyt takana noin 6 vuotta "jyystämistä" (anteeksi jos ilmaisu loukkaa herkimpiä ;)) ja 2 raskautta, joista lapsen syntymään johtanut, lääkärin tekosia. Välillä ihan työteosta homma tietty mennyt, mutta jostain syystä aika ei ole tuntunut noin pitkältä ja hankalalta kuin se näin uloskirjoitettuna näyttää! =) Ja rehellisesti onhan asia aiheuttanut koomisiakin tilanteita, kun muka on ollut just johonkin tiettyyn aikaan pakko päästä hommailemaan kun on tuntunut et JUST NYT on SE hetki kun se onnistuu. Sit ollaan karattu johonkin mummolan puolikylmään piharakennukseen touhuamaan, vaikka mittari on pakkasen puolella ja toivottu että isotäti ei JUST NYT tule hakemaan sitä pullapussia pakastimesta… =D

Onneksi on tuo yksi 2,5 vuotias päivänsäde! Tuon naperon olemassaolon seurauksena kai tässä polla vielä kasassa on =) Täytyy muuten kertoo että meillä oli ”pykkä” hukassa eilen illalla ja sitä kuumeisesti etsittiin. Tyttö kiivammin ja minä kysymysmerkkinä perässä (MIKÄ HEL****N PYKKÄ??!!?) No, pykkä sitten löytyi sängyn alta. Niin, sehän oli luonnollisesti noin 30 cm pitkä lasten mattopiiska!! *huoh* (Tyhmä äiti!!!) ja tämä ”pykkä” kainalossa sitten mentiin nukkumaan tyytyväisenä… Pistää miettimään, että minköhänmoinen pirttihirmu tuosta pikku-akasta oikein isona tulee, jos nyt jo nukutaan mattopiiska kainalossa. 3v lahjaksi kaulin? =)

Tekstiä pukkaa… koettakaa kestää!

Pandora kp29/29-31