Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko jos mies tekisi oharit ?

Vierailija
17.12.2009 |

Mä suutuin. Meidän piti siis " nähdä " messengerissä ja odotin siellä sitten 2 tuntia tätä miestä, kunnes kyllästyin ja laitoin hälle kännykkään viestin, että sori en jaksa enää odottaa sua vaan menen muihin hommiin ja, että joko se on tosi hidas tai vaan epäkohtelias.

No selvisi, että mies oli nukahtanut ja mä vaan suutuin siitä lisää, koska tuli sellanen fiilis, ettei mun seura ollutkaan niin tärkeää miehelle.

Mä olen itsekin herännyt klo 5 aamulla ja ollut töissä, mutta silti jaksoin sitä odottaa. Tällä miehellä taas oli vapaapäivä ja oli nukkunut puoleenpäivään.

Oonko nipo vai mikä ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono hetki soittaa kohta takaisin. Odotin 3 h ja soitin uudestaan.

En jaksa loukkaantua ja kiukutella. Kyseessä kuitenkin pikku juttu.

Ehkä olet hieman nipo... Ymmärtäisin suuttumuksen paremmin, jos olisit ollut vaikka jossain kahvilassa tai ravintolassa odottamassa mutta himassa ja mesestä kyse niin no big deal.

Vierailija
2/2 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies näköjään tahallaan jättänyt sua soittelemaan lehdelle! Vahinkoja sattuu kaikille.

Jos olisikin vain keksinyt "parempaa" tekemistä ja se olisi ollut syy, niin varmaan olisi suututtanut. Tai pikemminkin olisin ollut hyvin pettynyt, että olen arvioinut miehen muuksi kuin miksi tuo osoittautuu.

MUTTA ETTÄ POMMIIN NUKKUMISESTA SUUTTUU. Älä viitsi. Yritähän saada elämän osaset mittasuhteeseen.

Ihan totta. Et ole vain nipo, vaan pelottava.

Mä suutuin. Meidän piti siis " nähdä " messengerissä ja odotin siellä sitten 2 tuntia tätä miestä, kunnes kyllästyin ja laitoin hälle kännykkään viestin, että sori en jaksa enää odottaa sua vaan menen muihin hommiin ja, että joko se on tosi hidas tai vaan epäkohtelias. No selvisi, että mies oli nukahtanut ja mä vaan suutuin siitä lisää, koska tuli sellanen fiilis, ettei mun seura ollutkaan niin tärkeää miehelle. Mä olen itsekin herännyt klo 5 aamulla ja ollut töissä, mutta silti jaksoin sitä odottaa. Tällä miehellä taas oli vapaapäivä ja oli nukkunut puoleenpäivään. Oonko nipo vai mikä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla