Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Voiko mies tehdÀ lapselle fritsun vahingossa normaalien iltapusuttelujen aikana?

Vierailija
29.12.2009 |

Voiko kyse olla ihan viattomista normaaleista pusuista, jos mies antaa imupusuja lapselle kasvoihin, rintaan ja vatsaan (napaan saakka, ei sen alemmas)?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ja pedofiili linnaan!

Vierailija
2/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lapsen iho on niin ohut, ettÀ kai sen lÀpi saa herkÀstikin fritsun aikaan. Hassu juttu silti, mutta varmaan se on hyvinkin mahdollista. Sisko sai esimerkiksi itselleen fritsuja suun ympÀsille lapsena imiessÀÀn lasia, siis niin ettÀ se pysyy suussa kiinni ilman kÀsiÀ. :D

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos tulee niin mun mielestÀ voi olla vahinko. ItsellÀni ei paljon tarvi esim. pöydÀn kulma hipaista, kun mustelma on jo. Eli en aina ehdi edes huomata/tuntea, ettÀ jokin kÀynyt, kun mustelma jo tulee.

MeillÀ mies kans antaa noita imupusuja, mutta vain kasvoihin, joihin ei pojalla (3 v.) tule mustelmia niin herkÀsti kuin vartaloon. Itse taas pusuttelen myös mahaa, mutta hellemmin.

Vierailija
4/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ meillÀ ainakin annetaan 3-vuotiaalle vielÀ pusuja masuun.

6

Vierailija
5/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko normaalia antaa pusuja lapselle vatsaan ja rintaan?

Vierailija
6/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on.

Ja 4:lle: meillÀ on aina pussattu lapsia yltympÀriinsÀ. Mihin kohtaan teillÀ pussataan lapsia?

Vierailija
7/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

seksuaalista, miksi EI olisi normaalia antaa (pienelle) lapselle pusuja masuun ja rintaan. - KyllÀ minÀ ainakin taaperoani pusuttelin ihan ympÀri kehoa. Ja hauskintahan taaperosta oli juuri erilaiset pusut (tuntemukset iholla). Oli "perhospusuja", jotka ovat siis silmÀripsellÀ rÀpyttÀmistÀ iholla. Sitten "eskimopusuja", jotka ovat nenÀllÀ hieromista Ja sitten "pÀrinÀpusuja", jotka ovat voimakasta ilman pÀrisyttÀmistÀ, usein juurikin masuun.

Oma poika on nyt 10 v, ja enÀÀ saa antaa normaalin poskipusun nukuttaessa, mutta vielÀkin muistan ne riemun kiljahdukset, kun annettiin pÀrinÀpusuja masuun. Ei hyvÀÀ pÀivÀÀ, jos masupusutkin pitÀÀ pistÀÀ pannaan, kun joka paikassa nÀhdÀÀn jotain seksuaalista ja pelottavaa!

Ja itselleni muuten tulee tosi helposti mustelmia. Siis usein tosiaan ihan huomaamatta, joten minua ei tarvitse (mieheni) kovin kovaa ihosta imaista, ettÀ jo on fritsu. Miehen kanssa kyseessÀ on tietysti seksuaalinen ja romanttinen teko, mutta miksi ihmeessÀ lasta ei voisi leikillÀÀn, tÀysin ilman mitÀÀn seksuaalista latausta, "imaista" masusta ihan samalla tavalla kuin vaikkapa "pÀrisyttÀÀ" masua.

Totta kai tÀytyy lapsen herkÀn ihon kanssa olla sitten varovainen, ettei vahingossa satuta tai tosiaan tee mustelmaa.

Vierailija
8/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole ihan normaalia, jos isÀ pusuttelee napaan esim. teini-ikÀistÀ tytÀrtÀÀn? AP:n tapauksessa kyseessÀ kouluikÀinen lapsi, ei vielÀ teini.

Lapsi sanoo, ettei pidÀ sellaisista imupusuista, eikÀ meinannut ensin kertoa, mistÀ fritsu on tullut.

Mies yritti ensin asiasta kysyttÀessÀ sanoa, ettei tiedÀ, mistÀ jÀlki on tullut, vaikka lapsi taas kertoi minulle, ettÀ isÀ oli jÀljen tultua kysynyt: "Tuliko siihen joku jÀlki?". Miksi mies yrittÀÀ peitellÀ asiaa, jos on ihan viatonta?

Mies myös vÀitti ettei tÀllaista ole ennen tapahtunut, mutta lapsi sanoo, ettÀ imupusuja on ollut aiemminkin.

Lapselle ei tule mitenkÀÀn erityisen helposti mustelmia tai en ole ainakaan huomannut ettÀ mustelmia olisi paljoa yleensÀ. ItsellÀni tulee herkÀsti mustelmia, joten tietysti voi olla ettÀ lapsi on perinyt taipumuksen minulta.

ap

Vierailija
9/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko normaalia antaa pusuja lapselle vatsaan ja rintaan?

Vierailija
10/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

mitÀÀn hÀtiköityjÀ johtopÀÀtöksiÀ insestistÀ tms (tÀtÀhÀn ap ilmeisesti hakee?).

Itse ajattelisin tuon olevan kyllÀ normaalia vaikka lapsi olisikin kouluikÀinen kun kyseessÀ ei mikÀÀn teini kuitenkaan ole. EhkÀ mies ei ole huomannut, ettÀ lapsi ei pusuttelusta pidÀ ja lapsi ei ole osannut suoraan sanoa? Mies peittelee, koska arvaa ylireagointisi?

Vierailija
11/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole ihan normaalia, jos isÀ pusuttelee napaan esim. teini-ikÀistÀ tytÀrtÀÀn? AP:n tapauksessa kyseessÀ kouluikÀinen lapsi, ei vielÀ teini. Lapsi sanoo, ettei pidÀ sellaisista imupusuista, eikÀ meinannut ensin kertoa, mistÀ fritsu on tullut. Mies yritti ensin asiasta kysyttÀessÀ sanoa, ettei tiedÀ, mistÀ jÀlki on tullut, vaikka lapsi taas kertoi minulle, ettÀ isÀ oli jÀljen tultua kysynyt: "Tuliko siihen joku jÀlki?". Miksi mies yrittÀÀ peitellÀ asiaa, jos on ihan viatonta? Mies myös vÀitti ettei tÀllaista ole ennen tapahtunut, mutta lapsi sanoo, ettÀ imupusuja on ollut aiemminkin. Lapselle ei tule mitenkÀÀn erityisen helposti mustelmia tai en ole ainakaan huomannut ettÀ mustelmia olisi paljoa yleensÀ. ItsellÀni tulee herkÀsti mustelmia, joten tietysti voi olla ettÀ lapsi on perinyt taipumuksen minulta. ap

Jos lapsi itse ei tykkÀÀ isin imupusuista, niin asia ei ole ok. MielestÀni kouluikÀistÀ lasta ei muutenkaan ole enÀÀ sopiva imupusutella. EnkÀ tykkÀisi kyllÀ, ettÀ isÀ antaisi imupusuja nuoremmallekaan. Moiskupusut ja pÀrinÀpusut jne. ovat pikkuisille sallittuja kyllÀ.

Vierailija
12/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ja katso, tuleeko jÀlki. POsuttelu sinÀnsÀ on vain hyvÀ juttu, mutta tuo kuulostaa jo ihan muulta... :(

Vierailija
13/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

...hÀtiköityjÀ johtopÀÀtöksiÀ. Mutta mulla onkin takana ikÀvÀ kokemus jossa isÀpuoli tykkÀsi oikein kovasti musta kun olin tÀyttÀnyt 8-vuotta. TÀtÀ jatkui 12-vuotiaaksi asti eikÀ Àiti (muka?) huomannut mitÀÀn.

Mun mielestÀ tuo ei ole normaalia. Vauvajutut erikseen

14/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ap heittÀÀ vaan kutkuttavia (sic!) vihjeitÀ jotka johdattelevat lukijan ajattelemaan lÀhes sotarikoksen tasoisia hirmutekoja.

Patenttivastauksena sanoisin ettÀ: Narsisti kuohitaan ja erotetaan lapsistaan ja pannaan maksamaan törkeÀn kokoiset elarit sekÀ pakotetaan katsomaan kun ÀipÀn uusi mies adoptoi lapset ja kasvattaa heidÀt rakastaen kuin omiaan.

15/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unohdin rangaistuksesta myös lÀhestymiskiellon niin lapsia kuin ap:ta kohtaan.

Vierailija
16/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla tulee tosi helposti ainakin jÀlkiÀ ihoon.

Vierailija
17/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

miettiny itekin voisko noin tapahtua kun oikein pÀrisytellÀÀn, kutitellaan ja riehutaan. Nyt hysteria sikseen ja anna miehen rauhassa leikkiÀ lasten kanssa!

Vierailija
18/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ota tosta nyt selvÀÀ, kun tÀssÀ maailmassa kehenkÀÀn ei voi enÀÀ luottaa. On olemassa tyhmiÀ ihmisiÀ, laskelmopivia ihmisiÀ, sairaita ihmisiÀ, ja niin edelleen. Tuo syytös on kuitenkin niin kova, ettÀ ap selvittÀÀ sen nyt vaan ihan itsekseen ja kÀÀntyy sitten tarvittaessa virtanomaisten puoleen. TÀÀltÀ nÀitÀ neuvoja on turha kysellÀ, kun minÀ en ainakaan luota kumpaankaan teistÀ (ap ja sen mies) ja tiedÀ tarpeeksi sanoakseni juuta tai jaata.

Vierailija
19/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta mistÀ muualta saan sen paremmin?

Kenen kanssa alan ensimmÀisenÀ selvittÀÀ asiaa? En kai nyt heti ota yhteyttÀ lastensuojeluun..? Mies tietysti sanoo, ettÀ on normaalia, oli asia sitten oikeasti niin tai nÀin.

En tietenkÀÀn haluaisi syyttÀÀ ja epÀillÀ miestÀni turhaan!!! Mutta kuten tÀssÀkin ketjussa on tullut mielipiteitÀ/arveluja, niin ei tÀmÀ nyt ihan normaalilta vÀlttÀmÀttÀ kuulosta, joten ei kai ihme, ettÀ itsellekin tulee mieleen epÀilyjÀ. Mieluummin epÀilen turhaan, kuin suljen silmÀni JOS jotain epÀnormaalia tapahtuisi.

ap

Vierailija
20/37 |
29.12.2009 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

jos omassa perheessÀni tapahtuisi vastaavasti, en epÀilisi mitÀÀn. Ei tulisi mieleenkÀÀn epÀillÀ miestÀni mistÀÀn asiattomasta kÀytöksestÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kuusi yhdeksÀn