Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TAMMIKUU

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meitä on siis 4 kuumeilijaa ja lisää mahtuisi mukaan..!!

Tervetuloa!!

ON: Ei mitään muutoksia tai tuntemuksia, edelleen tylsää :(

KesäEemeli 25/27-32 yk8

Vierailija
2/69 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

ja hyvää uutta vuotta kaikille!Nyt ainakin näyttäisi,että kaikki on hyvin.Eli tein uuden testin aamupäivällä ja tulos oli vahvempi posit.Istukka siis ainakin toimii.

Hyvää kuumeilua kaikille,ja tulen sitten ilmoittamaan kun olen käynyt ekassa ultrassa,että näkyykö sykettä..

Aamuntytär rv 5+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan, että kaikki on kunnossa. Ja tervetuloa Inkku!

Meillä heiluteltiin peittoa uuden vuoden aattona, toivottavasti ajankohta oli oikea.. jotenkin vaan taas sellainen tunne, että kuinkahan vaan oli. Oli nimittäin eilen alavatsa aivan kamalan kipeänä, että oliko sittenkin nyt vasta ollut se ovis. Vaikka testi kyllä näytti tiistaina plussaa.

KesäEemeli: voithan ollakin raskaana vaikka ei olisikaan mitään oireita. Mulla on nyt ainakin ollut niin, että on ollut vaikka mitä oireita, niin raskautumista ei ole tapahtumutkaan...

Tästä se itsensä ihmettyly taas alkaa, että onko oireita ja millaisia ;). Toivottavasti menee aika nopeasti.

Juuliska 16/27-29 yk4

Vierailija
4/69 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta vaan riittää! En tällästä talvea Etelä-Suomessa muista koskaan. Mutta hyvä vaan, mielummin näin kun mustaa ja loskaa!

Aamuntytär (jos täällä vielä käyt): Oliks sulla jotain raskaus tuntemuksia ennen testin tekoa?

Itselläni ei siis mitään oireita vieläkään. Niinku Juuliska sanoi, voisihan sitä teoriassa raskaana olla vaikka ei olisikaan oireita. Jotenkin vaan tuntuu että ainakin täällä palstoilla monen kuukauden aikana kaikki plussanneet ovat aika hyvin sen jo aavistaneet/tunteneet etukäteen ennen testiä.

Itse olen ollut "valeraskaana", tuntenut vaikka mitä oireita, jo niin monta kertaa etten oikeen enää usko mihinkään. Kovasti on pessimismi nostanut päätään. Ainoa postiivinen asia tässä kierrossa on ollut se, että olen ollut ihan ihmeen rauhallinen tämän piinaviikon ajan!! Kai olen niin hyvin manipuloinut omat ajatukseni, että odotan vain millon se täti taas kurvaa paikalle. Tottakai, pieni toivonjyvä aina elää takaraivossa ja nämä vessakäynnit alkavat jännittää koko ajan enemmän, ei sitä voi estääkään ;)

Harmittaa etten esikoisestani ja keskenmenneestä raskaudesta pistänyt mihinkään ylös ihan ensi päivien olotiloja. En enää muista tunsinko merkkejä raskaudesta silloin jo kovin aikaisin. Jos oikein pinnistelen niin en tainut tuntea mitään, koska molemmat positiiviset testit tuli aika puun takaa. Tärppi tuli niin nopeasti, kierto oli vielä ekalla kerralla pillereistä ja tokalla kerralla imetyksestä sekaisin ja plussat tein vasta viikolla 6 kun en aikaisemmin ymmärtänyt testata. Näissä raskauksissa tosin en kuulostellut kroppaani samalla tavalla kun nyt sitä tutkii joka päivä. Vaikea sanoa suuntaan tai toiseen, ei auta kuin odottaa :)

Olipas pitkä oman navan sepostus!

Mitäs muille kuuluu??!!

KesäEemeli kp 27/27-32 (vain kerran ollut tuon kp27 että veikkaisin 30-31 olevan keskiarvo)

Vierailija
5/69 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi kiva jakaa tätä jännäilyä muiden kanssa. Mies kun ei oikein tällästä vouhotusta ymmärrä ;-) On kyllä täysillä mukana, mutta vähän niinkun tekee mitä käsketään, heh! Ja tänään käy käsky makuuhuoneen puolelle, kun saadaan esikoinen nukkumaan...Tein nimittäin tänään elämäni ekan ovistestin ja heti näytti plussaa. Tulossa vissiin tosi lyhyt kierto mulle, jos ne testit nyt edes toimii... Mutta joskus harvoin tunnen ovulaation ja tänään on ollut just sellanen olo. Eli alavatsaa aristaa aina kun lähtee liikkeelle. En olis muuten tajunnut ovista edes näin aikasin testata.

Esikoinen lähti alulle tosi helposti, mutta jotenkin tuntuu että nyt menee kauemmin. En tiedä miks. Sillon muistan ekoina oireina vihlaisuja alavatsalla jo ennen testin tekoa. Mitään muita oireita ei sillon vielä ollut. Kyllä hyvinkin voit olla KesäEemeli raskaana, vaikka ei siltä tuntuiskaan! Toivotaan ainakin =)

Inkku kp 13/n.30?

Vierailija
6/69 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko oireetonta mulla oli ennen plussausta.Leffassa kiinnitin vähän huomiota kyynelehtimiseeni,mutta toisaalta olen muutenkin helposti liikuttuva.Nyt lähipäivinä on ollut palelua ja flunssa iskenyt varmaankin huonontuneen vastustuskyvyn vuoksi.En hirveästi ehdi miettiä oireitani,kun on kaikkea muuta puuhaa kovasti..Ultran jälkeen uskaltaa enemmän totuttautua ajatukseen sitten.

Vierailija
7/69 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaa, olen tainut sittenkin näinä viimeisinä piinapäivinä mennä (taas kerran) hieman sekaisin ;)

Tuumailin tuota omaa oireettomuuttani ja miten aikaisemmissa raskauksissani se on mennyt. Muistin sitten että aloin kirjoittelemaan odotuspuolelle tosi aikaisin toisesta, keskenmenneestä, raskaudestani. Kaivoin noita vanhoja tekstejä ja löysin seuravaa, omia lainauksiani siis:

Rv 5+4: "Mitään tuntemuksia ei masussa vielä ole mutta eipä ollut tuosta ekastakaan tässä vaiheessa.."

RV: 6+0 " mikä kaamea väsymys iskee aina hetkittäin. Ihan kuin joku iskisi halolla tajun kankaalla.. Myös huimausta ylös noustessa havaittu.."

Eli oireet alkaneet vasta viikolla 6. Tämä antaa taas toivoa siihen että mitä jos sittenkin tällä kertaa olisi tärpännyt...

Muttamutta, jäitä hattuun!! Ainakin 4 päivää on maltettava vielä odottaa että voi sanoa että menkat olisi myöhässä.

KesäEemeli kp 28/27-32 yk8

Vierailija
8/69 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa ajatellut, että en testaa liian aikasin. Tosin en tiedä miten maltan. Viime kierrossakin olin ajatellut testata jouluaattoaamuna. Aaton aattona heräsin ja päätin että testaankin jo sillon. Menin vessaan ja huomasinkin että menkat alkoi, joten se siitä.

Tein tänään uuden ovistestin ja kait ne oikeesti toimii :-) Nimittäin oli paljon haaleempi viiva kun eilen. Nyt sitten olis siis toiminnan hetket käsillä. Vitsit alkoi jo jännittämään kuinka käy...

Vierailija
9/69 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskaa KesäEemeli, kun löysit noita vanhoja juttujasi. Muistan, että ensimmäisellä kerralla itselläni ei ollut mitään oireita ennen kuin menkat oli muutaman päivän myöhässä. Silloinkin vain rinnat oli kipeinä ja vahva tunne että raskaana ollaan :). Nyt mua alkoi kyllä jännittää sun puolesta oikein tosissaan! Milloin aiot testata?

Mulle iski aivan kauhea flunssa päälle eilen, eikä meillä tietenkään ole panadolia kotona. En uskaltanut ottaa ibusalia, jos vaikka olisinkin raskaana, vaikka en tiedä haittaisiko se mitään näin alkuvaiheessa. No olo on aika tukala, mutta eiköhän se tästä.

Ollaan tässä miehen kanssa haaveiltu jo ensi kesän lomamatkasta, nyt on vaan niin hankala aika tehdä mitään varauksia, kun ei tiedä, jos vaikka olisi raskautunut niin ei sitä kovin ison vatsan kanssa voi matkustella eikä varmaan oteta lentokoneeseenkaan, jos on jo pitkällä raskaus. Tälläisiä hölmöjä täällä pähkäilen... No mieluiten olisin raskaana ja vaikka koko kesän kotona :-).

Juuliska 18/27-29 yk4

Vierailija
10/69 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Mahtuisiko uusi pikkukakkosen haaveilija mukaan?

Esikko syntyi 11/08 ja hänelle toivottaisiin mahdollisimman pian sisarusta. Ikää kun löytyy itsellä jo hirvittävät 38 v. niin töpinäksi on nyt laitettava! :)

Minulla siis nyt yk1 ja kp 13/27.

Vierailija
11/69 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Roma, ehdottomasti mahtuu mukaan! Nyt meitä olisi jo peräti viisi kuumeilijaa, jos ei KesäEemeli ole jo plussannut?

Inkku: joo ei ne miehet jaksa kuunnella kovin pitkään näitä pähkäilyjä, joten tämä on mitä mainion paikka kuumeilla kanssa sisarien kanssa ;). Mulle iski eilen aivan kamala epätoivo, että ei sitä toista lasta varmastikaan tule, on tässä ollut niin paljon mutkia matkassa, että ehkä sitä ei ole tarkoitettu meidän perheeseeen enää. Mies parka yritti parhaansa lohduttaa, että kyllä se sieltä tulee, että jatketaan vaan yrittämistä... Tiedä sitten kauanko jaksaa. Olenpas nyt negatiivinen, taitaa johtua tästä flunssasta joka ei tahdo lähteä pois.

Oletteko huomanneet, että kaikki ympärillä odottavat pikkukakkkosta??? Olen kuukauden aikana kuullut/nähnyt ainakin kolme uutta odotusta lähipiirissä. Ehkä sekin vähän masentaa, että mikä tässä nyt on vikana kun ei meille tule :(.

Nyt täytyy lopettaa, kun ei tule muuta kuin murinaa ;).

Juuliska 20/27-29 yk4

Vierailija
12/69 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Roma!

Todellakin mukaan mahtuu, hyvä vaan jos pysytään aktiivisina. Laita itsestäsi esittelyt niin päivitän sinut esittelylistaan. Ja onnea yritykseen!

Juuliska: Jaan tuskasi todellakin! Mitä mutkia teillä on ollut kakkosen yrityksessa matkassa, jos saan kysyä?

Me olemme tuhdanneet tätä kakkosta ja aivan turhan kauan. Mietin juuri viime yönä kun taas kerran näitä asioita mielessäni vatvoin että alkaa jo kyllästyttää tämä. Miten tästä jaksaa vielä eteenpäin jos nytkään ei tärppiä tule? Ja kyllä sitä tuskaa vähän kieltämättä lisää se että minunkin lähipiirissä tosi moni odottaa pikkukakkosta. Meillä piti olla pikkukakkosen laskettuaika nyt tammikuussa, mutta eipä ole eikä uuttakaan laskettua-aikaa kuulu :( Pöh ja pah. Ihan P***aa.

Mutta sitten valoisampiin asioihin: Täti ei ole saapunut vielä paikalle joten toivo elää :)

Testata periaatteessa voisin varmaan jo, mutta kun en uskalla. Ei millään halauisi nähdä negatiivista tulosta. En tiedä minne asti jaksan odotella. Joku päivä pe-su se on tikkuun pissittävä.. testejä mulla on vielä pari kun aikoja sitten tilasin niitä nipun netistä, mutta olen niistä jo tuhlannut suurimmanosan negatiivisiin testeihin kun näitä luuloraskauksia on riittänyt :) Katsellaan miten maltan mieleni jos ne menkat ei nyt sitten ala tässä. Oireita ei ole. Jotain epämääräisiä tuntemuksia alavatsassa silloin tällöin, mut ne voi tarkoittaa mitä vaan.

Jännää tämä silti on!

Missäs Jonttu?

Piinaviikko alkaa Juuliskallakin, tsemppiä!

Onko muita piinailijoita?

KesäEemeli 30/30-32 yk8

Vierailija
13/69 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulotoivotuksista, kiva päästä jakamaan tätä kuumeilua muiden kanssa. :)

Tässä näitä tietoja:

Nimimerkki: Roma

Iät: minä 38, mies 34

Esikoinen tyttö 11/08

Yritys aloitettu 01/10

Tällä hetkellä mennään kp 15/27-28, ovista odotellessa, jota ei ainakaan ovistestien mukaan ole vielä ilmaantunut. Alavatsaa on nyt tänään nippaillut ja oikealla alhaalla tuntunut välillä vihlontaa mutta tiedä sitten tarkoittaako se yhtään mitään. Toivon todella että ovis nyt kuitenkin tulisi, tuntuu että yhtään kiertoa ei olisi varaa jättää väliin.

Ihme homma vain se, että muutamana viime kiertona olen pistänyt merkille mielestäni todella vahvat ovisoireet, nippailut, limat, sun muut, ja nyt kun sitten vihdoin on yritys päällä, ei merkin merkkiä mistään. :/

KesäEemeli: onnea testaukseen, toivottavasti täti pysyy poissa. Mulla oli esikkoa tehdessä nuo testaushalut vähän liian herkällä, testejä kului roppakaupalla ennen kuin se ihana plussa sitten tuli. Nytkin on testejä tuolla kaapissa odottelemassa mutta yritän kovasti hillitä itseni tällä kertaa hieman paremmin, se negatiivinen kun ei tosiaan mikään mieltäylentävä näky ole. :)

Roma

Vierailija
14/69 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä myös KesäEemelille piinailuun! :)

Mulla kans piinailut edessä, mut pahoin pelkään että viikonlopun aikana ne-taas-alkaa. :(

Oireita olen jo kehitellyt, että rinnat ois arat, mutta kaipa ne vähemmästäkin "kokoajankoittelusta" kipeiks tuliskin.. :) Muita oireita ei sit olekaan.

Aiemmissa raskauksissakaan ei tosin ole muita oireita ollut, ainakaan alussa. Pahoin en juuri ole voinut. Mut nyt on kyllä varmaan joka kuukausi mukamas ollut rinnoissa arkuutta, ihme juttu.. ja aina pettynyt.

Testejä ei ole kaapissa, en oo niitä aiemminkaan tehnyt, kun jotenkin sen on vaan tietänyt että raskaana on ollut.

Mutta piinailu siis jatkuu. Ja pakkaset. :)

jonttu kp 23/25-27 (viimeks tosin oli vaan 24) ja yk 5

Vierailija
15/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko joukkoon vielä yksi kuumeilija, joka on tätä palstaa jo jonkin aikaa taustaillut? Olemme n. kolmikymppinen pariskunta ja esikoinen syntyi 06 ja pikkukakkonen siis toiveissa.

Vierailija
16/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna plussan!!!

Tuntuu että pakahdun onnesta, on tätä jo tuhdattukin!! Ja samalla koitan pitää pään kylmänä. Kesäinen keskenmeno on aivan liian tuoreessa muistissa. Tulevista viikoista on tulossa todella piinaavat.

Yhtään ei oireita ole vieläkään, edes rinnat ei ole arat vaikka kuinka puristaisin ;) Mutta selvän plussan sain testiin. Ei ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin! LA laskurin mukaan 16.9.

Lupaan pyöriä kuumeilupuolella vielä koko tammikuun ja päivitellä uudet ja plussanneet pinoon. Sitä kun ei voi tehdä kuin pinon perustaja. Ehkä helmikuun puolelle selvittyäni uskallan jo uskoa tähän ;) Varhaisultraan menen aivan varmasti. Viimeksi sain tietää keskenmenosta vasta viikolla 11 ekassa np-ultrassa.

Olipas taas pelkkää omaa napaa. Pakko purkautua jonnekin kun ei uskalla asiasta kenellekään vielä kertoa.

Tervetuloa Viiru77, laita sinäkin itsestäsi esittelyt niin päivitän sinut esittelylistaan! Roman lisäsin juuri.

Tsemppiä Jontun ja Juuliskan piinaan ja onnea kaikille yritykseen!!

KesäEemeli, pää aivan pyörällä

31/30-32 yk 8 (tai rv 4+1 hui!)

Vierailija
17/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KesäEemeli, hurjan paljon onnea plussasta!!! :D

Täällä ei tietoakaan plussista, ei edes ovisplussista. Ja kierronkin olin nähtävästi laskenut väärin, tänään onkin jo kp 17. Heitän noilla ovistesteillä kohta vesilintua, stressihän tässä iskee vain tuosta ainaisesta negatestailusta.

MUOKS. Olen testaillut siis tuolla Clearbluen digitestillä nämä ovisnegat. Nyt otin ihan perusliuskan vielä hätäpäissäni käyttöön ja tein uuden testin päivällä. Ja akrakadabra, ovisplussa!! Nyt peitot heilumaan ja maksimoimaan tämä tilaisuus! :D

Ovisplussastaan hyvin onnellinen Roma

Vierailija
18/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtavaa ja upeeta!! Nyt vaan nautit olostasi ja unelmista! Sitten jos jotain taas sattuu niin sitten murehdit...no helppo mun on sanoa, kun en ole keskenmenoa kokenut. Mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin!

Tervetuloa uusille mukaan. Noh, itsekin olen aika uusi täällä...Romalle onnea ovisplussasta. Tosiaan aika eri aikoihin voi ovikset tapahtua. Mulla näytti plussaa jo kp13, vaikka yleensä mulla on aika pitkä kierto. Tosin kierukann jälkeen ei ole kovin monia omia menkkoja tullut, että saattaahan ne heitelläkin. Mutta parhaamme mukaan yritimme oviksen hyödyntää, nyt sitten muutama viikko odottelua. Kyllähän se vähän väliä mieleen pulpahtaa, että mitä jos on jotain vatsassa menossa :-D

Mulla myös yksi ystävä odottaa toista, mutta sitten on myös kaksi läheistä ystävää, jotka kärsivät lapsettomuudesta. Toinen yrittää esikoistaan ja toinen kakkosta. Tuntuu jo valmiiksi niin väärältä, JOS meillä tärppää tässä lähiaikoina :-(

Lisää plussia vaan tähän ketjuun ;-)

Inkku kp17/n.30?

Vierailija
19/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, toivottavasti käyttet täällä kurkkaamassa, en keksinyt mihin muuallekaan kirjottaa tätä kun en viitsi meidän omaan pinoon kirjottaa. Mutta siis mitä te ootte nyt mieltä noista uusista tulijoista joita tonne meidän pinoon pyrkii? Mä en oo nyt sanonu niille juuta enkä jaata kun en oikein tiedä. Musta on kiva et meidän pino on sellanen vähän pienempi ja intiimimpi ja haluisin oppii tuntee teidät hieman paremmin mutta jos tuo kasvaa ja paisuu niin multa varmaan menee mielenkiinto niin ku syyskuisten pinoon en jaksa kauheesti nyt kommentoida ku siellä ihan 100 ihmistä. Ja miten me se pinossamme ilmastas nyt ja jatkossa jos olemme ns. suljettu ryhmä?

Mutta siis ihan miten vaan, toki mulle käy että uusiakin tulee, mä oon jo vaan niin kotiutunu tähän meidän porukkaan ja pelkään et se kasvaa kohtuuttoman suureksi....

Ja anteeksi että tulin tänne jauhamaan tästä asiasta mutta en oikein keksinyt muutakaan paikkaa kun haluun et puhuttas tää asia mieluummin yhdessä ketään loukkaamatta.

Tsemppiä kuumeilijoille ja oikein paljon plussia!

Soffu

Vierailija
20/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffu mä oon ihan samaa mieltä, miten ja missä sellainen suljettu ryhmä saatais? Mä en kans ehkä jaksa mitään 100 uutta, koska muutenkin "pää ihan jumissa" eli jos avattais tänne kuumeilijoihin joku ovela uus ketju, ja siellä ilmoiteltais, miten päästäis eteenpäin?? Oisko sulla ehdotuksia??Noh, odotellaan vielä muitakin?!

Ja onnea kuumeilijoille!! Plussatuulia olan takaa!! ;) Alfrida..