Miten selvitä tästä päivästä, olen ihan sairaan väsynyt...
Ollaan taaperon kanssa kaksin iltaan asti. Mä en nukkunut viimeyönä kun mulla oli tosi kovaa särkyä selässä ja kyljissä. En itseasiassa ole nukkunut kunnolla pitkiin aikoihin, on ollut masennusta ja muita huolia. Tänään tuntuu että väsymys menee ihan yli. Ei pysy silmät auki. Ei auta kahvi, ei auta herkut.
DVD:t pyörii lapselle, huono äiti, huono äiti!!!. Pitäis kohta laittaa jotain sapuskaa meille. En jaksa.
Kommentit (11)
vielä näillä oo. Sit menee huonosti ku laps jää ilman ruokaa. Tee jotai pikaruokaa -tyyliin makaronia+tonnikalaa- ja sit syötte ja käytte taaperon kaa maate yhdessä. Ei se kersa niistä DVD-päivästä+ mielikuvitusruuasta pilalle mee, kunhan ei oo jatkuvaa. Onko sulla mitää apua siihe masikseen? Koitahan kerätä voimas ja hommata itses omalääkäriin/lääkäriin ylipäätään. Häntä pystyyn, meitä on muitakin samassa veneessä ;)
..juonut energiajuomaa, tepsivät hyvin. En kyllä normaalisti juo kahvia, että siitä syystä voi tehota niin hyvin.
Entäs kun taapero menee päikkäreille, itsekin vain nukkumaan! :) Älä vaan sano, ettei nuku enää päikkäreitä..
Jos uskallat jättää taaperon, käy sohvalle pitkäksesi ihan unille puoleksi tunniksi.
Ota lapsi kainaloon vaikka.
Lue lapselle vaihteeksi vaikka.
Lähde jos suinkin jaksat, ulos edes puoleksi tunniksi kävelylle, lapsi kyllä jaksaa olla rattaissakin, ei sitä tarvi leikittää, jos on vielä taapero.
Sapuskaa laitat sen mitä on pakko. Lähde käymään kaupassa, tai ostoksilla jos pääset, käy jossain kahvilla tai syömässä vaikka kaksin taaperon kanssa, tai jos keksit kaverin, pyydä mukaan sellainen.
Hyvä paikka on myös kirjasto. Siellä saa ainakin aikaa kulumaan eikä tarvi miettiä miten jaksaisi tai mitä tekisi.
juo sitä kahvia kuitenkin
lueskelkaa kirjoja sylikkäin tai pötkötellen
tee vain pakolliset kotityöt
lähtekää ulkoilemaan ennen kuin tulee pimeä - ulkona sulla ei mene hermot ja raitis ilma virkistää
jaksamista, loppuu se tämäkin päivä!
anna mukulan katsella dvd:tä ja kuhan saa jotain murua eteensä. Itselläni myös hirveä väsymyskausi kun on rv 9 meneillään. Isompi lapsi lähti pariksi päiväksi mummulaan ja 1-v:tä pitäisi jaksaa hoitaa. Äsken tultiin ulkoota, hieman piristi vaikka väkisin jouduin itseni sinne melkein niskapersotteella heittämään ;)
Tsemppiä ja toivottavasti saat ensi yönä nukuttua!
Mulla tänään tällanen päivä. Onneksi oli eilistä ruokaa, vauva valvotti koko yön. Apua!!!!! Enään 5h niin mies tulee.....
Juu u, ei kai tämä aihe koskaan vanhene?
Amfetamiini vie unentarpeen ja jaksaa taas. Ainakin minulla toimii. En jaksaisi näiden pentujen kanssa muuten.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:25"]Mulla tänään tällanen päivä. Onneksi oli eilistä ruokaa, vauva valvotti koko yön. Apua!!!!! Enään 5h niin mies tulee.....
Enään... Vittuuuu...
Just niin, enään.