Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen raskaana ja kerään katseita ????

Vierailija
09.01.2009 |

...olen 28v yhden 3v tytön äiti.. nyt odotan toista lastani 5kk:lla.....kaupassa ja kaduilla saan pitkiä miesten katseita ?????miksi

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ihan satavarmaksi tiedäkään, mutta hän ei oikein tykkää nettipalstoista ja on lisäksi ihan oikeasti keskittyneempi muihin asioihin. Uskon hänen olevan kyllä ylpeä kauneudestaan, ja ihan syystäkin. Silti veikkaan hänen laittavan sen arvojärjestyksessään muiden asioiden alle.

18

Vierailija
22/23 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on ihanan naisellinen olo. Rinnat on täyteläiset ja taidan olla äkkipikaisesta luonteestani hieman seesteisempi versio näin raskaana. Yritän mahdollisuuksien mukaan pukeutua nätisti -tosin haastavaa, kun vaatteita on aika vähän mitkä menee päälle enkä ole paljon raaskinut ostaa. Mutta paidatkin istuu erilailla kun varustus on c-luokkaa alkuperäisestä a:sta.

Nautin olostani ja se varmasti heijastuu ulospäinkin.

(Näin ei ole koko raskauden ajan ollut. Supistukset alkoivat n. viikon 19 tietämillä ja helpottivat vasta nyt vk26, ja sen välin olen lähestulkoon maannut peläten sängyn pohjalla. Alkuraskaus menikin oksentaessa ja hirveissä mahakivuissa. Ehkä siksi nautin sitä enemmän nyt kun olo on parempi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaavat sellaista viehätysvoimaa mikä ei välttämättä ystävälle ja naiselle avaudu. Mulla on kaksi kaveria jotka nuorempana olivat todella viehättäviä (eivät välttämättä mitään missityyppiä kuitenkaan) ja aina heidän kanssaan sai ylenpalttisesti miesten huomiota. Eivätkä he olleet mitään tyrkkyjä tai leuhkia, ihan tavallisesti esim. kadulla kulkiessa saattoi auto pysähtyä ja sieltä joku huudella, kerran jopa ambulanssi pysähtyi ja kuskit alkoivat flirttailla : -O

Olen itsekin ihan ok näköinen mutta en kyllä sellaista ihailua koskaan ole yksin kulkiessani saanut.