Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi hitto! Tutun murkkuikäisellä tytöllä oli naama täynnä ihomatoja!!

Vierailija
28.12.2009 |

Näin pitkästä aikaa entisen naapurin, ihan sattumalta. Mä en meinannut tuntea sitä tyttö, niin oli kasvanut ja muuttunut ja se naama..se oli ihan hirvee.

Mullakin on teinitytär, mutta jos sen naama olis ton näköinen niin mä veisin sen kosmetologille tai lääkäriin.

Kärsii raukka varmaan niistä, lapsen rääkkäämistä jos ei asialle tee mitään.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja äiti ei mitään viikkorahoja jaellut. Vielä opiskeluaikanakin piti opintolainani itsellään jemmassa..

nestesaippuaa oli, kallista sekin oli äitini makuun. Tavallinen palasaippua, jolla kaikki räpi, veljeni öljykäsineen yms.

Kosmetologi on rahantuhlausta ja kasvoille riittää pelkkä käsisaippualla pesu. Voitte vaan kuvitella miltä näytin yläasteella. Näppyä ja mustapäätä kasvot, rinnusta ja selkäkin täynnä. Niin ja äiskän kalliita aineitahan ei saanut tuhlata, hyvä että sain terveyssiteitä...

"Mahdolliset ihovoiteet ja meikki poistetaan ensin puhdistusvoiteella. Sen jälkeen iho pestään saippuan kera. Nestesaippua on hygieenisempi kuin palasaippua, johon voi pesiytyä märkäbakteereja. Pesuaineen pH:lla ei ole vaikutusta lopputulokseen. Puhdistamiseen ei tarvita kemikalioissa myytäviä antiseptisiä puhdistusnesteitä" eli ne kalliit aineet ovat aivan tarpeettomia

Vierailija
22/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kieltänyt omaa tyttöä käyttämästä samaa puuteria kavereidensa kanssa.

johan siinä tarttuu herpekset ja muutkin taudit

Itsekin muistan lainanneeni kaverin ripsaria, puuteri, huupipunaa jne. Lainasin myös omia meikkejä kavereille. Parempi niille nuorille on ostaa omat meikit ja kertoa että ne on henkilökohtaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki nykyään tietää että puhdistamalla voi hiukan vaikuttaa talirauhasten tukkeutumiseen,eli näppylöitä tulee hiukan vähemmän ja paranee nopeammin, mutta varsinainen Syy on hormoneissa. Ei mitkään ruokavaliot ja voiteet siihen auta jos on perinyt vanhemmiltaan hormonitoiminnan joka aiheuttaa teini-iässä pahaakin aknea,munasarjojen/eturauhasen poisto on ainoa mistä on silloin apua,ja tähän tuskin kukaan alkaa. Liika puhdistaminen voi muuten jopa pahentaa tilannetta sillä että ihon kuivuessa saippuomisesta se tuottaa itse yhä enemmän talia.

se on -iiks iiks - kyllä tosi kallis, -iiks iiks - mutta ei kyllä naama kuki sen jälkeen. Kun menee KUNNON kosmetologille, niin asia kyllä hoituu. Hyi iiks.

Vierailija
24/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja äiti ei mitään viikkorahoja jaellut. Vielä opiskeluaikanakin piti opintolainani itsellään jemmassa..

ja sulla on nykyään varaa ostaa omalle teinillesi saippuaa. Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto.

Vierailija
25/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Finninaamaan tais vähän kolahtaa!?

buahhahhaa

Vierailija
26/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki nykyään tietää että puhdistamalla voi hiukan vaikuttaa talirauhasten tukkeutumiseen,eli näppylöitä tulee hiukan vähemmän ja paranee nopeammin, mutta varsinainen Syy on hormoneissa. Ei mitkään ruokavaliot ja voiteet siihen auta jos on perinyt vanhemmiltaan hormonitoiminnan joka aiheuttaa teini-iässä pahaakin aknea,munasarjojen/eturauhasen poisto on ainoa mistä on silloin apua,ja tähän tuskin kukaan alkaa. Liika puhdistaminen voi muuten jopa pahentaa tilannetta sillä että ihon kuivuessa saippuomisesta se tuottaa itse yhä enemmän talia.

tiedän sen, kun murkusta kolmikymppiseen iho oli hoidoista ja puhdistuksista huolimatta epäpuhdas. En edes tupakoinut tai syönyt moskaa. Jotkut kaverini, jotka tupakoivat ja söivät kaikenlaista p.. eivätkä edes pesseet nukkumaan mennessä naamaansa, olivat parempihipiäisiä kuin minä.

Onneksi nyt iho on tasoittunut ja koska olen hoitanut sitä aina, hyvässä kunnossa, paremmassa kuin niillä nuorena näteillä.

Vierailija
27/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsilla on ihan hirvee iho se puristeli finneja viela yli nelikymppisena ja mulla on ollut ihan kauhea iho kanssa 13v eteenpain. En nyt jaksa selittaa miksi, mutta silti. Mutsi ei tehnyt asialle mitaan (eika faija), ja mulla oli kauan ihan hirveet traumat ja alentunut itsetunto kaikesta siita kiusaamisesta ja haukkumisesta mita teinina saa kuulla jos on hirvea iho.

Jos mun lapsilla on mita vaan iho-ongelmia niin kylla olen vienyt ja tulen jatkossakin viemaan ne ihan dermatologille. Arsyttaa etta vahattelette asioita noin, ne mustapaat voi olla tosi paha juttu sille teinille. Ja viela pahempi etta naureskelette sille asialle noin.

Vierailija
28/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen sen puolen asiasta hoitanut että olen valistanut meikeistä ja ihon puhdistuksesta. Olen myös valistanut seksistä ja alkoholista ja monesta muusta asiasta. Sekun tuppaa olemaan aikuisen ja vanhemman tehtävä.

Vierailija
29/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän sen, kun murkusta kolmikymppiseen iho oli hoidoista ja puhdistuksista huolimatta epäpuhdas. En edes tupakoinut tai syönyt moskaa. Jotkut kaverini, jotka tupakoivat ja söivät kaikenlaista p.. eivätkä edes pesseet nukkumaan mennessä naamaansa, olivat parempihipiäisiä kuin minä. Onneksi nyt iho on tasoittunut ja koska olen hoitanut sitä aina, hyvässä kunnossa, paremmassa kuin niillä nuorena näteillä.

ja siitä hyvästä ihosta saat kiittää rasvaista ihotyyppiäsi. se ei rypisty niin helposti.

Vierailija
30/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsilla on ihan hirvee iho se puristeli finneja viela yli nelikymppisena ja mulla on ollut ihan kauhea iho kanssa 13v eteenpain. En nyt jaksa selittaa miksi, mutta silti. Mutsi ei tehnyt asialle mitaan (eika faija), ja mulla oli kauan ihan hirveet traumat ja alentunut itsetunto kaikesta siita kiusaamisesta ja haukkumisesta mita teinina saa kuulla jos on hirvea iho. Jos mun lapsilla on mita vaan iho-ongelmia niin kylla olen vienyt ja tulen jatkossakin viemaan ne ihan dermatologille. Arsyttaa etta vahattelette asioita noin, ne mustapaat voi olla tosi paha juttu sille teinille. Ja viela pahempi etta naureskelette sille asialle noin.

ehkä sullakin, kuka tietää. Siihen ei ihonhoito riitä. Mun mielestä on parempi että rakastaa sitä teiniä niin ei finnit kasvoissa jätä henkisiä arpia. Itse olen nelikymppinen finninaama ja onnellinen sellainen.

Vierailija
31/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiks... Olen kosmetologi ja minulla on aina ollut ja on edelleen huono iho. Ja ihan on kyllä tietotaito ja kaikki kohdallaan. Geenit valitettavasti on mitkä on.. Kausittain iho on parempi ja välillä taas huonompi.

Vierailija
32/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsilla on ihan hirvee iho se puristeli finneja viela yli nelikymppisena ja mulla on ollut ihan kauhea iho kanssa 13v eteenpain. En nyt jaksa selittaa miksi, mutta silti. Mutsi ei tehnyt asialle mitaan (eika faija), ja mulla oli kauan ihan hirveet traumat ja alentunut itsetunto kaikesta siita kiusaamisesta ja haukkumisesta mita teinina saa kuulla jos on hirvea iho. Jos mun lapsilla on mita vaan iho-ongelmia niin kylla olen vienyt ja tulen jatkossakin viemaan ne ihan dermatologille. Arsyttaa etta vahattelette asioita noin, ne mustapaat voi olla tosi paha juttu sille teinille. Ja viela pahempi etta naureskelette sille asialle noin.

Ilmeisesti jotkut ei ymmärrä että juuri tuossa iässä se voi olla todella itsetuntoa laskeva asia jos kasvojen iho on huonossa kunnossa.

Vierailija
33/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kansankielellä tarkoitat finnejä, aknea ja mustapäitä.

Käsittääkseni, jos on oikein paha akne, niin siihen tarvitaan antibiootikuuri, koska ihossa on tulehdus, joka tukkii pahasti näitä ihohuokosia. Toki se voi ajan kanssa mennä ihan saippuallakin, mutta jos on oikein paha, niin siitä voi jäädä todella pahat arvet.

Itse veisin oman murkkuni iholääkärille, enkä millekään kosmetologille.

Mikä ihme on ihomato??????? lapamadon frendi vai?

Sellasia mustia pilkkuja ja punaisia näppyjä, eikö niitä mustia sanota ihomadoiksi tai mustapäiksi ihan näin kansankielellä?

Vierailija
34/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiks... Olen kosmetologi ja minulla on aina ollut ja on edelleen huono iho. Ja ihan on kyllä tietotaito ja kaikki kohdallaan. Geenit valitettavasti on mitkä on.. Kausittain iho on parempi ja välillä taas huonompi.

ja kuka pitä sua töissä? Ei kauheen imartelevaa mainosta kun yksi kosmetologeista on kuin petolinnun perse. No, ehkä sä työskentelet jossain pikkuisen kemikalion varastohuoneessa?

Vierailija
35/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Ilmeisesti jotkut ei ymmärrä että juuri tuossa iässä se voi olla todella itsetuntoa laskeva asia jos kasvojen iho on huonossa kunnossa.

[/quote]

vanhemman pitää tukea itsetunnon kehitystä. Ihotautilääkärit tottakai mainostaa rankkoja hoitoja tuolla itsetunto-verukkeella, mutta se on väärä lääke. Minulla oli akne teini-iässä ja sillä kokemuksella voin sanoa että paras lääke akneen on vanhempien rakkaus ja hyväksyntä.

Vierailija
36/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kansankielellä tarkoitat finnejä, aknea ja mustapäitä. Käsittääkseni, jos on oikein paha akne, niin siihen tarvitaan antibiootikuuri, koska ihossa on tulehdus, joka tukkii pahasti näitä ihohuokosia. Toki se voi ajan kanssa mennä ihan saippuallakin, mutta jos on oikein paha, niin siitä voi jäädä todella pahat arvet. Itse veisin oman murkkuni iholääkärille, enkä millekään kosmetologille.

joidenkin näppyjen takia, mitkä eivät ole kokonaisterveydelle millään tavalla vaaraksi ja paranevat itsestään. Syömällä turhia antibioottikuureja altistaa teininsä vain vakavammille sairauksille ja resistenteille mikrobeille.

Vierailija
37/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aknenen aiheuttaman arpi-ihon hankkiminenkin on turhaa. Siitä ei pääse koskaan eroon, tai no aikuisena kosmetologi voi tehdä kalliita hoitoja.

Ja tämä ihoon laitettava antibioottivoide nyt tuskin ihan kauheasti sitä suoliston bakteerikantaa sotkee. Maitohappobakteereja vain kehiin kunnolla kuurin ajaksi.

Parempi se iho hoitaa, kun antaa aknen tehdä todella pahat arvet. Tiedän useammankin aikuisen, jolle on jäänyt pahata arvet ja niitä ei millään meikkivoiteellakaan peitetä.

Siis jos kansankielellä tarkoitat finnejä, aknea ja mustapäitä. Käsittääkseni, jos on oikein paha akne, niin siihen tarvitaan antibiootikuuri, koska ihossa on tulehdus, joka tukkii pahasti näitä ihohuokosia. Toki se voi ajan kanssa mennä ihan saippuallakin, mutta jos on oikein paha, niin siitä voi jäädä todella pahat arvet. Itse veisin oman murkkuni iholääkärille, enkä millekään kosmetologille.

joidenkin näppyjen takia, mitkä eivät ole kokonaisterveydelle millään tavalla vaaraksi ja paranevat itsestään. Syömällä turhia antibioottikuureja altistaa teininsä vain vakavammille sairauksille ja resistenteille mikrobeille.

Vierailija
38/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Ilmeisesti jotkut ei ymmärrä että juuri tuossa iässä se voi olla todella itsetuntoa laskeva asia jos kasvojen iho on huonossa kunnossa.

vanhemman pitää tukea itsetunnon kehitystä. Ihotautilääkärit tottakai mainostaa rankkoja hoitoja tuolla itsetunto-verukkeella, mutta se on väärä lääke. Minulla oli akne teini-iässä ja sillä kokemuksella voin sanoa että paras lääke akneen on vanhempien rakkaus ja hyväksyntä.

niin se sulkee pois sen että saa rakkautta ja hyväksyntää?

Just just..

Vierailija
39/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin aikuisen, jolle on jäänyt pahata arvet ja niitä ei millään meikkivoiteellakaan peitetä.

jos vanhemman mielestä joku pieni arpi naamassa on niin kauhea asia, niin vanhempi välittää lapselle kyllä tosi ulkonäkökeskeisen maailmankuvan. Pitäisikö kaikkien pienirintaisten ottaa silikonit ettei vain itsetunto saa kolhaisua...

Vierailija
40/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se sulkee pois sen että saa rakkautta ja hyväksyntää? Just just..

kauhistelee teinin finnejä.