Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerr esimerkkejä tuntemastasi tyhmästä ihmisestä?

Vierailija
29.12.2009 |

Millaisia letkautuksia olet kuullut hänen suustaan tai muuta sellaista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyvyttömyys hoitaa raha-asioitaan. esim ottaa liikaa lainaa ja sössiä muutenkin raha-asiansa. Unohdella laskujen päivämääriä ja menoja tms

Vierailija
2/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks 28v. nainen (äiti): hänen siskollaan oli paha syöpä, molemmat vetää röökiä.. tämä henkilö ihmetteli että voiko tupakka aiheuttaa muutakin kun keuhkosyövän, kun olin vailttanut jotain tupakasta ja sen vaaroista. toinen taas sama ihminen ei tiennyt mitä tarkoittaa kun vaikka saksita meni osa roosanauhakeräykseen. no toi ei nyt ollut kai todellista tyhmyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä abivuonna, että Martti Luther ja Martin Luther King ovat yksi ja sama henkilö.

Vierailija
4/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömyys ajankohtaisista ja yleissivistävistä asioista on yksi tyhmyyden oire. Esim. ettei tiedetä kuka Matti Vanhanen on..

Vierailija
5/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta kolmelle eri miehelle, ei ammattia, koulutuksena peruskoulu. Sanoi viime syksynä hakevansa opiskelemaan, mutta erosikin, löysi uuden miehen, hankkiutui ( ei vahingossa ) taas raskaaksi. Sopivasti kolmen vuoden välein lapset tehty, miehet ulkomaalaisia ja nainen ei puhu itse kunnolla englantia.

Vierailija
6/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyn täällä av-palstalla vaikka olis paljon muutakin tekemistä.

Vierailija
7/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,63 v. kysyi valojen ollessa päällä, mihin asentoon valokytkin on laitettava, että ne saa pois päältä. Kyseessä tavallinen valonappula, jossa kaksi asentoa (päällä ja pois).

Vierailija
8/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei katso koskaan uutisia tai dokumenttiohjelmia, vain salkkareita ja muuta hömppää

- heillä ei ole kirjahyllyssä yhtään kirjaa, vaan kaikkea muuta kamaa, kuten dvd-elokuvia ja koriste-esineitä (kaveri melkein ylpeilee sillä ettei lue)

- hän ei tiedä mistään päivänpolttavista aiheista mitään, tuskin edes sitä kuka on Suomen pääministeri

- ainoa, mistä osaa keskustella on Facebook ja "tapahtumat" siellä..

Keskustele nyt tällaisen kanssa sitten jostain...

Vierailija
9/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sai alkunsa varmoina päivinä.

Vierailija
10/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks 28v. nainen (äiti): hänen siskollaan oli paha syöpä, molemmat vetää röökiä.. tämä henkilö ihmetteli että voiko tupakka aiheuttaa muutakin kun keuhkosyövän, kun olin vailttanut jotain tupakasta ja sen vaaroista. toinen taas sama ihminen ei tiennyt mitä tarkoittaa kun vaikka saksita meni osa roosanauhakeräykseen. no toi ei nyt ollut kai todellista tyhmyyttä.

kun tekstisi on täynnä kirjoitusvirheitä, et aloita lauseita isoilla kirjaimilla...

Vierailija
11/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ja siksi koska muillakin on lapsia. Ja nyt miettii miksi lapsi ei opi yökuivaksi. Juottaa yöllä mehua koko ajan.

Vierailija
12/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjattomuus ei ole mikään tyhmyyden merkki. Itse luen paljon, mutta omistan vain muutaman kirjan. Niitä saa kätevästi kirjastosta, eivätkä jää kotiin pölyttymään.

Vierailija
13/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjattomuus ei ole mikään tyhmyyden merkki. Itse luen paljon, mutta omistan vain muutaman kirjan. Niitä saa kätevästi kirjastosta, eivätkä jää kotiin pölyttymään.

Ei kuulemma jaksa eikä kiinnosta...

Vierailija
14/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi toki olla oire tyhmyydestä, mutta myös kiireestä, välinpitämättömyydestä jne. Itse tunnen kyllä tyhmiä, mutta mukavia ihmisiä (anoppini, mummoni) jotka ovat sydämellisiä mutta eivät vain tajua, esim. kun selitetään jotakin asioita, sanontoja, ihmisten käytöstä...

