Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa raskausajan levottomiin jalkoihin?

Vierailija
29.12.2009 |

Auttakaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävä vaiva.

Vierailija
2/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käski syömään Emgesamia, auttoi nopeasti. Suosittelen ainakin kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole auttanut,ei magnesium,ei kylmä/kuumasuihku,ei villasukat,ei kylmägeeli. vain jalkojen liikuttelu auttaa..mutta kokeile siis noita mitä mainitsin mitkä minulla ei auttaneet. ajattelin hakeutua kohta lääkäriin että saan ihan lääkettä

Vierailija
4/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin merkki on Magnex. Oireet on ehkä hieman lievittyneet, mutta ei kokonaan. Ilta ja iltayö on ärsyttävintä.

Olen kokeillut myös persiljaa ja pinaattikeittoa, koska rauta kuulemma auttaa myös. Niiden vaikutusta en osaa vielä sanoa, koska aloitin ne sunnutaina,

Rautavalmistetta en uskalla syödä. Menee kuulemma vatsa pilalle.

Vierailija
5/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavalmistetta en uskalla syödä. Menee kuulemma vatsa pilalle.

Ethän voi tietää meneekö sinun vatsasi "pilalle". Itselläni ei ainakaan mennyt (jouduin syömään rv 20 asti johtuen alhaisesta hb:sta) ja niitähän on eri valmisteita, eli jos ensimmäinen ei sovi niin voi kokeilla toista.

Vierailija
6/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkä vatsa ja olen siksi varovainen.

Pinaatissa ja persiljassa on rautaa, siksi siis niitä kokeilen. Jos joku luonnonmukainen rautavalmiste löytyy niin voin kokeilla.

Apteekissa neuvottiin jättämään kahvi pois. Se kuulemma pahentaa. Ole vähentänyt kahvia pikku hiljaa kahdesta kupista yhteen ja tänään oli eka kahviton päivä, sitten alkuraskauden.

Toivottavasti nämä keinot tepsii yhdessä. Ärsyttää, kun ei saa jalkojen takia nukkua ja vielä pitäisi kulkea työssä.

Ap

Vierailija
7/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi oli niin ärsyttävä vaiva, herätti mut vaeltelemaan joka yö noin yhden aikoihin.

Vierailija
8/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäisi olla vatsalle sopivinta. Pari ekaa päivää vatsaa väänsi, mutta meni ohi.

Jostain olen lukenut myös että nestemäiset rautavalmisteet olisivat helliä vatsalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä