alapään karvoitus raskausaikana
Olen ajellut alapääni karvattomaksi lukuunottamatta pientä tupsua. Kasvatan hieman karvoitusta kun raskausajaksi. On jotenkin parempi kun kaikki vahtaavat alapäätä.. : )Ettei ihan karvaton tuhero siinä ole sitten.
Entä te muut, onko jalkovälissä pelkkää nahkaa vai onko siellä kunnon majava?
Kommentit (39)
Vahaus tai sokerointi systeemillä odottajat poistattavat ne karvansa. Ja yleensä pyydetään ottamaan samantien kaikki pois. Ja nämä asiakkaat tulevat heille myös sitten synnytyksen jälkeenkin hyvien kokemusten perusteella.
eli paljas vaon ylälaitaan asti...
=O
Pelko pois siitä että tarvisi mennä synnyttämään hirveän pehkon kanssa:) Jos joskus sellainen onni osuu kohdalle. Kiitos teille naiset!
Hoitamaton puska vaimollani jo vuosia. Raskausaikana tuuheni AIVAN älyttömiin mittakaavoihin! Myös rintoihin nännipihan ympärille kasvoi karvoja. Onneksi ne ajeli sen pimpsan synnytyssalissa just ennen H-hetkeä.
Sehän kasvoi sitten ennätysajassa takaisin. Eipä ole juuri hoidellut.
Sitten ihmettelee "miks mä en enää ikinä saa sulta suuseksiä... Tai seksiä juuri muutenkaan?"
Olen pyytänyt edes vähän lyhentämään mutta mitään ei tapahdu. Hyi hemmetti
keskustella näistä käytännöistä ennen naimisiin menoa? Turha jupista nyt.
Ootte kyllä laidasta lukien outoa porukkaa.
Itse haluaisin siistiä vähän synnytystä varten, mutta kun en enää voi edes nähdä mistä ajella (mahan takia) heh :D varmasti rehottaa karvoitus joka suuntaan :(
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin siistiä vähän synnytystä varten, mutta kun en enää voi edes nähdä mistä ajella (mahan takia) heh :D varmasti rehottaa karvoitus joka suuntaan :(
Vähän sama juttu :) Alussa yritin siistiä ( yleensäkin vain biksurajoista jaksan huolehtia ) mutta loppuraskaudessa pitäisi olla peili, muuten ei näe.
Täydellisen luonnollinen majava niin raskauden aikana kuin sitä ennenkin! Arvostan kehon karvoituksen ja muunkin luonnollista tilaa.
Ajelkaapa miestenne munakarvat myös. Ja nyppikää kulmakarvat. Ennenkuin tulevat isiksi.
Jos haluatte itse saada kunnon kyytiä sekä raskaana tai ilman. Omat pilluthan me saamme pitää
vaikka rämekasoina, jos mielimme. Tsemppiä kaikkeen ja etenkin täydellisyyttä joka hiivatin asiaan.
Kunhan tämä asia saadaan järjestykseen, voidaan ehkä pohtia maailmanrauhaa ja muita toisarvoisia asioita.
Synnytyksessä vähempi karva voi olla jees mahdollisten repeymien takia, eipä jää verta kuivumaan alapäähän, jos ei vähän väliä jaksa olla pesemässä paikkoja. Sinnehän ne karvat kuuluu, mutta jotenkin tuntuu että näin on hygieenisempääkin?
Nyt jo rv20 on tuskaa sheivata :D Ajattelin lääkärintarkastukseen vähän siistiä, vitut, vedin kaiken pois kun sitä majavaa ei mikään muu enää pelastanut... Harvoinpa sitä alapäälleen suuttuu :D
En oo pitkiin aikoihin enää nähnyt omaa alapäätä mahan takaa. Annoin miehen ajella multa, en tiiä miksi se oli sitä vongannutkin jo vaikka miten kauan. Joku ihme fantasia ollut. Rv28 menossa nyt.
Olisihan se mukava paikat siistiä ennen synnytystä, mutta kyllä ne siellä sairaalassa sen tekee jos pitää operoida alapäätä. Tosin voi olla vähän kiusallista, jos joku tuntematon rupeaa sinua sheivailemaan kun paikat on kun pommin jäljiltä synnytyksen aikana. heh :D
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksessä vähempi karva voi olla jees mahdollisten repeymien takia, eipä jää verta kuivumaan alapäähän, jos ei vähän väliä jaksa olla pesemässä paikkoja. Sinnehän ne karvat kuuluu, mutta jotenkin tuntuu että näin on hygieenisempääkin?
Nyt jo rv20 on tuskaa sheivata :D Ajattelin lääkärintarkastukseen vähän siistiä, vitut, vedin kaiken pois kun sitä majavaa ei mikään muu enää pelastanut... Harvoinpa sitä alapäälleen suuttuu :D
Kyllä pitää pestä jatkuvasti, oli sitten karvoja tai ei. Synnytyksen jälkeen on jälkivuotoa, jo sen takia pitää pestä, mutta jos on tikkejä, pitää olla vielä huolellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se mukava paikat siistiä ennen synnytystä, mutta kyllä ne siellä sairaalassa sen tekee jos pitää operoida alapäätä. Tosin voi olla vähän kiusallista, jos joku tuntematon rupeaa sinua sheivailemaan kun paikat on kun pommin jäljiltä synnytyksen aikana. heh :D
Millä tavalla kiusallista?