Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alapään karvoitus raskausaikana

Vierailija
02.01.2010 |

Olen ajellut alapääni karvattomaksi lukuunottamatta pientä tupsua. Kasvatan hieman karvoitusta kun raskausajaksi. On jotenkin parempi kun kaikki vahtaavat alapäätä.. : )Ettei ihan karvaton tuhero siinä ole sitten.

Entä te muut, onko jalkovälissä pelkkää nahkaa vai onko siellä kunnon majava?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton puska vaimollani jo vuosia. Raskausaikana tuuheni AIVAN älyttömiin mittakaavoihin! Myös rintoihin nännipihan ympärille kasvoi karvoja. Onneksi ne ajeli sen pimpsan synnytyssalissa just ennen H-hetkeä.

Sehän kasvoi sitten ennätysajassa takaisin. Eipä ole juuri hoidellut.

Sitten ihmettelee "miks mä en enää ikinä saa sulta suuseksiä... Tai seksiä juuri muutenkaan?"

Olen pyytänyt edes vähän lyhentämään mutta mitään ei tapahdu. Hyi hemmetti

Vierailija
22/39 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaus tai sokerointi systeemillä odottajat poistattavat ne karvansa. Ja yleensä pyydetään ottamaan samantien kaikki pois. Ja nämä asiakkaat tulevat heille myös sitten synnytyksen jälkeenkin hyvien kokemusten perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paljas vaon ylälaitaan asti...

=O

Vierailija
24/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko pois siitä että tarvisi mennä synnyttämään hirveän pehkon kanssa:) Jos joskus sellainen onni osuu kohdalle. Kiitos teille naiset!

Vierailija
25/39 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton puska vaimollani jo vuosia. Raskausaikana tuuheni AIVAN älyttömiin mittakaavoihin! Myös rintoihin nännipihan ympärille kasvoi karvoja. Onneksi ne ajeli sen pimpsan synnytyssalissa just ennen H-hetkeä.

Sehän kasvoi sitten ennätysajassa takaisin. Eipä ole juuri hoidellut.

Sitten ihmettelee "miks mä en enää ikinä saa sulta suuseksiä... Tai seksiä juuri muutenkaan?"

Olen pyytänyt edes vähän lyhentämään mutta mitään ei tapahdu. Hyi hemmetti

Vierailija
26/39 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella näistä käytännöistä ennen naimisiin menoa? Turha jupista nyt.

Vierailija
27/39 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä laidasta lukien outoa porukkaa.

Vierailija
30/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin siistiä vähän synnytystä varten, mutta kun en enää voi edes nähdä mistä ajella (mahan takia) heh :D varmasti rehottaa karvoitus joka suuntaan :(

Vierailija
31/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin siistiä vähän synnytystä varten, mutta kun en enää voi edes nähdä mistä ajella (mahan takia) heh :D varmasti rehottaa karvoitus joka suuntaan :(

Vähän sama juttu :) Alussa yritin siistiä ( yleensäkin vain biksurajoista jaksan huolehtia ) mutta loppuraskaudessa pitäisi olla peili, muuten ei näe.

Vierailija
32/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen luonnollinen majava niin raskauden aikana kuin sitä ennenkin! Arvostan kehon karvoituksen ja muunkin luonnollista tilaa.

Vierailija
33/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelkaapa miestenne munakarvat myös. Ja nyppikää kulmakarvat. Ennenkuin tulevat isiksi.

Jos haluatte itse saada kunnon kyytiä sekä raskaana tai ilman. Omat pilluthan me saamme pitää

vaikka rämekasoina, jos mielimme. Tsemppiä kaikkeen ja etenkin täydellisyyttä joka hiivatin asiaan.

Vierailija
34/39 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tämä asia saadaan järjestykseen, voidaan ehkä pohtia maailmanrauhaa ja muita toisarvoisia asioita.

Vierailija
35/39 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä vähempi karva voi olla jees mahdollisten repeymien takia, eipä jää verta kuivumaan alapäähän, jos ei vähän väliä jaksa olla pesemässä paikkoja. Sinnehän ne karvat kuuluu, mutta jotenkin tuntuu että näin on hygieenisempääkin?

Nyt jo rv20 on tuskaa sheivata :D Ajattelin lääkärintarkastukseen vähän siistiä, vitut, vedin kaiken pois kun sitä majavaa ei mikään muu enää pelastanut... Harvoinpa sitä alapäälleen suuttuu :D

Vierailija
36/39 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pitkiin aikoihin enää nähnyt omaa alapäätä mahan takaa. Annoin miehen ajella multa, en tiiä miksi se oli sitä vongannutkin jo vaikka miten kauan. Joku ihme fantasia ollut. Rv28 menossa nyt.

Vierailija
37/39 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mukava paikat siistiä ennen synnytystä, mutta kyllä ne siellä sairaalassa sen tekee jos pitää operoida alapäätä. Tosin voi olla vähän kiusallista, jos joku tuntematon rupeaa sinua sheivailemaan kun paikat on kun pommin jäljiltä synnytyksen aikana. heh :D

Vierailija
38/39 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksessä vähempi karva voi olla jees mahdollisten repeymien takia, eipä jää verta kuivumaan alapäähän, jos ei vähän väliä jaksa olla pesemässä paikkoja. Sinnehän ne karvat kuuluu, mutta jotenkin tuntuu että näin on hygieenisempääkin?

Nyt jo rv20 on tuskaa sheivata :D Ajattelin lääkärintarkastukseen vähän siistiä, vitut, vedin kaiken pois kun sitä majavaa ei mikään muu enää pelastanut... Harvoinpa sitä alapäälleen suuttuu :D

Kyllä pitää pestä jatkuvasti, oli sitten karvoja tai ei. Synnytyksen jälkeen on jälkivuotoa, jo sen takia pitää pestä, mutta jos on tikkejä, pitää olla vielä huolellisempi.

Vierailija
39/39 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se mukava paikat siistiä ennen synnytystä, mutta kyllä ne siellä sairaalassa sen tekee jos pitää operoida alapäätä. Tosin voi olla vähän kiusallista, jos joku tuntematon rupeaa sinua sheivailemaan kun paikat on kun pommin jäljiltä synnytyksen aikana. heh :D

Millä tavalla kiusallista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi