Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan muu sairastellut flunssaa monta kertaa tälle syksylle? Minulla ei lähde pois.

Vierailija
28.12.2009 |

Olen koko syksyn sairastellut erilaisia tauteja. korvatulehduksia, kuumetta, kuumetta kuumetta ja vielä kerran kuumetta. nyt viimesin oli poskiontelontulehdus johon antibiotti ja kamala yskä. kuuri loppui ennen joulua ja limainen yskä senkuin jatkuu.. töistäkään ei voi olla kokoajan jonku vaivan takia poissa. alan oleen kypsä tähän pikkuhiljaa.. en tiedä pitäisikö tämän limaisen olon ja yskän kanssa käydä vielä näytillä. :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee itselle joka syksy syysflunssa joka sit kestääkin sinne kevääseen.

Eli näin täällä

Vierailija
2/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että mistä johtuu. Oliko viime talvi huono talvi vaan, sainko hammastulehduksiin liikaa antibiotteja, jotka tappoi hyvän bakteerikannan ja loppusilauksena 5 poskiontelontulehdusta... Ei tervettä päivää ollut viime talvena juuri.

Tänä talvena olen ollut tosi terve. Itse haluaisin uskoa, että syynä on osittain se, että otin pneumokokkirokotteen... Suosittelen kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäkuun lopussa, ja sen jälkeen on jatkuvasti ollu pikku flunssassa. Varsinkin kurkku on vähän väliä kipeä, ja nenä tukossa >:(

Vierailija
4/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksynä :( Todella poikkeuksellista meille. Ei olla moneen vuoteen juurikaan sairasteltu.

Vierailija
5/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että koko ajan saa olla kipeänä. Hyvä kun ehtii paraneen edellisestä kun seuraava jo tulee.

Vierailija
6/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi reilu viikko ennen joulua yskänä, joka oli heti alettuaan vihreälimainen. Eiköhän tämä parin kuukauden sisällä lopu. Mulla yleensä nää limayskät tuppaa kestämään pari kuukautta. Kun kuumetta ei ole, niin en mene lääkäriin. Yskä lähtee yskimällä.

Vierailija
7/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi heti koulujen alettue ekalla kuumetaudilla.

Nyt niitä on ollut jo 3kpl ja jälkitauteina mm. keuhkoputkentulehdus ja poskiontelontulehdus.

Ja ennen tätä syksyä on ollut todella vähän kipeänä, siis tyyliin muutaman kerran koko elämänsä aikana.

Ihme kyllä en ole itse saanut tartuntoja vaikka olin vielä raskaanakin. Nyt kun nuorimmainen on 2kk niin alkoi minullakin ensimmäinen flunssa.

SAin kovan yskän joka päivässä meni poskionteluntulehdukseksi vaikkei ollut edes nuhaa. Ab kuuri onneksi tuntui tehoavan ja nyt viikko sairastumisesta on jo melkein flunssa ohi.