Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Nurmi on parempi äiti kuin yksikään täällä

Vierailija
08.01.2009 |

Rakastava äiti antaa lapsensa mieluummin parempaan hoitoon kuin hoitaa itse huonosti masentuneen.

Täällä takakireät ja neuroottiset äidit pitävät kynsin hampain kiinni äiti-tittelistä vaikka tietävät sisimmässään että joku muu läheinen olisi lapsille parempi hoitaja.

Myöntäkää, teitä vaan vituttaa kun ette itse uskalla tehdä samoin, vaikka se olisi lastenne etu

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätelmäsi todella pitää paikkansa.

Vierailija
22/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta odottakaahan vaan kuinka kauan menee ennen kuin se pällistelee seiskassa, ja alkaa bilettämään kun on taas vapaa ja sinkku. Minä en vaan osaa uskoa tuota masennusjuttua. Minusta tässä on vain kyse siitä, että nuori ja hyvännäköinen bilehile on raskautunut liian aikaisin, kaivannut takaisin baanalle kotoa vaippoja vaihtamasta ja yöt valvomasta. Ei kauniita vaatteita, ei miesten huomiota, ei lehtien kannessa keikistelyä. Kyllähän sitä vähemmästäkin masentuisi.

Vierailija
24/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nurmen ex-puoliso on syyllinen tähän kaikkeen.

Vierailija
25/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut valmis äidiksi.

Vierailija
26/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perheessä valitettavasti se on nyt isä jota viedään. Hän ei ole syyllinen mihinkään. Älä viitsi puhua asioista, joista et mitään tiedä. Se on ikävää, ja kertoo sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta.

eli nurmen ex-puoliso on syyllinen tähän kaikkeen.

Vierailija
27/27 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tahtoo vain muuttaa takaisin kotikonnuilleen ja käydä tapaamassa lastansa Helsingissä.

Ei siis ole enään kyse masennuksesta. Ei vaan tahdo leikkiä enään kotista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän