Paras Ikeasta ostamasi tuote?
Mitä Ikean tuotetta voit lämpimästi suositella?
Olen kuullut Ikean tavaroista paljon hyvaa ja paljon huonoa. Huonekaluja en sieltä ole itse ostanut, kaikenlaista pikkusälää kyllä.
Parhaina pidän läppärityynyä, jossa muovinen taso läppärille ja sen alla hernetyyny. Nytkin käytössä :)
Myös ne vähän kalliimmat säilytyslaatikot, kartonkiset, jotka kootaan ruuveilla, on ihan hyviä.
Kommentit (70)
Meillä on sellaisia harmaita lautasia, välimuoto ruokalautasen ja leipälautasen väliltä, ehkä jotain 17 cm halkaisija. Myös kahden euron käsipyyhkeet vaikuttavat hyviltä. Poika osti metallisen kenkätelineen, niin pieneksi tavaraksi kuulemma veemäinen koota, mutta käytössä hyvä.
Pettymyksiä, vaikket sitä kysynytkään, ovat olleet puiset lehtikotelot ja CD-laatikosto.
Ikean muovinen perus syöttötuoli on ihan paras, saa punaisena, sinisenä ja valkoisena ja maksaa vain 13e! Hinta on todella halpaa, verrattuna siihen miten hyvä tuoli on.
Trofast, juuri se mäntyinen ollut lapsilla vuosia, yksi on ulkovarastossa, todella käytännöllinen. Oma lempparituoteeni on iso ruokapöytä jota ei enää ole tuotevalikoimissa.
Meillä paljon muitakin huonekaluja ja pientavaraa aina liinavaatteisiin ostettu Ikeasta. Tuotiin niitä Ruotsista jo kauan ennenkuin pulju rantautui Suomeen. Tykkään, kun suunnitelussa käytetään mielikuvitusta ja ollaan ennakkoluulottomia muotoilun ja värien kanssa ja hinta on kohdallaan!
ps. meille voisi tulla tekemään ikean mainosta ;)
Mä rakastan tuota Ektorp-sohvaa! Just eilen ostin uudenväriset päälliset ja ihan kuin olisi uusi sohva olkkarissa!
Runkopatjat sekä Klippan sohva, joka kesti yli 12 vuotta hyvänä, jonka jälkeen alkoi paukkua. Ostin sitten uuden samanlaisen, joka ei ole yhtä hyvä (puolessa vuodessa enemmän istuttu pää on jo levahtanut, eron tuntee pehvassa). Myös pellavaiset pussilakanat olleet hyvät ja paksut. Bestå-hyllyistä olen myös pitänyt.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2010 klo 10:49"]
niitä en kotiini huoli.
Lautasliinoilla on hyvä laatusuhde ja kynttilöitäkin olen sieltä ostanut.
Pehmis ja nakkisämpylä juomalla ovat edullisia ja hyviä.
Muuta ikea-kamaa en kotini sisustukseen huolisi.
[/quote]
Siis ne täyspuisetkin?
keittiönpäydän hintaan 79 e. Ihan kaunis ja tosi tukevan tuntuinen.
Todella kätevä, paljon säilytystilaa, myöhemmin siitä saa lastenhuoneen kirjahyllyn :)
Kallen mätitahna, puolukkahillo ja turkinpippurit.