Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassakaan miehiä, joille kelpais koko paketti (minä+lapset)...

Vierailija
27.12.2009 |

Minulla on kaksoset tyttö ja poika, ovat nyt 7v. Sain heidät 15v iässä, tosin kuukauden päästä täytin 16v. Oon nyt kolmisen vuoden ajan käynyt välillä ahkerammin välillä laiskemmin treffeillä. Osa on jatkunut pidemmällekin, mutta jossain vaiheessa lapset tulee ongelmaksi. Minä kyllä kelpaisin, muttei lapset.

Onko oikeasti nuoren yh:n näin vaikea löytää miestä, jolle ei olisi este lapset? En haluaisi koko loppuelämääni yksin viettää, mutta en halua sellaistakaan miestä, joka ei lapsiani hyväksy.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en miehenä sinua huolisi. Ei kiinnosta exät nurkissa seuraavat 10 vuotta vähintään.

Vierailija
2/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en miehenä sinua huolisi. Ei kiinnosta exät nurkissa seuraavat 10 vuotta vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös nuorena saanut lapset ja ikinä ei ole ollut ongelmaa löytää miestä jolle kelpaa koko paketti.

Älä menetä toivoasi,jonain päivänä se tulee vielä vastaan :)

Vierailija
5/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskoin myös noin muutaman vuoden.

Nyt elämässäni on täydellisin mies jota en olisi koskaan uskonut saavani.

Rakastaa lastani kuin omaansa, tulevat loistavasti toimeen.

Kyllä se oikea tulee sinullekkin kohdalle!!

Vierailija
6/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut myös lapsia, mutta silti ei ole noille "lapsellisillekaan" miehille koko paketti kelvannut.

Minun lasten isä ei tule nurkissa pyörimään, hän kuoli kaksosten ollessa reilun vuoden.

ap

Oletko tapaillut itseäsi hieman vanhempia miehiä?

Vierailija
7/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt 40 vuotiaana kelpaat

Vierailija
8/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on jo vaurautta ja mahtia. Luultavasti sellaisen vanhan ukon kanssa joutuisi helposti hellan ja nyrkin väliin, mutta mikäs siinä kun on elintaso turvattu.

Vierailija
9/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen itselleni 3 lapsen äitinä, ja sanoi, että haluaisi minut vaikka lapsia olis kuusi! 10 vuotta myöhemmin yksi yhteinen lapsi vielä, ja hyvin onnellisia ollaan edelleen = )

Vierailija
10/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v on jo ihan maksimi. Olen periaatteessa sitä mieltä, että ikä on vaan numeroita, mutten usko, että kykenisin seurustelemaan yli 40v miehen kanssa, siis kun itse oon 23v.

Mutta jos en ihan vielä luopuis toivosta, vaikka aika toivottomalta tämä on tuntunut.

ap

Heillä on jo vaurautta ja mahtia. Luultavasti sellaisen vanhan ukon kanssa joutuisi helposti hellan ja nyrkin väliin, mutta mikäs siinä kun on elintaso turvattu.

Vierailija
11/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden parin, naisella oli 4v.lapsi. ikää naisella jotai 24 ja mies30 tavatessaan. se riippu mistä bongailet?

Vierailija
12/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vaan että joudut odottamaan hieman kauemmin ja etteivät ihan saman ikäiset halua valmista pakettia,mutta nauti nyt lapsista ja elämästä,kyllä se oikea tulee vastaan sitten kun on sen aika:)

Vierailija
13/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tuon jälkeen kohtasin elämäni miehen, joka hyväksyi minut ja neljä lastani. Nyt on viitisen vuotta oltu yhdessä ja haaveissa on yhteinen vauva.

Älä luovu toivosta, kyllä se oikea sinunkin kohdallesi osuu :)

Vierailija
14/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse olet 34v. ja sun lapset on sitten melkein aikuisia.

Vierailija
15/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mukava persoona, ihan varmasti käyt "kaupaksi"

Kyllä niitä mukavia miehiäkin on olemassa.

Onnea ;)

Vierailija
16/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu likan kanssa jolla vaippaikäinen lapsi. Ei nyt mikään kaikeista osallistuvin isä ole, mutta tulevat toimeen. Kaveri leikkii lapsen kanssa ja lapsi kutsuu tätä isäksi.

Aika paljon riippuu varmaan siitä mitä vaadit mieheltä. Harva näin nuori haluaa olla täydellinen isä toisen lapsille (kun ei saa raskauttakaan kasvaa mukana), mutta varmasti on miehiä jotka hyväksyvät lapsesi ja ovat valmiit kasvattajiksi ja miehenmalliksi.

Silti sanoisin että kannattanee etsiä hiukan vanhempien miesten joukosta.

Vierailija
17/38 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan missä päin asut?

Vierailija
18/38 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan miehen, mieluummin yksin kun miehen kanssa, joka otettu paremman puutteessa. Mitään mahdottomia vaatimuksia miehelle ei ole ja osa on nämä täyttänytkin muuten, paitsi että minun ois pitänyt olla lapseton niin oisin kelvannut.

En ole pois sulkenut sitäkään vaihtoehtoa, että vielä lisää lapsia tulisi, mutta ensin pitäis löytää se mies ja jonkin aikaa seurustellakin ennen kun ees voisin harkita lapsia. Toista kertaa en yh:ksi halua, vaikka aina se riski on olemassa kun suhteeseen alkaa. Ei tosin lasteni isäkään minua välttämättä olisi jättänyt, mutta sairastui vakavasti ja sairaus vei lopulta voiton.

Miehet, joita oon tapaillut on olleet iältään 26-33v ja osalla ollut myös lapsia itselläänkin.

ap

Aika paljon riippuu varmaan siitä mitä vaadit mieheltä. Harva näin nuori haluaa olla täydellinen isä toisen lapsille (kun ei saa raskauttakaan kasvaa mukana), mutta varmasti on miehiä jotka hyväksyvät lapsesi ja ovat valmiit kasvattajiksi ja miehenmalliksi.

Silti sanoisin että kannattanee etsiä hiukan vanhempien miesten joukosta.

Vierailija
19/38 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ison perheen esikoiset on tottuneet pikkusisarusten myötä lapsiin, joten heille lasten kanssa oleminen on luonollista. Tai vaihtoehtoisesti perheen kuopuksella on jo sisarusten lapsia vaikka kuinka, ja sitä kautta lasten olemassa olo on jo ihan tuttua.

Mutta ihan yleisesti en voi olla kovin tuomitseva siitä, jos 23-vuotiaat pojat eivät innostu lapsista. Tuon ikäiset aivan ymmärrettävästi haluavat yleensä ihan tavallista seurustelua. Se heille suotakoon.

Mutta aina joukossa löytyy poikkeuksia, joten kyllä sullekin vielä joku löytyy. Jos oma mieheni tästä kuolisi, niin uskoisin uuden miehen löytyvän todennäköisimmin tuttavapiiristä.

Vierailija
20/38 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miltä näytät kertoo sinusta paljon.