Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Sain lahjaksi Burberry-laukun, sitä ruutukuosia.

Vierailija
29.12.2009 |

Olen aina ollut kaikenlaista materialismia ja merkkituotteita vastaan ja nyt mulla on tuo laukku. En kehtaa palauttaa sitä lahjan antajalle. Mitä ihmettä teen? Käytänkö, koska ilmaiseksi sain? Millaisen kuvan annan itsestäni sen laukun kanssa? Umpikeskiluokkaisen porvarismuijan? Olen toimittaja ja imagooni ei oikein sovi brittipuritaanityyli. Laukku on kyllä hitsin kätevän kokoinen työlaukuksi:(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiako toimittajat ovat? Itse olen yhden (tieteen)alan toimittaja, enkä taida päästä tuohon hienoon vapaan sana airueiden joukkioon. Tukkanikin on tylsä puolipitkä tavismalli. Olen muutenkin aika epävarma ja haen vahvistusta milloin keneltäkin. Niin kuin nyt tähän laukkuasiaankin. -ap

Vierailija
2/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kaikenlaista materialismia ja merkkituotteita vastaan ja nyt mulla on tuo laukku. En kehtaa palauttaa sitä lahjan antajalle. Mitä ihmettä teen? Käytänkö, koska ilmaiseksi sain? Millaisen kuvan annan itsestäni sen laukun kanssa? Umpikeskiluokkaisen porvarismuijan? Olen toimittaja ja imagooni ei oikein sovi brittipuritaanityyli. Laukku on kyllä hitsin kätevän kokoinen työlaukuksi:(

Mauton ja tyylitön rättmerkki. Sinuna panisin huutkseen ja möisin jollekin juntille egon kohotukseen. Moukkien merkki siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuota mietit? mielikuvaasi muille? ole rohkea ja käytännöllinen, ota se mitä ilmaiseksi saat. vai roskiinko meinasit viskata?

Vierailija
4/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanna sitä omaan tyyliisi äläkä yritä keikaroida sillä. Laita siihen roikkumaan joku mainosheijastin ja käytä siihen sopivaa halpiskaulaliinaa, saat rennon tyylin aikaseksi jossa korostuu sinun ajaton ja siten ekologinen ajattelusi ajattomasta laukusta:)

Vierailija
5/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin oon tehnyt lahjaksi saaduille marimekon pyyhkeille, meikkilaukuille yms :D

Vierailija
6/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että en vihaa sitä ollenkaan niin paljon kuin ennen luulin... Tsekkasin netistä hinnan ja meinasin pyörtyä. Itse en olisi laukusta niin paljon ikinä maksanut. -ap

Vierailija
7/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joihinkin haastateltaviisi se voisi tehdä vaikutuksen :)

Vierailija
8/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Burberry on kyllä täysin chavien omima merkki, että voit ainakin olla huoleti siitä brittipuritaanityylistä.

Vierailija
9/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vielä pahempi luokitella ihmisiä toisten alapuolelle kuuluviksi kuin pitää heitä snobeina. Mitkään chavit tuskin kykenisivät edes ylläpitämään vanhaa tuotemerkkiä. Tämä sai minut tekemään päätökseni: laukku mikä laukku. Panen sinne huomenna kalenterini ja purkkapakettini. Mikään merkki ei tee minusta yhtään mitään, eikä kenestäkään muustakaan. -ap

Vierailija
10/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän oudolta, että kukaan ostaisi niin kallista lahjaa jollekin, jonka mausta ei ole tietoinen.

Vierailija
11/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös liikkeen, josta se on ostettu, eikä se myy kopioita. -ap

Vierailija
12/12 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa kuvaani uusavuttomista, massaan hukkuvista toimittajista. Tukka on leikattu jonkinmoisen neliön tai häkkyrän muotoon, värjätty joko mustaksi, valkoiseksi tai punaiseksi. Päässä tietty suorakaidetta jäljittelevät lasit. Ja sitten ollaan niiiiin ammattitaitoisia ja vapaan sanan airueita.

Älä hyvä ihminen häpäise tätä upeaa laukkua käyttämällä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä