Elina Nurmi on parempi äiti kuin yksikään täällä
Rakastava äiti antaa lapsensa mieluummin parempaan hoitoon kuin hoitaa itse huonosti masentuneen.
Täällä takakireät ja neuroottiset äidit pitävät kynsin hampain kiinni äiti-tittelistä vaikka tietävät sisimmässään että joku muu läheinen olisi lapsille parempi hoitaja.
Myöntäkää, teitä vaan vituttaa kun ette itse uskalla tehdä samoin, vaikka se olisi lastenne etu
Kommentit (27)
Mutta odottakaahan vaan kuinka kauan menee ennen kuin se pällistelee seiskassa, ja alkaa bilettämään kun on taas vapaa ja sinkku. Minä en vaan osaa uskoa tuota masennusjuttua. Minusta tässä on vain kyse siitä, että nuori ja hyvännäköinen bilehile on raskautunut liian aikaisin, kaivannut takaisin baanalle kotoa vaippoja vaihtamasta ja yöt valvomasta. Ei kauniita vaatteita, ei miesten huomiota, ei lehtien kannessa keikistelyä. Kyllähän sitä vähemmästäkin masentuisi.
eli nurmen ex-puoliso on syyllinen tähän kaikkeen.
Tässä perheessä valitettavasti se on nyt isä jota viedään. Hän ei ole syyllinen mihinkään. Älä viitsi puhua asioista, joista et mitään tiedä. Se on ikävää, ja kertoo sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta.
eli nurmen ex-puoliso on syyllinen tähän kaikkeen.
Nyt tahtoo vain muuttaa takaisin kotikonnuilleen ja käydä tapaamassa lastansa Helsingissä.
Ei siis ole enään kyse masennuksesta. Ei vaan tahdo leikkiä enään kotista.
Jos päätelmäsi todella pitää paikkansa.