Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi hitto! Tutun murkkuikäisellä tytöllä oli naama täynnä ihomatoja!!

Vierailija
28.12.2009 |

Näin pitkästä aikaa entisen naapurin, ihan sattumalta. Mä en meinannut tuntea sitä tyttö, niin oli kasvanut ja muuttunut ja se naama..se oli ihan hirvee.

Mullakin on teinitytär, mutta jos sen naama olis ton näköinen niin mä veisin sen kosmetologille tai lääkäriin.

Kärsii raukka varmaan niistä, lapsen rääkkäämistä jos ei asialle tee mitään.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin aikuisen, jolle on jäänyt pahata arvet ja niitä ei millään meikkivoiteellakaan peitetä.

jos vanhemman mielestä joku pieni arpi naamassa on niin kauhea asia, niin vanhempi välittää lapselle kyllä tosi ulkonäkökeskeisen maailmankuvan. Pitäisikö kaikkien pienirintaisten ottaa silikonit ettei vain itsetunto saa kolhaisua...

Ja kaikilla ei ehkä ole vain pieni arpi naamassa, vaan arpia.

Oman veljen lähetti koululääkäri asiantuntija lääkärin luo. Ja vaikka oli kyse pojasta niin kyllä ne finnit sitä häiritsi. Ja vaikka ei olis häirinneet, niin aina löytyy ilkkujia. Mun äiti makso ja osti voiteen sun muut ja onneksi osti. Ei ollut kyse mun äidin naamasta ja itsetunnosta eikä siitä mitä se asiasta ajatteli, vaan oli kyse mun veljestä.

Veli on nyt jo reilu kolmikymppinen ja ei iho vieläkään sileä ole, on arpia, mutta olis varmaan vielä pahemmassa kunnossa jos ei aikanaan ollenkaan olis sitä hoitanut.

Vierailija
42/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin aikuisen, jolle on jäänyt pahata arvet ja niitä ei millään meikkivoiteellakaan peitetä.

jos vanhemman mielestä joku pieni arpi naamassa on niin kauhea asia, niin vanhempi välittää lapselle kyllä tosi ulkonäkökeskeisen maailmankuvan. Pitäisikö kaikkien pienirintaisten ottaa silikonit ettei vain itsetunto saa kolhaisua...

Ja kaikilla ei ehkä ole vain pieni arpi naamassa, vaan arpia. Oman veljen lähetti koululääkäri asiantuntija lääkärin luo. Ja vaikka oli kyse pojasta niin kyllä ne finnit sitä häiritsi. Ja vaikka ei olis häirinneet, niin aina löytyy ilkkujia. Mun äiti makso ja osti voiteen sun muut ja onneksi osti. Ei ollut kyse mun äidin naamasta ja itsetunnosta eikä siitä mitä se asiasta ajatteli, vaan oli kyse mun veljestä. Veli on nyt jo reilu kolmikymppinen ja ei iho vieläkään sileä ole, on arpia, mutta olis varmaan vielä pahemmassa kunnossa jos ei aikanaan ollenkaan olis sitä hoitanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai nyt kannata jättää kokeilematta sen takia? Ja munkin veli hoisi niillä voiteilla kasvojaan pitkän aikaa, ei se mikää lyhyt prosessi ollut ja ei mitään ihmeitä hetkessä tapahtunut.

Vierailija
44/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aknen jäliltä? Siinä ei ole yksi tai kaksi pientä arpea vaan koko naama yhden arpikudoksen peitossa. Siltär ja silmän ympärys on yleensä paremmassa kunnossa, mutta muuten naama ja kaula voivat olla ihan täysin arpien peitossa.

Kyllä se ulkonäkö on nuorema aika iso osa siinä itsetunnon muodostumisessa, jossa ei useinkaan pelkkä vanhempien tuki ja rakkaus riitä.

Se on vain ulkoista

Vierailija
45/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko näin moni kuvittelee, että huonolle iholle voi aina tehdä jotain???! Mä olen kerran elämässäni tavannut ihmisen, joka paukautti suoraan päin näköä, et mun kannattais varmaan pestä joskus tätä naamaa (siis aikuisiällä, teini-iässä tuota kuuli usein), mutta pistin sen kommentin tyhmyyden piikkiin.

Mun iho on hirveä, siis todella kamala. Huonon itsetunnon omistan myös, mutta se johtuu monesta muustakin tekijästä, huono iho on vain yksi siihen johtavista syistä. Teini-iässä ainoa apukeino, oli ihonpuhdostus. Äiti osteli clerasilia ja kasvovesiä/maitoja/rasvoja vaikka kuin, ja mä itku kurkussa yritin saada finnejä pois. Istuin illat peilipöydän ääressä kokeilemassa milloin mitäkin uusia puhdistus- ja hoitotuotteita. Ei auttanut mikään. Ei mikään. Nyt lähes kolmikymppisenä tilanne on ihan sama kuin aikanaan 14-vuotiaana, sillä erolla, että tähän mennessä olen a) ollut vuoden meikkaamatta, ei auttanut b) pessyt kasvoni vain iltaisin ja pelkällä nestesaippualla, päälle perusrasvaa (ihoni on niin kuiva, että hilseilee näkyvästi 24/7), ei auttanut c) Käynyt monella kosmetologilla, ei apua d) Käynyt ihotautilääkärillä, sekä yksityisellä että kunnallisella. Syönyt eri antibiootteja ja kortisonitabletteja ja kokeillut reseptivalmisteisia rasvoja, EI auttanut. e) Aina kun lanseerataan joku hieno uusi kasvojenhoito-sarja, kokeilen muutaman kuukauden. Yksikään ei auta.

Eli siis, sinä joka kuvittelet, että mun iho on huono, koska en vaan tee sille mitään, haista paska! Sinä joka haluat vilpittömästi auttaa, kiitos, mutta usko minua, jos sanon jo kokeilleeni ehdottamaasi voidetta/pesuainetta/meikkisarjaa. Minulla ei ole syytä valehdella. Jos keksit jotain, mitä en ole vielä kokeillut, niin mielelläni kokeilen.

Vierailija
46/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse lähinnä ajattelen että on typeryyttä olla kokeilematta hoitoja. Toi ykskin kokoajan hokee rakkaudesta ja huolenpidosta ja vähättelee huonoa ihoa, mutta ilmeisesti ei olis lapsellensa valmis ostamaan lääkkeitä tai voiteita tai puhdistusaineita.

Vierailija
47/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tököttiä, mutta ei tunnu auttavan, niin kiinnostaisi tietää, miten syötte? Saatteko tarpeeksi vitamiineja, mineraaleja ja rasvahappoja?En nyt väitä että se syöminen yksin olisi ratkaisu, mutta ainakin osittain varmasti vaikuttaa ihon kuntoon.En ole itsekään mikään siloposki, mutta nykyisin voi ihoni paremmin kuin nuorempana.Tiedä sitten, vaikuttaako asiaan nykyinen säännöllisempi elämänrytmi riittävän pituisine unineen, terveellisempi ruokavalio, vai talituotannon väheneminen kun ikää on tullut lisää.

Vierailija
48/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruockutaan kuuria? Se on A-vitamiin johdannainen tosi voimakas lääke, jonka reseptin saa vain ihotautilääkäriltä. Valitettavasti ainoa, joka tehoaa vaikeaan akneen.

Paljon "ihomatoja" kasvoissa, saattaa olla merkki komedo-aknesta, jossa jokaisesta komedosta syntyy myöhemmin tulehtunut finni. Ikäviä arpia saattaa jäädä.

Akne saattaa puhjeta myös aikuiselle, eikä kuivaihoinenkaan ole siltä täysin turvassa. Vaikea hoitoisia ovat esim. atooppisen ihon omaavat aknetapaukset.

Kannattaa käydä ihotautilääkärillä, kotikonstit eivät tehoa.

t: Kosmetologi ja murkkujen äiti

Vierailija
49/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aknen jäliltä? Siinä ei ole yksi tai kaksi pientä arpea vaan koko naama yhden arpikudoksen peitossa. Siltär ja silmän ympärys on yleensä paremmassa kunnossa, mutta muuten naama ja kaula voivat olla ihan täysin arpien peitossa. Kyllä se ulkonäkö on nuorema aika iso osa siinä itsetunnon muodostumisessa, jossa ei useinkaan pelkkä vanhempien tuki ja rakkaus riitä.

Se on vain ulkoista

Vierailija
50/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruockutaan kuuria? Se on A-vitamiin johdannainen tosi voimakas lääke, jonka reseptin saa vain ihotautilääkäriltä. Valitettavasti ainoa, joka tehoaa vaikeaan akneen. Paljon "ihomatoja" kasvoissa, saattaa olla merkki komedo-aknesta, jossa jokaisesta komedosta syntyy myöhemmin tulehtunut finni. Ikäviä arpia saattaa jäädä. Akne saattaa puhjeta myös aikuiselle, eikä kuivaihoinenkaan ole siltä täysin turvassa. Vaikea hoitoisia ovat esim. atooppisen ihon omaavat aknetapaukset. Kannattaa käydä ihotautilääkärillä, kotikonstit eivät tehoa. t: Kosmetologi ja murkkujen äiti

niin voimakas että en sellaista teinilleni syöttäisi.

Vierailija
51/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruockutaan kuuria? Se on A-vitamiin johdannainen tosi voimakas lääke, jonka reseptin saa vain ihotautilääkäriltä. Valitettavasti ainoa, joka tehoaa vaikeaan akneen. Paljon "ihomatoja" kasvoissa, saattaa olla merkki komedo-aknesta, jossa jokaisesta komedosta syntyy myöhemmin tulehtunut finni. Ikäviä arpia saattaa jäädä. Akne saattaa puhjeta myös aikuiselle, eikä kuivaihoinenkaan ole siltä täysin turvassa. Vaikea hoitoisia ovat esim. atooppisen ihon omaavat aknetapaukset. Kannattaa käydä ihotautilääkärillä, kotikonstit eivät tehoa. t: Kosmetologi ja murkkujen äiti

Sen käyttöön saa hyvät ohjeet ja jos se ei sovi tai tulee sivuvaikutuksia, niin se lopetetaan.

Vierailija
52/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttöön saa hyvät ohjeet ja jos se ei sovi tai tulee sivuvaikutuksia, niin se lopetetaan.

Vierailija
53/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on sairaus, niin toki sen eteen yritetään vaikka mitä että pääsisi siitä eroon.

Vierailija
55/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen akneen oikeesti voi elämäntavoilla ja puhdistuksilla vaikuttaa, uskokaa jo! Joskus paranee itsestään, mutta kuka haluaisi oikeasti elää arpien kanssa? Helppo sanoa, jos itsellä ei ole ollut aknea. Olisin kyllä itsekkin teininä ottanut ihan mitä vaan, ettei olisi arpia tarvinnut loppuikää peitellä. Mutta eipä silloin paljon vanhemmat välittäneet, käskivät vaan olla syömättä suklaata ja juustoa.

Vierailija
56/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit ihan täsmälleen mun elämän ja fiilikset. Tsemppiä, et oo yksin.

Vierailija
57/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli syömisistä? Minä syön oman käsitykseni mukaan monipuolisesti ja terveellisesti (bmi 20,5), enkä usko että syy löytyy ruokavaliosta. Olen kokeillut ystävien kehotuksesta helokkiöljykapseleita ja kalanmaksaöljyä, kummallakaan ei ollut vaikutusta. Ja nämä mun kokeilut on aina pitkäkestoisia, en luovuta parin viikon jälkeen, kun tuloksia ei näykään..

Roacuttania kyselin joskus, mutta lääkäri ei suostunut kirjoittamaan reseptiä, koska mun iho on jo valmiiksi niin pahasti pintakuiva.

Eli mun ongelmani on naama täynnä punaisia ja tulehtuneen oloisia näppylöitä ja kaikkea verhoaa hilseilevä ihokerros. Ah kuin kaunista :/

Vierailija
58/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 12 v ja ostettu monenlaiset ihonpuhdistusaineet ja neuvottu, opastettu ja valistettu asiasta. Mutta. Tyttö ei suostu/viitsi monista muistutuksista huolimatta alkaa käyttämään puhd.aineita ja kasvojen iho on huono :(

Vierailija
59/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 12 v ja ostettu monenlaiset ihonpuhdistusaineet ja neuvottu, opastettu ja valistettu asiasta. Mutta. Tyttö ei suostu/viitsi monista muistutuksista huolimatta alkaa käyttämään puhd.aineita ja kasvojen iho on huono :(

jos se ei ole hänelle ongelma niin älä sä tee siitä ongelmaa. Vai aioitko ilmoittaa hänet missikisoihin?

Vierailija
60/99 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli syömisistä? Minä syön oman käsitykseni mukaan monipuolisesti ja terveellisesti (bmi 20,5), enkä usko että syy löytyy ruokavaliosta. Olen kokeillut ystävien kehotuksesta helokkiöljykapseleita ja kalanmaksaöljyä, kummallakaan ei ollut vaikutusta. Ja nämä mun kokeilut on aina pitkäkestoisia, en luovuta parin viikon jälkeen, kun tuloksia ei näykään..

Roacuttania kyselin joskus, mutta lääkäri ei suostunut kirjoittamaan reseptiä, koska mun iho on jo valmiiksi niin pahasti pintakuiva.

Eli mun ongelmani on naama täynnä punaisia ja tulehtuneen oloisia näppylöitä ja kaikkea verhoaa hilseilevä ihokerros. Ah kuin kaunista :/