Vierailija
15/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hän luuli maksavansa enemmän veroja kuin eräs toinen. Ei ollut kyse siitä että olisi eri veroprosentti tai palkka, vaan siitä että koska tälle tyypille maksettiin palkka kahden viikon välein ja toiselle kerran kuussa, niin se jollakin logiikalla olisi aiheuttanut sen että tämä työkaverini olisi maksanut enemmän veroja. Piti paperilla todistaa ettei asia ollut näin, kun ihminen vana itsepäisesti vielä jankutti että asia on satavarmana niin. Sama henkilö ei ollut koskaan kuullut sanoja metropoli tai pittoreski. Se on ehkä vain sivistymättömyyttä, mutta sen verran tyhmä olen etten voi tajuta miten tämä tyyppi on selvinnyt tradenomikoulutuksesta oppimatta prosenttilaskun perusteita.

Vierailija
16/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen amiksesta valmistunut, joten nolottaa puhua tästä, mutta tuo mies on kuin kävelevä stereotypia...polttaa ketjussa, kuuntelee kovalla musiikkia Toyotassaan. Perheen poikalapset kasvatetaan junteiksi, heille ei osteta esim. nukkeja tai keittiöjuttuja ollenkaan, sillä "ruoanlaitto on naisten homma" ym. kiehtovia perusteluja ;). Yhdys sana virheet kaikessa mitä kirjoittaa, käsiala hädin tuskin luettavaa. Jauhaa paljon paskaa, mm. maahanmuutosta ja muiden hakkaamisesta. Jos mahdollisia ongelmia ilmaantuu, uhoaa kutsua paikalle sukulaisensa joka sitten "hakkaa kaikki".

Vierailija
17/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen amiksesta valmistunut, joten nolottaa puhua tästä, mutta tuo mies on kuin kävelevä stereotypia...polttaa ketjussa, kuuntelee kovalla musiikkia Toyotassaan. Perheen poikalapset kasvatetaan junteiksi, heille ei osteta esim. nukkeja tai keittiöjuttuja ollenkaan, sillä "ruoanlaitto on naisten homma" ym. kiehtovia perusteluja ;). Yhdys sana virheet kaikessa mitä kirjoittaa, käsiala hädin tuskin luettavaa. Jauhaa paljon paskaa, mm. maahanmuutosta ja muiden hakkaamisesta. Jos mahdollisia ongelmia ilmaantuu, uhoaa kutsua paikalle sukulaisensa joka sitten "hakkaa kaikki".

tuo on just tyhmän ihmisen tunnusmerkki. Ei edes itse ymmärrä, että on puheissaan ja käytöksessään tosi tyhmä. MInusta sellainen ihminen ei ole tyhmä, joka yrittää esim. parantaa tapojaan ja ymmärtää välillä möläyttävänsä typeryyksiä. Mutta jos pitää aina omia mielipiteitään oikeina niin se on sitten jo tyhmyyttä.

Vierailija
18/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä abivuonna, että Martti Luther ja Martin Luther King ovat yksi ja sama henkilö.

Vierailija
19/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei osaa / kykene hoitamaan raha-asioitaan on kyllä todella tyhmä.

Samoin ihminen, joka ei kykene empatiaan ja sosiaaliset taidot muutenkin huonot. Esimerkkinä tästä 28v pikkusiskoni, jonka kaveri sai keskenmenon ja avautui aiheesta siskolle, joka siihen töksäytti, että " sori ei mua kyl sun keskenmenot kiinnosta yhtään, etkö osaa puhua muusta ". Mun pikkusisko itsekin on saanut keskenmenon ja menettänyt 2v lapsensa ja silti se on tollanen....aika uskomatonta.

Ihminen jolla ei ole käytöstapoja on myös enemmän kuin tyhmä.......Siis onhan näitä esimerkkejä vaikka kuinka.

Vierailija
20/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta kolmelle eri miehelle, ei ammattia, koulutuksena peruskoulu. Sanoi viime syksynä hakevansa opiskelemaan, mutta erosikin, löysi uuden miehen, hankkiutui ( ei vahingossa ) taas raskaaksi. Sopivasti kolmen vuoden välein lapset tehty, miehet ulkomaalaisia ja nainen ei puhu itse kunnolla englantia.

Nää miehet varmaan onnessaan: näin saavat ainakin jäädä Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän