Minä arvasin heti että kyseessä on kosovolainen
sanoin sen työkavereillekin.. en tiedä miten sen heti arvasin. Mutta mulla on vaan tatsia nähin maahanmuuttaja asioihin.
Kosovolaiset ovat tottuneita aseenkäyttäjiä ja, sota tuoreessa muistissa, niitä on aika paljon täällä.
Kommentit (18)
niin sieltä on tullut suomeen paljon entisiä murhamiehiä ja nykyisiä. ei ole omaatuntoa, kasvaneet väkivallan keskellä. aseita ja huumeita...
ne eivät tee tuollaisia juttuja eikä aseiden käsittely ole niille tuttua. Vaikka muuta luulisi jollei tunne asioita.
ap.
tiesin ettei ainakaan ole arabi ne eivät tee tuollaisia juttuja eikä aseiden käsittely ole niille tuttua. Vaikka muuta luulisi jollei tunne asioita.
ap.
Eikö kannata kertoa lehdistöllekin! Uskomatonta!
Juup. Ja miksi ihmiset on pakolaisia? Ehkä ettei tartte olla sotimassa?
mm. metsästysampuminen (linnut) on suosittua, nykyään myös ampumaurheilu
ne eivät tee tuollaisia juttuja eikä aseiden käsittely ole niille tuttua. Vaikka muuta luulisi jollei tunne asioita.
ap.
heko heko.. ois voinut olla somalikin, mutta todennäköisemmin kuitenkin joku itä-blokin maasta oleva, taikka nyt entisen Jugoslaavin alueelta oleva.
ap.
siis todella harva arabi harrastaa metsästystä,todella harva.
ap.
koska siitä ei ole verta valutettu.
ap.
ja av-mammat ylipäätään.
Minkä minä sille teen?
ap.
kun aseita on mahdottomat määrät...
Arvasin kansallisuuden heti, kun näin sen äijän valokuvan. Toisaalta veikkasin, että vaihtoehtoisesti venäläinen.
Että lisää vaan kukkahattutätien mukaan noita tänne Suomeen, niin kohtahan tässä ei uskalla mennä mihinkään julkiseen rakennukseen yms. kun saa pelätä, että koska ja missä taas jysähtää.
Arabit sotivat eivätkä listi ihmisiä syyttä
rajayttaa lentokoneen.. arabi=rattipaa=terrirsti=camel jockey=dune coon=sand n!gga ihan sama muslimi
rajayttaa lentokoneen.. arabi=rattipaa=terrirsti=camel jockey=dune coon=sand n!gga ihan sama muslimi
ei nigerialainen ole mikään arabia BUAHAHAHAHAHAHAHHA
ei nigerialainen ole mikään arabia BUAHAHAHAHAHAHAHHA
niille on kaikille yhtesista alentunut IQ ja usko johonkin elamaa suurempaan rattipaahan
siis ei vittu te suomalaiset luulette itsestänne liikoja!