Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjastokävijät: miten löydätte itsellenen lukemista?

Vierailija
29.12.2009 |

Taas kerran en muistanut kiinnostavien kirjailijoiden nimiä siellä hyllyjen välissä ollessani. Palautetuissa eikä uutuushyllyssäkään ollut yhtään mitään, joten eipä tulltu lainatuksi mitään. Onneksi on vielä edellisiä lainauksia lukematta.

Kun on tottunut googlettamaan, siellä kirjastossa tuntuu homma niin onnettomalta, kun pitäisi miljoonista kirjoista itse osata löytää se oikea :-)

Ja lapset kun ei jaksa kovinkaan kauaa roikkua perässä siellä hyllyjen välissä...

Miten te löydätte lukemista? Onko teillä lista mukana vai muistatteko mitä haluatte? ITse aika paljon varaan kirjoja, niin saan suoraan tiskiltä hakea..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht samoja tekniikoita minä suunnittelen aina käyttäväni, paitsi että unohdan kirjoittaa ylös kiinnostavat jutut. Tai hukkaan lapun. Ja sitten olen taas kerran ihan hukassa siellä miljoonien kirjojen seassa kiljuvien lasten kanssa...

Täytyy tsempata ja oikeasti alkaa taas kirjoittaa ylös kirjojen nimiä ja varata taas ahkerammin. Kyllästyttää kun on nyt tullut niin paljon huteja lainatuksi, että on jäänyt tosi monta kirjaa kesken.

Vierailija
22/23 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut läpi 3 lapsen hoitovapaiden, eli "kotiäitikausien", aina kalenteri. Kun oli muutakin elämää kuin se äitiys ja lastenkin juttuja piti kirjoittaa ylös ja muistaa.

Mutta jos et voi muistilappua kirjoittaa eikä kalenteria ole, niin sitten en todellakaan tiedä miten muistaisit kiinnostavat kirjat kun tulet kirjastoon. Kun ilmeisesti se netin kautta varaaminenkaan ei käy. :)

Ellet sitten kirjoita kämmeneen tussilla? Lapsen käsivarteen, jos lapsi on kirjastossa mukana?

12

Katos kun mulla ei ole kalenteria! Ei kotiäitinä tartte sellaista. Varavaippa kyllä löytyy käsveskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut läpi 3 lapsen hoitovapaiden, eli "kotiäitikausien", aina kalenteri. Kun oli muutakin elämää kuin se äitiys ja lastenkin juttuja piti kirjoittaa ylös ja muistaa. Mutta jos et voi muistilappua kirjoittaa eikä kalenteria ole, niin sitten en todellakaan tiedä miten muistaisit kiinnostavat kirjat kun tulet kirjastoon. Kun ilmeisesti se netin kautta varaaminenkaan ei käy. :) Ellet sitten kirjoita kämmeneen tussilla? Lapsen käsivarteen, jos lapsi on kirjastossa mukana? 12

Katos kun mulla ei ole kalenteria! Ei kotiäitinä tartte sellaista. Varavaippa kyllä löytyy käsveskasta.

No mä olen niin mamma, että mulla ei kyllä muuta elämää ole kuin lapset ja kirjat. Joten sen pahempi, kun en kirjoja löydä :-) Myönnän kyllä täysin, että omaa saamattomuutta se lapun puuttuminen. Mutta toisaalta minusta kyllä kirjastokin voisi tulla hommassa enemmän vastaan. Niitä ei vaan kiinnosta minun hyvät ideat kirjojen etsimisen helpottamiseksi...