Oletko painavampi vai kevyempi kuin miehesi?
Kommentit (38)
on tullu 12kg puolesvuodes kun olen sairastanut..eroon pitäis alkaa päästä n.40kg
minä 20kg kevyempi ja 25cm lyhkäsempi... =)
Minä 57kg, mies n.82kg. Eli olen 25kg kevyempi.
Tosin olen 21cm lyhyempikin.
Painan 29 kg vähemmän kuin mieheni ja olen 2 cm lyhyempi. Minä olen laiha, mieheni lievästi ylipainoinen.
Mies on varmaan about 75 kg ja mä 59 kg.
Noin 20 kiloa kevyempi sekä 13 cm lyhyempi kuin mieheni
Mieheni on kyllä sellainen kukkakeppi että kilomääräisesti ei eroa paljoakaan, joku 8kg ehkä.
olen ollut myös muutaman kilon painavempi,kun mies painoi 66-75kg
Olisin melkoinen sotanorsu, jos painaisin enemmän kuin mieheni...
Meillä on 16cm pituuseroa ja painan 32 kiloa vähemmän kuin mies.
olen kevyempi. olen n. 40kg kevyempi kuin mieheni. olen myös paljon sirompi ja sirompi ruumiinrakenteeltani. Mut ei kai sil väliä jos toistapäi olisi, ruumiinrakenne ratkasee paljon. ja tietty ylipaino. Tårkeintä kai kuitenkin että itse on tyytyväinen.
Taidan olla n. 12-13 kg kevyempi ja kuutisen senttiä lyhyempi. Molemmat olemme aika kevytrakenteisia.
Meilläkin on 15cm pituuseroa miehen hyväksi ja silti vaan tuo 8kg eroa painossa :)
T:2
n.puolet kevyempi, nyt raskaana ollessa vähän tasottuu:) painan 58, mies 110kg, ei läski vaan iso!Pituuseroa 22 cm
Eroa jotain 25 kiloa, ja molemmilla varmaan 30 kiloa ylipainoa.
Olisi aika kamalaa jos olisin painavampi, mies on n. 84 kg ja minulla mittaa 168 cm. :-/
Meillä oli pitkään n. 10 kiloa painoeroa, mutta nyt miehelle on hieman tullut mahaa, joten eroa ehkä 15 kg. Pituuseroa 4 cm. Hoikkia olemme molemmat.
Olen miestä kevyempi..
Painan 47kg ja mies 97kg eli painan miestä 50kg vähemmän...:) Pituuseroa on 15 senttiä..
Noin kymmenen kiloa. Vähän reilu varmaan. Mies aika laiha ja minä vähän pyöreä.