Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-19 pakkasta ja 6m/s tuulta, sisäpvä siis :/

Vierailija
02.01.2010 |

No, saavatpahan pelata sitten joululahjaksi saamaansa PS3:sta 8+v ja pian 7v lapseni, ei niillä ole pelikonsolia ennen ollutkaan.

Tylsää vaan kun olis kiva luistella, hiihtää tms, mutta ei tuonne kykene menemään, varsinkin kuopuksen atooppinen iho, posket, paleltuisivat hetkessä.

Eilen ulkoilimme -14 asteessa ja tuulessa 1,5h ja *hyrrrrrr* kun oli kipakkaa, ilman tuulta aivan erilaista.

Käytiin 3D-elokuva "Up" katsomassa, suosittelen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähti isot lapset (10 ja 12) luistelemaan; pakkasta 22 astetta. Tuskin ovat kauaa, mutta hyvä kun lähtiväöt. Itse jäin laiskana ihmisena 3- ja 5-vuotiaiden kanssa sisälle. Katsotaan josko myöhemmällä rohkenisimme ulos.

Vierailija
22/24 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huvittaa. Oli pakkasta tai ei. Yleensä ulkoillaan tottakai kaksi kertaa päivässä,mutta joskus on kalsaripäivä,niinku tänään. Mä kävelin kyllä kuopuksen kanssa vaunulenkin päikkäriaikaan. Kaikilla on ollu kiva päivä. Jestas mitä sakkia,jos ei yhtenä päivänä olla ulkona niin maailman kirjat on sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jouduimme eräässä tilanteessa oleman 2 kk putkeen kotona. Edes kauppaan emme voineet lähteä.

Repikää siitä.

Vierailija
24/24 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit aloituksen jos siihen ei saa kommentoida?

Mulle ei ainakaan ole väliä mitä muut meidän ulkoiluista ajattelee, saati siitä että ollaan sisällä.

Meillä pakkasta tänään -27 ja oltiin ihan sisällä koko päivä. Kuopus 10kk, astmaatikko ja nyt sairaana. Ei huvittanut lähteä pakkasen purtavaksi ja that´s it. Tykätään ulkoilla ja viihdytään pitkiä aikoja ulkona, mutta ei tänään.

Ei etsitä taivaspaikkoja eikä tarvita synninpäästöjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan