Suuttumisongelma
Eli aina kun hermostun miehelle jostain, tunnen syyllisyyttä. Siksi yritän olla hermostumatta, ja mietin, että onko suuttumiseni objektiivisesti oikeutettua. Esim. kun mies haukkui minua kännissä huoraksi, yritin ajatella, että no se on vaan kännissä. En siis ilmaissut suuttumistani, mutta sitten jälkeen päin tuo ja vastaavantyyppiset tilanteet herättävät minussa vihaa, mutta en sitäkään viitsi sanoa miehelle. Suutun kyllä myös asioista, joista joku muu ei varmaan suuttuisi lainkaan. Mistä siis tiedän, mistä kaikesta on sopivaa loukkaantua ja mistä ei?
Kommentit (4)
niin ja jos joudut kokoajan miettimään että mistä kommentista loukkaantua ja mistä et niin sinua kohdellaan varmaankin aika kurjasti,en esim.itse joudu mitenkään päivittäin pohtimaan että olikohan tuo nyt loukkaantumisen/suuttumisen arvoinen asia..jos ymmärrät mitä meinaan.
Jos joku haukkuu sua huoraksi (kännissä tai ei) on täysin oikeutettua loukkaantua. Suuttuminen kannattaa myös ilmaista, muuten joutuu aikalailla ylikävellyksi.
Ei sun tartte miettiä mistä on sopiva loukkaantua ja mistä ei. Jos joku asia loukkaa sua niin se loukkaa. Kaikki ihmiset myös suuttuvat asioista joista joku muu ei suuttuisi.
teidän "pointi", mulle on vaan aina sanottu (lähinnä siskon taholta), että loukkaannun aivan liian helposti ja liian pienistä asioista. Siskokaan ei muuten suutu kellekään muulle kuin minulle..joka tapauksessa kyseenalaistan sitten kaikki tällaiset tuntemukseni ja yritän järkeillä, saanko olla loukkaantunut vai en.
järkyttävää että jotkut edes kännissä haukkuvat toisiansa noin pahasti...no kaipa noita parisuhteitakin on joka lähtöön.