Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt ostaa UGG:t, mutta mietin nyt

Vierailija
28.12.2009 |

että ovatko ne enemmänkin teinien kengät? Olen 35-v.

Lisäksi kysyn, että ovatko ne lämpimät?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin, yllätyin todella miten mukavat ovat kävellä. ostin ne aluksi leikkipuistossa seisokeluun, mutta huomaan käyttäväni kaikkialla muuallakin, koska ovat oikeesti mukavat ja todella lämpimät.

Vierailija
22/26 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin, yllätyin todella miten mukavat ovat kävellä. ostin ne aluksi leikkipuistossa seisokeluun, mutta huomaan käyttäväni kaikkialla muuallakin, koska ovat oikeesti mukavat ja todella lämpimät.

varret hankaavat vastakkain, en osaa kavella jalat haarallaan.

t.mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie sain just joululahjaksi uggit ja olen ihan rakastunut niihin :) ja ikää on 27v.

koosta tärkeä asia: ne täytyy olla juuri sopivat että ovat mukavat jalassa. mulle myyjä ehdotti että kokeilen normaalia pienempää kokoa,(yleensä olen 7, nyt siis kokeilin 6) ja niinhän ne ovat hyvän kokoiset. ilman sukkia tosiaan tarkoitettu pidettäväksi. niihin ei yhtään tarvi jättää tilaa. mukavat kun istuvat jalkaan.

aivan ihanat kengät ja ehdottomasti osta aidot!

Vierailija
24/26 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hyvät ja aidot (tarkoitan tässä UGG Australia merkkiä) niin netistä tilatessa kannattaa olla tarkkana! Kaikki sivustot missä kengät luvataan puoleen hintaan tyyliin 50e myyvät väärennöksiä!

Valtuutetut UGG Australia jälleenmyyjät/nettikaupat kautta maan on listattu heidän kotisivuillaan - ja kyllä esim. briteistä löytyy kauppoja joista UGGit saa halvemmalla kuin Suomesta, joten turha maksella tulleja jenkeistä tilaamalla.

Suomestahan noita saa sitten normihintaan esim. brandos.fi

Omani ovat kokoa pienemmät (yleensä 39 nyt 38), isommat lonksuivat kantapäästä - kyseessä cardyt.

Vierailija
25/26 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kalliit.

Vierailija
26/26 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät , mukavat ja kotimaiset :) Lapikaatkin ovat varmasti tosi läpimät ja mukavat-- kas kun kukaan ei näistä tee viimeistä villitystä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän