Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun vietätte esim uudenvuoden aattoa ystäväperheiden kanssa

Vierailija
29.12.2009 |

esim mökillä vuorokausi-pari, niin alkaako teitä koskaan ketuttaan jonkun käytös niin, että teidän on vaikea hillitä itseänne?

Itse oon tosi seurallinen, mutta mulle ei sovi pitkä yhdessäolo muuta kuin oman perheen kesken. Viikonloppu tuttavaperheen (ihan kenen tahansa) kanssa samassa mökissä tai viikko etelässä naapurihuoneissa sais mut jossain vaiheessa viulunkieleksi.

Siis mua ärsyttäisi jonkun tapa aina valittaa ja valittaa (särkee päätä, vatsa on sekaisin, huoneessa on kylmä) tai jonkun tapa käyttäytyä lapsensa kanssa (lapsi päättää, minne mennään, milloin mennään, miten mennään) ärsyyntyisin suunnattomasti. Tai ruokapaikan valinta olisi ylivoimaisen vaikeaa tai että vaimo mököttäisi miehelleen tai että mies dokaisi liikaa jne jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vaikea sanoa. Olemme olleet viikon etelänmatkalla kahden eri ystäväperheen kanssa, joista toinen matka sujui kuin unelma, ja toisen perheen kanssa oli ihan hirveää painajaista koko reissu.

Vierailija
2/3 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi meillä on sellainen tapa,e ttä koskaan ei olla joka minutti toisten kyljessä kiinni, vaan on myös tilaisuus tehdä jotain tai vain rauhoittua itsekseen tai omien lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikona-parin reissujakin, eikä ole moista ilmennyt.