Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alapään karvoitus raskausaikana

Vierailija
02.01.2010 |

Olen ajellut alapääni karvattomaksi lukuunottamatta pientä tupsua. Kasvatan hieman karvoitusta kun raskausajaksi. On jotenkin parempi kun kaikki vahtaavat alapäätä.. : )Ettei ihan karvaton tuhero siinä ole sitten.

Entä te muut, onko jalkovälissä pelkkää nahkaa vai onko siellä kunnon majava?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paljas vaon ylälaitaan asti...

Vierailija
2/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden edetessä ajelu rupesi jostain syystä ärsyttämään ihoa, joten puolivälissä rupesin käyttämään "majava"-mallia. Onhan se kivempi kun moni kyylää alapäätä ja ei sitä enää taivu oikeen ajeleenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliposliini...eli paljas vaon ylälaitaan asti...

kampauksia! Musta puoliposliini tarkoittaa sitä, että on kolmio, mutta alapuoli on karvaton.

Vierailija
4/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikopelolla, mutta eihän tuota karvoitusta muuten edes näe mahan takaa. Eli aika vaikea muotoilla mitään ihme kuvioita siihen. :D

Vierailija
5/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai se nyt tarkotakkaan sitä, että keulapuoli on ajeltu! Käytähän vähän järkeä...

Vierailija
6/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai se nyt tarkotakkaan sitä, että keulapuoli on ajeltu! Käytähän vähän järkeä...

niin olen edelleen sitä mieltä, että on hämmentävä tuo kampaus. Musta on outoa, jos se vako jää näkyviin.

Vierailija
7/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mulla ainakaan ole niin runsas karvoitus, etteikö se olisi aika ilmiselvää, missä se on.

Mutta jokaisella saa olla toki sellaiset karvat kun itse haluaa! Se on pääasia, että ite tykkää. Mulle vaan tulis outo olo tuollaisessa mallissa.

Vierailija
8/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häppärien ympäriltä ajeltu. Suoraan edestä katsottuna näkyy kapea "kiitorata".

Esikoista odottaessa annoin karvan kasvaa. Tosin pari viikkoa ennen laskettua aikaa hermostuin ja ajelin häppereiden ympäriltä. Oli ihan hyvä päätös, sillä synnytyksessä tehtiin eppari ja repesinkin lisäksi, joten haavan hoito oli helppoa ilman karvoja.

Eikä sillä, oma karvoitus on muutenkin niin olematonta, että parempi ajella.

Nyt toista odotellessa olen ajellut koko raskauden. Käsikopelolla olen mennyt, ja ihan helppoa on ollut. Toki "kiitorata" ei välttämättä ole niin viivainsuora, mut väliäkö tuolla. Mies löytää perille ilmankin. ;D

Kukin tehköön, kuten itse parhaaksensa näkee. Itse olen ajellut jo niin pitkään, että tunnen oloni likaiseksi, jos karvat pääsevät kasvamaan pitkäksi. Kaipa siihenkin tottuisi, mutta en näe mitään syytä, miksi pitäisi tottua, jos paljaana viihtyy ja iho sen hyvin kestää.

Vierailija
9/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luomumajava, nyt raskaanaollessa ja kyllä muutenkin. Navanaluskarvoja sheivailen, ne jotenkin aina innostuu raskauden aikana. Sokkona sekin pitää tehdä. :)

Vierailija
10/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paljas vaon ylälaitaan asti...

=O

Vierailija
11/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella lapsien hankkimista, koska en kehtaa mennä gynegologille saatika synnyttämään. Häpeän alapään karvoitustani NIIN paljon!

Siitä on tullut oikea riesa.

Ajelin niitä teininä ja nyt kasvavat runsaana. En voi käyttää hameita tai uikkareita kun karvat näkyvät heti. Varmaan kohta reisissä asti:(

Vierailija
12/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt posliini muotia 16 vee alkaen, ja myös molemmat raskauden ajat sama tyyli. Ei kukaan koskaan ole arvostellut tai jotain..

Äskettäin naispuolinen gyne jopa kysyi karvanpoisto tapaani, koska lopputulos on niin siisti.

Vierailija
13/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo että olis kokonaan karvaton.

Joudun ajelemaan tosi usein, jäljelle jää kipeät näpyt ja ajeltu alue jää tummaksi..näkyy yli alushousujen. Rajottaa elämää kaikin tavoin. Sen vuoksi sanonut miehelle että en halua lapsia koska en kehtaa koskaan näyttämään alapäätäni kenellekkään, en edes miehelleni.

Vierailija
14/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö masu oo tiellä?

Vierailija
15/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sitten raskaana tai en.

Vierailija
16/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosmaha ei ole ollut ajelun tiellä. En tiedä olenko sitten joku ihme kuminainen :D No, aika notkea muutenkin. Yksösmahasta nyt taivuin vaikka kädet lattiaan vielä laskettuna aikanakin, eikä siitäkään mikään pieni maha.

Vierailija
17/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö masu oo tiellä?

Vierailija
18/39 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivasin koko raskauden ajan pari kertaa viikossa ja kaikki pois tyyliin. Onnistui käsikopelolla ihan loppuun asti vaikka en sinne nähnytkään lopussa.

Tokaa odottaessani olin tottunut nyppimään pinseteillä ja vahauksellakin poistaa ne karvat. Kävin myös pari kertaa amattilaisella vahauttamassa paikat paljaiksi, ja samalla sääretkin. Vika kerta 7 viikkoa ennen synnytystä. Sen jälkeen ei karvat enää kasvaneetkaan.

Vierailija
19/39 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en näe tämän pallomahan takaa tehdä mitään. Noin kuukaisi sitten ajelin ja päätin että oli viimeinen kerta niin kauan kun vauveli on vatsassa, vetelin pari oikein mojovaa haavaa itselleni. Vielä siis kolmisen kuukautta saa rehottaa oikein kunnon majava.

Vierailija
20/39 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tykkään pitää karvat pois kokonaan, mutta vaihteeksi olen jättänyt pikku tupsun kummun yläosaan mistä karvoitus alkaa. Sheivaan peilin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan