Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita jotka haluaa enemmän seksiä kuin miehensä?

Vierailija
30.12.2009 |

Täälläkin on nyt käynnis keskustelu siitä kun mies haluaa eikä nainen tahtois antaa. Mut mulla onkin päinvastainen ongelma joka syö itsetuntoa ja vahingoittaa jo pahasti suhdettamme joka muuten on hyvä. En tunnusta itseäni miksikään seksihulluksi eikä sitä tarvis olla joka päivä mutta useamman kerran viikossa kuitenkin. Olen myös pienen vauvan äiti ja väsynyt kyllä mutta silti haluaisin ja kun en saa pinna on kireämmällä. Mieheni haluais korkeintaan kerran viikos ja häneen väsymys vaikuttaa niin ettei silloin tätäkään. Toivottavasti on kohtalotovereita. Tuntuu et tää on viel aika tabuasetelma ja uskoakseni paljon monimutkaisempi ongelma kuin perinteisessä asetelmassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, tabu on...

Ärsyttää kun joka paikassa aina oletetaan että mies vonkaa ja nainen pihtaa.

Ja kyllä, syö itsetuntoa rotan lailla.

Vierailija
2/4 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama ongelma ja jos edes kerran kuussa saan miestä "liikkeelle" niin hieno juttu. Ja tosiaan; tätä ei paljon kylillä huudella vaikka naisten haluttomuudesta paljon puhutaan.

Mulla on pinna tuon takia jo välillä tosi kireellä ja aikuismaisesti vedän asian esiin kun tulee jostain sanomista X( -- tiedän ettei asiaa auta yhtään mutta ketuttaa ja tosissaan käy todella paljon itsetunnon päälle kun oma mies ei ole kiinnostunut. Halailee ja pitää muuten hyvänä mutta seksiä ei juuri tipu.

Perkele. Sitten vielä välillä sanoo että haluaisi vauvan, mutta olen sanonut että a) pyhällä hengellä ei ole hetkeen kukaan siinnyt b) kun minä olen 36 ja hän on 40 niin se lapsen saaminen ei nyt muutenkaan ole mikään napista painamisjuttu - muutenkin raskautuminen on kohtuu tuuripeliä saati sitten tällä meidän huisalla jumppaharjoittelutiheydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parisuhteessa miehet ne ovat, jotka "pihtaavat"...näin myös meillä...Yleensä se on meilläkin n. kerran viikossa..jos miestä sattuu huvittamaan..tai jos hän jaksaa..Minä kyllä voisin sekstailla vaikka joka päivä..ja tyytyväinen olisin jo pariin kertaan viikossa..Meillä on 5kk vauva, eikä väsymys tai mikään muukaan ole itseäni yleensä estänyt noissa puuhissa..täytyy sanoa että tarvisi olla kyllä todella uupunut että minä en hommiin ryhtyisi. Ikää meillä on 22 ja 27..minä siis 22..Kyllähän sitä monesti miettii että eikö mies vaan halua minua...mutta sisimmässäni tiedän ettei syy kuitenkaan ole se...mutta turhauttavaa tämä on välillä kun itsellä tekee mieli, mutta toista osapuolta ei huvita. Omalta kohdaltani voin samoa, että jos olisi sellainen tilanne että itse en jostain syystä olisi oikein innokas, mutta mieheni tahtoisi, niin kyllä voisin jo ihan toisen vuoksi hommiin ryhtyä, kyllä se oma halukin siinä sitten syttyisi...mut miehet on...Tuntuu että meilläkin hommaillaan vain ja ainoastaan silloin kun Mies tahtoo...

Vierailija
4/4 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä raskaana, mutta mies ei myönnä että sillä olisi mitään vaikutusta haluttomuuteensa. Meillä on seksiä vain silloin kun minä käyn miehen kimppuun eli n. kerran tai kahdesti kuussa. Toivoisin että mieskin tekisi aloitteen välillä ja että saisin tuntea itseni halutuksi. :(

Tuntuu että mies voi olla ilman seksiä kuukausikaupalla. Minä voin olla aina välillä ilman miestä jos niin päätän, mutta silloin masturboin joka päivä.