Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tapaillut/ seurustellut

Vierailija
31.12.2009 |

masentuneen miehen kanssa? Meillä suhde nyt ihan vasta tutustumisvaiheessa, mutta mietityttää kovasti..Mies on fiksu, kunnollinen..vetää puoleensa magneetin tavoin. Mutta. Sairastaa masennusta,mieliala vaihtelee paljonkin. Hetkessä pirteästä synkkyyteen. Asumme eri paikkakunnilla, yhtydenpito enimmäkseen tapahtuu s-postilla ja puhelimella. Mietityttää vaan nyt että onkohan tässä mitään järkeä..Onko suhteella mitään mahdollisuuksia? Melko yksipuolistakin välillä yhteydenpito, kun toinen ei vaan jaksa olla sosiaalinen..:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei edellenkään ole kuulunut mitään, kai tämä nyt sitten on tässä :( AP

Vierailija
2/11 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentuneen kanssa on todella raskasta elää. Varsinkin, jos hänen tilanteensa ei ole paranemassa ollenkaan.

Näin tekisin itsekkäästi itse. Olen tosin itsekin sairastanut masennuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaisin. Jos ei parannu ikinä, en jatkaisi.

Vierailija
4/11 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla oikea, ajoitus ei ole. Et voi auttaa tai nopeuttaa masennuksen parantumista.

Vierailija
5/11 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on luultavasti runkkari

Vierailija
6/11 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin Sielunkumppani, mutta raskaalta tuntuu ajatus jatkosta, jotenkin. On melko saamaton, ei edes halua hakeutua kunnolla hoitoon. Suunnittelee paljon kaikenlaista, päivästä riippuen. Ei kuitenkaan tee mitään, ei jaksa. Ahdistaa kaikki välillä. Ja tahtomattaankin loukkaa minua, kun ei jaksa olla yhteydessä. Surullista. AP

Vierailija
7/11 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne hyvät hetkensäkin ja päästiin lapsentekoon asti. Yksin jäin kuienkin vauvan kanssa.

Vuosia myöhemmin mies myönsi, että masennuksen takia ei jaksanut ja teki väärin kaikkea minua kohtaan.

Vierailija
8/11 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle kauniin, henkilökohtaisen Uuden Vuoden toivotuksen tekstarina..Ei näköjään taaskaan vaivaudu edes vastaamaan. En voi minkään, kyllä loukkaa :( Pahoilla mielin, taas..

Vierailija
9/11 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niiden kanssa on mahdoton elää.

Vierailija
10/11 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa!!! lähde kun vielä voit!! oikeesti,itse olin miehen kanssa jolla viiras,vittu niit päivii kun meni huonosti,pelkäsin ihan kauheesti!!!jätin ja vieläkin mietin asioita...onneks itel kuuppa kondiksessa.

Vierailija
11/11 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:masentunut...ei sitä masennusta ymmärrä kukaan muu kuin itsekin sairastanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä