Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tukka näyttää ihan kypärältä :(

Vierailija
17.12.2009 |

Mulla on tosi paksu piikkisuora tukka. Menin sitten leikkauttamaan sen lyhyeksi. No sehän jököttää tönkkönä kypäränä.

Kyllä se näin on, että ohuella taipuisalla tukalla tulee lyhyestä mallista kaunis. Ei tällaisella.

Mut silti, oisko kellään vinkkiä miten tätä vois pitää siihen asti kun kasvaa takaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on todella paksut hiukset ja suht lyheänä oli kerran just semmoinen kypärä kampaus. Siihen auttoi ohennus ja hyvä malli. Yritä vaikkapa hiukka kammalla lievästi tupeerata päältä ettei ole niin tönkkö niin itse tein. Kasvatin hiukset pidemmäksi kun jouduin käymään vähintään 4vk välein että pysyi jotenkin mallissaan. No, älä sure ei lyhyt tukka ole kyllä ohut hiuksisillakaan kun hiuksien läpi näkyy päänahka.

Vierailija
2/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paha kämmi kampaajalta jos et itse väenvängällä vaatinut kyseistä mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin sun otsikon IHAN väärin ja mietin jo kaikenlaisia Marge Simpson-tyylisiä virityksiä ennenkuin tajusin et siinä luki KYPÄRÄ eikä ky*pä... :D

Vierailija
4/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla otat sen potan pois ENNEN kuin kampaaja alkaa leikata. Ja sitten tietty voisit pyytää ohentamaan ja kerrostamaan tukkaa myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän