Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RASKAUSKILONNE NAISET!?

Vierailija
30.12.2009 |

Eli siis miten pitkiä ja paljon painoitte ennen raskautta?

Paljon nousi painonne raskauden aikana ja saitteko kaikki kilot pois itsestänne synnytyksen jälkeen vai miten pitkään tässä meni?

Olisi kiva nähdä heitteleekö nämä tiedot paljonkin :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/59, synnärille 79kg painoisena. 10 vuotta synnytyksestä ja painan 69 :-( Välillä tosin paino oli jopa 63 kilossakin.

Vierailija
2/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus: painoa +18kg. Kymmenen jäi laitokselle ja loput imetyksen myötä parissa kuukaudessa.

Ennen toista raskautta 170/52

2.raskaus: painoa +16kg. Kymmenen jäi laitokselle. Imetys vei taas useamman kilon.

Nyt kuopus 2v ja mitat 170/55. On tullut herkuteltua. Uuden vuoden alkaessa taas ruotuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aika alipainoinen

Vierailija
4/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä ja paino ennen raskautta oli noin 66 - 67 kiloa (en ole ihan varma). Nyt 39+ ja viime neuvolassa meni 90 kiloa rikki. Paljon on kertynyt sillä alkuraskaudesta olin jatkuvasti nälkäinen ja oli pakko syödä ettei iske paha olo (ja kyllä ihan vain terveellistä ruokaa, ei herkkuja). Lisäksi en ole oikeastaan koko raskauden aikan pystynyt harrasstamaan liikuntaa, ensin esti pahoinvointi ja huimaus, sitten selkä- ja liitoskivut. Nyt viimeisen 1,5 kuukautta käveleminenkin on ollut vaikeaa.

Olen kuitenkin luottavainen että kyllä ne kilot lähtevät kun taas pääsee liikkumaan normaalisti.

Vierailija
5/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärille 83kg (!!!)

Paluu lähes normaaliin siihen mennessä kun poika oli noin 8kk ikäinen.

Nyt siis 57kg, imetän vielä ja en rajoita syömisiäni lainkaan. Imetyksen lopettamisen jälkeen aion ehkä pari kiloa tiputtaa ruokavaliota tarkistamalla.

Vierailija
6/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotuskiloja tullut ekassa 15kg ja toisessa 20kg. Olen palautunut molemmilla kerroilla takaisin omiin mittoihin, kun lapsi on täyttänyt vuoden.

Vierailija
7/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskaus alkoi painoin 98 kg

kun raskaus loppui painoin 75 kg

Pituus 174 cm

Nyt painan kun vauva on vuoden 65 kg

Vierailija
8/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta 160 cm ja 53 kg. Synnärille jäi 5 kg ja sinne mennessäni painoin 65 kg. Nyt äitiyslomalla 56 kg.

Nämä EIVÄT OLE mitään raskauskiloja. Kaikki läskit on todella kalliilla ostettu kaupungin kahviloista. Niissä onkin ollut aikaa istuskella kesällä ja syksyllä. Ja leivokset ovat maistuneet. Koskaan muulloin mulla ei ole ollut aikaa syödä näin - kuin pieni porsas. Uuden vuoden jälkeen palaan ruotuun ja sallin itselleni max 3 herkkupäivää per viikko. Esikoisen syntymän jälkeen JOKAINEN päivä on ollut herkkupäivä. Ihan hillitöntä mässäystä!

Vierailija
9/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana paino nousi 9 kiloa, joista 7 katosi.

Sama käytönnössä toistui toisen kohdalla, paitsi että raskaus kerrytti painoa "vain" 7 kiloa. Samat 7 myös hävinnyt.

Vierailija
10/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus: alkutilanne 166/52 painoa tuli 20 kiloa jotka lähtivät 8 kk:n kuluessa

2. raskauteen samasta alkutilanteesta, nyt rv 28 ja kiloja tullu 8. Vielä ehtii tulla.

Vierailija
11/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Viimeisessä neuvolassa painoa 85,2kg

2. 2vk synnytyksestä painoa 74,5kg

mutta paino jälleen noussut...nyt 78, kun vauva 5,5kk

Vierailija
12/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan mentiin 92kg, ristiäisissä 75

Vierailija
13/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ensimmäistä lasta tai silloin raskauden alkaessa olin tosiaan aika hoikassa kunnossa, mutten mielestäni silloinkaan mitenkään alipainoisen näköinen.

T:3

Vierailija
14/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laski pitkin raskautta (jätin pizzat, hampurilaiset, siiderit, juustot & viinit yms pois) ja synnärille mennessä painoin 75 kg.

Synnytyksen jälkeen imetyksen aikana kilot karisi 63 kg:een ja siinä olen niitä yrittänyt pitääkin. Imetyksen jälkeen piti lisätä liikuntaa ja vähentää syömistä!!!

Vierailija
15/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tuli 28kg, tokasta ja kolmannesta 25kg.

Ekan kohdalla kaikki ja minä itsekin olin sitä mieltä että kiloja kertyy varmaan siksi kun en yhtään katso mitä syön.. Tokan ja kolmannen kohdalla sitten todistin, että kyllä niitä kertyy meikäläiselle vaikka mitä tekisi. Kolmosen kohdalla syömisten vahtimisen lisäksi myös liikuin tosi paljon, treenasin 4-5 kertaa viikossa ihan laskettuun aikaan asti. Eipä auttanut, tuo 25 kg tuli taas :)

Mun kroppani vain reagoi raskauteen keräämällä nestettä tai mitälie ylettömiä määriä; onni on se, että kilojen katoavat aina yhtä mystisesti kuin tulevatkin. 2-3kk synnytyksestä olen aina ollut lähtöpainossa ilman mitään kikkoja.

Vierailija
16/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia 170cm/62kg, laitokselle lähtiessä 80kg

-ekan lapsen jälkeen laihduin imettämällä painoon 64kg

-tokasta laitokselle lähtiessä 82kg, tokan lapsen jälkeen, laihduin myös imettämällä painoon 64kg

nyt 68kg!! ja nuorin on 4v

Vierailija
17/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. tasan 70 kun menin synnyttämään..

8kk kuluttua painoa 51kg. Imetys oli tosi kuluttavaa - söin ihan sikana.

Nyt lapsi kohta 2v ja paino n. 50 kg kiitos vähähiilihydraattisen ruokavalion. Ilman sitä olisi noussut ainakin 55:een imetyksen loputtua.

Vierailija
18/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin tuossa aloituksessa laittaa omani ^^

Eli olen 169cm pitkä ja painoin ennen raskautta 56kg.

Nyt menossa rv34 ja kiloja on 75,9 eli on tullut tuona aikana melkein se 20kg ja mulla sama homma kuin sinulla viitonen!

Pahoinvointia ei tosin ollut mutta kipuja on ollut vaikka minkälaisia ja en ole pystynyt ulkoilemaan, että liekkö tämän takia kilot sitten nousseet noin rutkasti. Ollut jotain 750g-1kg/vko!

Saa nähdä miten paljon sitä painaa kun laskettuun aikaan on vielä päälle kuukausi :)

-AP

Vierailija
19/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ekaa raskautta noin 46kg/157cm, painoa tuli 24kg :O :)

tippuivat noin 7kk:ssa pois, sairaalaan ei jäänyt kuin vauvan paino..

toisessa.. ennen raskautta 45kg ja synnärille mennessä oli tullut ylimääräistä 22kg, sairaalaan jäi taas vaan vauvan paino ja loput lähti puolessa vuodessa.

miten muuten sinne sairaalaan voi jäädä joillain niin paljon, siis lähemmäs 10kg??!!! kuinka se on mahdollista, ihmettelen vain? minulla paino nousi koko raskauden ja oli kyllä ihan sitä ihteään, ei mitään turvotusta, eikä se jää nyt hetkessä pois, kun vauva putkahtaa ulos ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän