AMB
Ketähän julkkiksia Berg tarkoittaa noilla huumejutuillaan? Luulettekoettä nimet kaivellaan esiin? Aika rohkeeta.
Kommentit (5)
En sano minäkään nimiä, mutta mullekkin tulee pariskunta mieleen. Katsotaan kuka asiasta älähtää. Järkkyä, jos yksi nimi oikeesti pitää paikkaa mistä yhdellä palstalla puhutaan...
os tosi tärkeää tietää mitä nuo "ettekste te tiedä kuka mä olen" -tyypit ajattelee/puuhaa!
Voin käydä itse katsomassa. Ja muuten, ihmettelen, miten porukka usein uskaltaa mainita nimiä palstoilla.
oli seiskan pitämä. Siellä taisi joku mainita jonkin nimen:( Itsekkin tiedän yhden bändin rumpalin, joka käytti aineita minun nuoruudessani. Voihan olla, että on nyt "kuivilla". Lähinnä huvittavaa, jos puhutaan lehtien palstoilla huume vastaisista asioista, mutta tosielämässä käytetäänkin aineita. Onko ne oikeesti niin sekasin ettei ne tajua joidenkin nauravan räkäisesti niille jutuille?
Mutten uskaltanut aloitusta laittaa kenenkään nimillä. Viittaa vanhaan sanontaan, veikkaan " se koira älähtää jne" Ja tuo julkkispariskunta, niin se tuskin epäselvää.
Ja joo, vaikuttaa sekavalta, mutta käykää lukemassa seiskan julkkisblogia.