Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elo-syyskuun pikkukakkoset pinoon...

29.12.2009 |

Moi!

Mä siis mietin, että kun tuolla kuumeilupuolella jo "tutustuttiin" monen kanssa ja tapahtui "tää outo joukkoraskautuminen" ;), niin haluaako joku jatkaa juttuja täällä??

Mulla siis nyt menossa rv 6+2 mun ihan omien laskujen mukaan vaikka menkkojen mukaan olisin kyllä paljonkin edellä...En kuitenkaan viitsi vielä arpoa siis hirveesti tota la:ta. Menossa olen siis 31.12 ekaan neuvolaan ja sitten sekin asia selviää...ainakin ultraan asti.

Oireita mulla on aika vähän. Tissit kipeenä, maha älyttömän turvonnut, etenkin illalla ja pinna siis kireänä kuin jollain mielipuolella ;(. Lisäks nyt alkanut lievä pahaolo, jos ei ehdi just syömään kun on nälkä... Ja uutena, hajut on aika outoja. En varsinaisesti sanois, että hajuaisti olis mitenkään parantunut, mut pahat hajut alkaa oksettaa!! Tosi kiva kun on hoito alalla ja "paska haisee" vähän väliä. Jään duunissa kohta kiinni, koska tänään jo melkeen rykäisin oksennukset ;) Onneks kukaan ei tajunnut...

Hep, eipä tässä muuta. Kirjoitelkaahan tänne muutkin elosyyskuulle pikkukakkosta perheeseen odottavat! Olis kiva kuulla miten teillä menee!

T. Alfrida 6+2

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aamuntytär!!! Aikamoista että meitä näin monta tänne rysäyksellä tuli.... KesäEemeliä ainakin toivoisin vielä tänne meidän pinoon! Toiv. se nyt plussaa!!

Meille kävi myös joukkoraskautuminen yhden mun kaveriporukan kanssa sillon ku esikoista odotin. LA:t kaikki alle kuukauden sisällä neljällä mammalla ja yhden kanssa olin samaan aikaan Jorvissa synnyttämässä. =)

Mustakin on kyllä tosi mukavaa kun tää aika on kuitenkin mennyt ihan kivasti jo eteenpäin vaikka hyvin alussa tässä vielä ollaan. Kun plussasin rv 3+5 ni tuntu et aika mee ollenkaan eteenpäin mutta ihmeellisesti päivät alkaa lentää kun työt alkoi. Nyt jo myöskin 6. viikko menossa vaikka matkaa on sinne kunnes saa hieman hengähtää ja uskoa että syyskuulle päästään.

Salsa: Varasitko ultran? Entä soititko neuvolaan? Millos sulla on eka neuvola? Kyllä täälläkin vielä mietityttää että ssanko mä todella pitää tän vauvan? Eilen ku läksin töihin ni otin mukaan megaultra iso siteitä kun aattelin että kesken saattaa mennä, parempi varautua kuitenkin. Hyvä jos niille siteille ei tuu käyttöä.

Maijamehi: Kävitkö neuvolassa? Kyllähän noilla viikoilla pitäs sydänäänet kuulua jo! Mulla on kyllä sellanen kokemus yleensäkin että mukavasti kaikki suhtautuu siihen jos haluaa välillä varmistella vauvan vointia. siis nauvolassa.

Voi Alfrida, eiköhän tuo oo ihan ymmärrettävää että räiskyy ja kuohuu enemmän ku on raskaana! Meilläkin mies vähä eilen kiehahti kun vaahtosin sille asunnon siivoamisesta ja kysy multa vakavana et mikä mua oikein risoo!!?? No mikäköhän? =DD

Mä oon lenkkeilly kovasti viime kesänä ja pudotins illai painoakin mutta nyt syksyn tullen se taas jäi. Nyt oon parina iltana käyny kävelemässä muutaman kilsan ja on kyllä tosi ihanaa. Mä tykkään enmmän ulkona liikkumisesta ku sisäliikunnasta joten nää pakkaset vaikuttaa heti kun naama jäätyy jos on kauheen kylmä. Ja meillä on sekin että mies on viikolla toisella paikkakunnalla joten esikoinen pitää aina ottaa lenkille mukaan ja rattaat. Mutta tuo poika kun ei jaksa iltasin kauheesti mihkään lähteä-> haluis vaan leikkiä kotona ni siihen vaaditaan ensin kamala taistelu ja lahjominen että sen saa mukaan. Siksi on vähän lenkit jääny mutta nyt on kyllä korkea aika taas hieman panostaa ja tsempata ainakin viikonloppusin ku mieskin on kotona.

No mutta romaania pukkaa taas kun mä alan kirjottaa... =D

Soffu rv 5+1

ps. saisko ainakin välillä niitä teidän raskausviikkoja tuonne kirjotuksiin ni pysyy paremmin perässä kuka missäkin vvaiheessa menee... On meillä kuitenkin muutama viikko eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla