Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni ihana vahinko (= vastauksia kiitos

Vierailija
28.12.2009 |

minulla ja miehelläni kävi vahinko noin vko sitten (= minulla oli luultavasti alkamassa kuukautiset ovulaatiokipuja yms.edellispäivänä..mieheni sitten laukaisi sisälle rakkauden siemenet kuinka iso mahdollisuus on tulla raskaaksi?! -sarza-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologiasta? Kuukautiset tulossa ja oviskipuja??? Oviksen ja kuukautisten välissä on aina n. 14 vrk.

Vierailija
2/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Käytä muuten pisteitä ja pilkkuja, niin porukka ymmärtää paremmin, mitä olet sanomassa.

Kuukaustisten aikana on vähemmän todennäköistä tulla raskaaksi (= "varmat päivät"). Jos sen sijaan sinulla oli ovulaatioaika (n. 14 vrk kuukautisten alkamisesta), mahdollisuus on jo parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vk kuukautisista parhaat mahikset raskautua.

Vierailija
4/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajunnut mitä sä ap selität. Kuinka pitkä sun kierto on? Mikä oli kp kun toi "vahinko" kävi? Eihän sulla mitään oviskipuja voi olla silloin kun menkat on alkamassa, jösses...

Vierailija
5/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa vaan kiipeliin (= ollaan oltu yhdessä jo 10vuotta..ja pikkunen olisi tervetullut meille (= varmaan taas yks raukkis joka ei omaa lasta saa..

Vierailija
6/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ja miehelläni kävi vahinko noin vko sitten (= minulla oli luultavasti alkamassa kuukautiset ovulaatiokipuja yms.edellispäivänä..mieheni sitten laukaisi sisälle rakkauden siemenet kuinka iso mahdollisuus on tulla raskaaksi?! -sarza-

Ovulaatiokivut ja kuukautisten alkaminen?!

Kerropa millon sulla on ollu viimeksi kuukautiset ap?

Vierailija
7/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten puhut vahingosta? mitä ne tuommoset vahingot on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi